Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota Supra (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten

Op de Avant Première van vorige dinsdag is duidelijk gezegd. 100 voor de Benelux en 43à45 voor België.
    Het is vreemd, op de site van BMW Van den Broeck spreken ze over 100. Soit, maakt niet zoveel uit.
    Welk kleur heb je genomen?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      95k voor een M2 met een chipbeurt en wat carbon. Veel zotter moeten ze het niet maken toch.

Stel eens een Competition samen met wat opties. Je zit al vlug aan 75 à 80K.
      Zonder het dan nog over de Performance parts te hebben...

Last edited by febrero; 22/09/2019, 15:19.
      BMW M2 Coupé
      Audi S5
      Nobody is Perfect!

Comment

Effe off-topic maar die info staat op andere forums ook.

Staat ook niet in de kelder, maar op de eerste verdieping.
        BMW M2 Coupé
        Audi S5
        Nobody is Perfect!

Comment

• Ik blijf het veel geld vinden, koop een M2 steek hem binnen bij BHT Performance en je hebt iets dat volgens mij even leuk tot zelfs leuker rijdt en goedkoper is. Maar das persoonlijk natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten

Staat ook niet in de kelder, maar op de eerste verdieping.
            Niet mijne post, is gekopieerd

Comment

Het is vreemd, op de site van BMW Van den Broeck spreken ze over 100. Soit, maakt niet zoveel uit.

Hier is een topic over ondertussen, mag eigenlijk samen met het gewone M2 topic dan,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Het is tevens Van Den Broeck die ik als dealer heb aangegeven bij mijn reservatie.
                Over de kleur heb ik nog niet veel nagedacht. De definitieve reservatie en of toewijzing gebeurt pas bij ondertekening van een bestelbon. De reservatie is dus geen bestelbon, enkel een aanduiding voor BMW hoeveel echt geïnteresseerden er wel zijn. Ik vermoed dat de definitieve prijsstelling hier wel zal door beïnvloed worden.
                Het zou ook kunnen dat de cijfers van reservaties artificieel naar omhoog zijn geduwd. Dit is courant in dergelijke situaties. Men kan ook een hype creëren door stromannen reservaties te laten invoeren. Dealers, vrienden en kennissen van dealers hebben daar in het verleden wel al aan meegewerkt en allicht nog altijd. Er zullen er ook wel een aantal tussenzitten die denken om nog wat winst te maken met doorverkoop. Zeer moeilijk in te schatten dus. Vergeet ook niet dat de autosector in een geweldige crisis zit en het zit er niet aan te komen dat dit de komende maanden zal verbeteren.
                Last edited by febrero; 22/09/2019, 16:13.
                BMW M2 Coupé
                Audi S5
                Nobody is Perfect!

Comment

• Bij die performance optielijst zit veel onzinnige brol tussen toch.
                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Misschien toch nog eens het juiste topic linken want dit hier gaat over de Supra hé, en er wordt enkel nog over de nieuwe M2 CS gepraat

http://www.autoforum.be/forum/auto-a...0536-bmw-m2-cs
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• There are Pretenders among us.....
                      Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Jammer van die alles behalve verfijnde voorkant. Achteraan mag die er wel zijn. Ben die deze week i.r.l. gaan bekijken en kon zijn voorkant niet appreciëren. Met de nieuwe Z4 heeft BMW dit stukken beter gedaan.
                        BMW M2 Coupé
                        Audi S5
                        Nobody is Perfect!

Comment

• Bij mij is het andersom.

Comment

• Deze Toyota Supra is klaar voor de SEMA Show.

Kijk maar, daar staat ‘ie. Precies zoals verwacht valt de Toyota Supra (rijtest) goed in de smaak bij de tuners. Vooralsnog hebben wij met name bedrijven behandeld aan onze kant van de planeet, maar in het land van de automaker zelf laten ze de Supra natuurlijk ook niet links liggen. Het Japanse Artisan Spirits heeft […]
                            There are Pretenders among us.....

Comment

Comment

• MK5 Supra on Work Misters.

Comment

• Ik zal wel nooit echt fan worden, vrees ik. Maar hij heeft wel zo'n design waarmee je helemaal over the top kan gaan.

Hou je het graag strak en koel, dan kies je de BMW, anders ga je wild met de Supra .

Comment

• Of het klopt juist heel erg als we 'critici' moeten geloven.
                                    Last edited by febrero; 02/10/2019, 20:06.
                                    BMW M2 Coupé
                                    Audi S5
                                    Nobody is Perfect!

Comment

Comment

Comment

• De ideeën en plannen voor de nieuwe Supra lijken steeds extremer te worden.
                                          Dit hier is compleet zinloos, de 2de spoiler heeft totaal geen nut, want de dakrand spoiler neemt alle flow weg voor de 2de spoiler.

Comment

Working...
                                          X