Prachtige wagen. Zou er graag eens mee rijden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota Supra (2019)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWaarom daar nog eens Toyota staat boven de aanduiding Supra is mij een raadsel. Eerste wat ik zou weg doen.
In USA alleen vermelding "supra".
Comment
-
Ze gaan er weer wat van maken, de tuners“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenZe gaan er weer wat van maken, de tunersEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk BerichtenKleine aanpassing gedaan wat het imo wel mooier maakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenVolledig mijne zjaar !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenHaha neenee, veel te duur voor mij. En ik ben nog altijd zeer tevreden van mijn MX'je :-)“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenHaha neenee, veel te duur voor mij. En ik ben nog altijd zeer tevreden van mijn MX'je :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenBijna 35.000.
Comment
-
'T is echt niet mijne smaak, vind het geen mooie auto.
Dan nog liever de BMW, die ziet er stukken beter uit. (en dat terwijl ik totaal geen liefhebber ben van dat merk).
Toyota had beter zijn gt86 van wat meer power voorzien, dat was dan weer wel een mooie auto.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ook mijn mening. Ik vind de Z4 ook veel knapper. En het is niet omdat ik wel een BMW-liefhebber ben, want vandaag is die liefde al veel minder dan pakweg 10 jaar geleden, temeer ik vind dat BMW meer lelijke dan mooie auto's maakt, maar de nieuwe Z4 vind ik wel geslaagd.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment