Ze zijn hem compleet aan het afmaken op de fora's, "overhyped" is het woord dat aan het terugkeren is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota Supra (2019)
Collapse
X
-
Smaken hé, zou de eerste auto niet zijn die bij lancering volledig afgebroken wordt en daarna bewierookt, zeker bij veel BMW modellen. Nuja, ieder zijn ding, I like it
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Over smaken en kleuren valt inderdaad niet te twisten, maar ik heb echt zo'n dinky toy, transformer gevoel bij dit design.
Meestal worden van die modellen met over design ook geen classics. Dat is voorbehouden aan auto's met pure lijnen à la E-type of Lambo Miura.
Overhangen zijn ook mega groot, ik weet niet of dit bij de BMW ook zo is, maar hier valt het toch wel extra op.
De ROX auto van ketnet also jumps to mind ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenOver smaken en kleuren valt inderdaad niet te twisten, maar ik heb echt zo'n dinky toy, transformer gevoel bij dit design.
Meestal worden van die modellen met over design ook geen classics. Dat is voorbehouden aan auto's met pure lijnen à la E-type of Lambo Miura.
Overhangen zijn ook mega groot, ik weet niet of dit bij de BMW ook zo is, maar hier valt het toch wel extra op.
De Z4 heeft het zelfde probleem, korte wielbasis en lange overhang.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenOver smaken en kleuren valt inderdaad niet te twisten, maar ik heb echt zo'n dinky toy, transformer gevoel bij dit design.
Een paar vergelijkingen,
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenIk vind dit dus een schitterende kar! Maar ik heb de indruk dat ik een uitzondering ben hier op het forum, samen met Jocar...
Kijk er naar uit om deze irl te zien.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment