Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota Supra (2019)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
Ja, die naden vallen enorm op eens je oog erop valt. Bij de vorige Supra was dat precies niet veel beter maar heb je tenminste niet die gebogen naad over de deur en over de achterflank / wielkast.
trek je met de wind mee moet alles mooi dicht liggen, de panelen zijn zo gegoten
Comment
-
Er zou een hybride variant komen van deze Supra. Iemand meer nieuws ?
Jammer dat de benzine variant geen manuele bak heeft.
De cultstatus van de vorige is zwaar om te dragen voor dit nieuwe model.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenEr zou een hybride variant komen van deze Supra. Iemand meer nieuws ?
Jammer dat de benzine variant geen manuele bak heeft.
De cultstatus van de vorige is zwaar om te dragen voor dit nieuwe model.
BMW's M2, M3, M4, zijn ook gewoon met handbak verkrijgbaar.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Revealing the FIRST Rocket Bunny V1.5 Widebody Kit in the US! DDE MERCH *FREE SHIPPING* https://www.shopdde.com DRIFTING A $1,000,000 FORD GT! *TIRES DESTROY...There are Pretenders among us.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk BerichtenWidebody 2020 Toyota Supra From Rocket Bunny Looks Like A Time Attack Racer.
https://www.carscoops.com/2019/11/wi...-attack-racer/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenHier gaan ze op termijn volgens mij ook de motor van de nieuwe M3 inlepelen.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
It looks like the Hulk: niet zo sterk, maar wel zo 'lullek'.There are Pretenders among us.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIs al bevestigd, GRMN gaat er zich mee bezighouden
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Last edited by The Pretender; 09/11/2019, 22:17.There are Pretenders among us.....
Comment
-
Last edited by The Pretender; 10/11/2019, 11:43.There are Pretenders among us.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
Geef mij die linksboven op de brug maar...
Vind er helemaal niks aan, aan die nieuwe Supra.
Comment
Comment