Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota Supra (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De nieuwe Z4, al enkele keren ondertussen, in het echt gezien en vind deze echt ni mooi, veel te groot ook. Dan vond ik de vorige toch veel mooier.
    Veel te veel hoekjes en kantjes aan, doe mij dan toch maar die Supra!

Comment

• Ik zou ze alle 2 niet nemen. Te veel lijnen bij beiden. Te hoog rice- en Johnny gehalte. Moest ik verplicht worden dan eerder de supra, ik wil namelijk niet meer in een cabrio rijden. Het is geen zicht meer
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
        Ik zou ze alle 2 niet nemen. Te veel lijnen bij beiden. Te hoog rice- en Johnny gehalte. Moest ik verplicht worden dan eerder de supra, ik wil namelijk niet meer in een cabrio rijden. Het is geen zicht meer
        Ist zo erg? Thans zalig ze nu, sta met de vroegen, ideaal 's morgens met het dak open! Hoorde de vogeltjes fluiten, de wind in u haren, geen betere manier om wakker te worden! De meeste cabrio's die ik dan tegenkom zijn gesloten, moet ge dan met een cabrio rijden?

Zou al tevreden zijn met een GT86, meer moet ge eigenlijk ni hebben om u te amuseren, liefst manueel! Idem met de MX-5 die ik nu heb.

Maja als ge geld zat hebt ja dan zou ik ook voor iets meer gaan, maar dan wordt het ineens moeilijk want dan heb je veel meer keuze!
        Last edited by ; 04/06/2019, 10:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Ist zo erg? Thans zalig ze nu, sta met de vroegen, ideaal 's morgens met het dak open! Hoorde de vogeltjes fluiten, de wind in u haren, geen betere manier om wakker te worden! De meeste cabrio's die ik dan tegenkom zijn gesloten, moet ge dan met een cabrio rijden?

Zou al tevreden zijn met een GT86, meer moet ge eigenlijk ni hebben om u te amuseren, liefst manueel! Idem met de MX-5 die ik nu heb.

Maja als ge geld zat hebt ja dan zou ik ook voor iets meer gaan, maar dan wordt het ineens moeilijk want dan heb je veel meer keuze!
          Tis niet meer te doen jong

Neen, ik heb 25 jaar een cabrio gehad, als eerste of 2de wagen. Kan er dus zeker van meespreken. Ik zit niet graag meer zo bloot en heb geen zin meer in de aandacht die je sowieso krijgt.
          Ik ben nu bijna alle dagen op stap geweest met de M3. Dat is op alle gebied een wagen op mijn lijf geschreven. Na 7 jaar in mijn bezit ben ik er nog altijd bezeten van
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• 2020 Toyota GR Supra To Race At The 24 Hours Of Nurburgring.

https://www.carscoops.com/2019/06/20...f-nurburgring/
            There are Pretenders among us.....
            Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
              Turns Out The New Toyota Supra Has Much More Than 335 Horses.

https://www.carscoops.com/2019/05/tu...an-335-horses/
              Prachtig.
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                  Ik he daarstraks met naar huis te rijden in de file gestaan op de E313 richting Antwerpen...

een vrachtwagen of 3/4 van deze tegengekomen
                  2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten

Prachtig.
                    Nu nog een 500+ pk tuning kitje met hybrid turbo, en gaan met de Supra.

Comment

• worden die eigenlijk in duitsland in elkaar gezet? of worden die bmw stukken geassembleerd op de boot naar japan verscheept?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        worden die eigenlijk in duitsland in elkaar gezet? of worden die bmw stukken geassembleerd op de boot naar japan verscheept?
                        ik lees dat ze door Magna Steyr ineen worden gezet in Oostenrijk ... Net als de Z4
                        2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• ok thx !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
                            Turns Out The New Toyota Supra Has Much More Than 335 Horses.

https://www.carscoops.com/2019/05/tu...an-335-horses/
                            Dit met een WORK VSXX velg onder en wat lager

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Dit met een WORK VSXX velg onder en wat lager

Zou idd mooi zijn. Precies BBS LM wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Zou idd mooi zijn. Precies BBS LM wel.
                                En allebei zo oud als de straat. Heerlijke velg die VSXX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

En allebei zo oud als de straat. Heerlijke velg die VSXX

https://www.workwheelsusa.com/product/vs-xx/
                                  Yummie!

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Toyota Supra A90 Pandem Rocket Bunny wide body kit with wing.

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

Working...
                                          X