Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren in Duitsland een vrachtwagen vol gepasseerd. Was me tot nu toe nog niet opgevallen dat die velgen in de spaken half chrome en half zwart zijn.
Toch wel erg bling bling IRL.
Op de E34 rijden er ook veel vrachtwagens vol Supra.
Dees weekend m2 en supra achter mekaar gereden. De m2 rijdt stukken beter. Ook het geluid is een stuk mooier van de m2. Gebruiksgemak uiteraard ook. Ik was echt enorm onder de indruk van de m2
Dees weekend m2 en supra achter mekaar gereden. De m2 rijdt stukken beter. Ook het geluid is een stuk mooier van de m2. Gebruiksgemak uiteraard ook. Ik was echt enorm onder de indruk van de m2
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
En toch zou ik de Toyota kiezen, boven de dodelijk saai uitziende M2.
There are Pretenders among us..... Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Supra moet je echt tunen om echte beleving te krijgen standaard is ie te stil te braaf en rijdt hij te gemakkelijk. De m2 is al meer een racemachien van de fabriek. M2 zie je inderdaad overal maar straks de supra ook vrees ik als je de vele vrachtwagens ziet die ze niet op tijd aangesleept krijgen
Vooral bij een lichte kleur kan ik toch maar moeilijk langs die carrosserie naden heen kijken, eerlijk gezegd.
Die verbrodden het lijnenspel nogal redelijk IMO
( http://www.TFLcar.com ) The 2020 Toyota Supra Is Super Easy To Modify Because Toyota Designed it That Way!( http://www.patreon.com/tflcar ) Please visit t...
Vooral bij een lichte kleur kan ik toch maar moeilijk langs die carrosserie naden heen kijken, eerlijk gezegd.
Die verbrodden het lijnenspel nogal redelijk IMO
Ja, die naden vallen enorm op eens je oog erop valt. Bij de vorige Supra was dat precies niet veel beter maar heb je tenminste niet die gebogen naad over de deur en over de achterflank / wielkast.
VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment