Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota Supra (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Niemand kan het ontgaan zijn dat de nieuwe Toyota Supra en BMW Z4 technische zielsverwanten zijn. Het doet vrezen voor het onderscheidende vermogen van beide.

Comment

• De Toyota GR Supra kan 1.000 pk aan

https://www.autowereld.be/autonieuws...00-pk-aan.html
      Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
      Audi S3 '02 sold => topic
      Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
      Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Texas Tuner To Offer The 6-Speed Manual 2020 Toyota Supra Enthusiasts Want.

There are Pretenders among us.....
        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• Eindelijk is hier een écht dikke Toyota Supra.

Het heeft even mogen duren. Sinds de onthulling van de nieuwe Toyota Supra hebben we al verschillende interpretaties van de auto voorbij zien komen. Of het nu gaat om een engine swap, bodykit of beide, het blijkt dat bedrijven zich wat graag vergrijpen aan het nieuwe snoepje uit Japan. Met de SEMA Show, een tuningbeurs […]
                There are Pretenders among us.....

Comment

• “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Een BMW Supra, die kon niet kiezen haha :-)

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• Paar dagen geleden een oplegger vol gezien. Toegegeven, ze zagen er fantastisch uit. Gereed om mods tegen aan te gooien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                          Een BMW Supra, die kon niet kiezen haha :-)

Hij moet niet kiezen, het is half bmw en halt toy he
                          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Heb met zijn neef, de Z4 M 40i gereden en als M2 rijder met een DKG kan die mij althans niet bekoren. Zou wel eens een Supra willen testen maar heb ondertussen wel an een M2 CS gereserveerd.
                            BMW M2 Coupé
                            Audi S5
                            Nobody is Perfect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten
                              Heb met zijn neef, de Z4 M 40i gereden en als M2 rijder met een DKG kan die mij althans niet bekoren. Zou wel eens een Supra willen testen maar heb ondertussen wel an een M2 CS gereserveerd.
                              Een van de 100 Belgische klanten dan. Er zijn voor de moment nog 25 over om te kopen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Nog redelijk veel toch
                                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                  Nog redelijk veel toch
                                  95k voor een M2 met een chipbeurt en wat carbon. Veel zotter moeten ze het niet maken toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                    Een van de 100 Belgische klanten dan. Er zijn voor de moment nog 25 over om te kopen.

Voor België maar 43 stuks.
                                    BMW M2 Coupé
                                    Audi S5
                                    Nobody is Perfect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten

Voor België maar 43 stuks.
                                      Nenee 100, weet het via Belgische M dealers.
                                      En er waren er gisteren nog 25 over.

Comment

• Effe off-topic maar die info staat op andere forums ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                          Nenee 100, weet het via Belgische M dealers.
                                          En er waren er gisteren nog 25 over.

Op de Avant Première van vorige dinsdag is duidelijk gezegd. 100 voor de Benelux en 43à45 voor België.
                                          BMW M2 Coupé
                                          Audi S5
                                          Nobody is Perfect!

Comment

Working...
                                          X