Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota Supra (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Da begint er al wa op te trekken

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• V8-Powered 2020 Toyota Supra GT300 Racer Sounds Brutal.

There are Pretenders among us.....
        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Zo ziet hij er wel lekker bad ass uit moet ik zeggen

Comment

• Dat ziet er al veel beter uit...

BMW M2 Coupé
            Audi S5
            Nobody is Perfect!

Comment

• Op het autosalon de kans gehad om is gaan in te zitten, maar ik voelde het ni, zetels zaten ook ni zo lekker vond ik. Natuurlijk moet ge daar eerst is mee gereden hebben voor ge echt je mening kunt geven.

Echt mooi vind ik em eigenlijk niet. De voorkant cava nog, de rest mja...

Comment

• Het is idd geen mooie auto, ik ben geen BMW liefhebber, maar ik verkies de BMW z4 boven deze supra.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Het is idd geen mooie auto, ik ben geen BMW liefhebber, maar ik verkies de BMW z4 boven deze supra.
                  Awel de Z4 ook ingezeten en die vond ik eerlijk gezegd beter zitten, veel ruimer ook. Uiterlijk begin ik de Z4 ook te mogen. Als je een cabrio wil die comfortabeler, ruimer,... dan een MX-5 dan is deze zeker een aanrader! De Z4 altijd al nice gevonden maja duur e...
                  Z4 of Supra? Na het bezoek aan het salon geen twijfel meer, doe mij maar een Z4!

Comment

• Gisteren op een podcast gehoord dat men het blok van de nieuwe M3/M4 zou gereserveerd hebben voor de Z4M/Supra GR.
                    Dat beloofd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                      Awel de Z4 ook ingezeten en die vond ik eerlijk gezegd beter zitten, veel ruimer ook. Uiterlijk begin ik de Z4 ook te mogen. Als je een cabrio wil die comfortabeler, ruimer,... dan een MX-5 dan is deze zeker een aanrader! De Z4 altijd al nice gevonden maja duur e...
                      Z4 of Supra? Na het bezoek aan het salon geen twijfel meer, doe mij maar een Z4!

Daar was ik al lang van overtuigd, voorjaar 2019 was er hier in Sint-Truiden om de grote markt een autoshow (is jaarlijks) en daar stonden beide bijna tegenover elkaar.
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• VIERPITTER VAN BMW

TOYOTA GR SUPRA WORDT OOK LEVERBAAR MET VIERCILINDER

Goed nieuws voor wie de Toyota GR Supra met zescilinder wat te gortig vindt: de Japanse sportieveling krijgt namelijk ook hier een viercilinder onder de kap. Het betreft wederom een van BMW afkomstige motor, waarvan we de specificaties al eens onder de loep namen.

In thuisland Japan verscheen begin vorig jaar al een Toyota GR Supra met een 258 pk sterke 2,0-liter viercilinder met turbo. Niet geheel verwonderlijk als je bedenkt dat ook tweelingbroer BMW Z4 dat blok al op de bestellijst heeft. Nu blijkt dat we die optie ook hier in Nederland krijgen voor de Supra. De kleinere BMW-motor is in de Supra zoals gezegd goed voor 258 pk, 400 Nm koppel, een 0-100 km/h-acceleratie die 5,2 seconden in beslag neemt en een begrensde topsnelheid van 250 km/h. Standaard is de viercilinder gekoppeld aan de achttraps ZF-automaat.

De kleinere motor levert uiteraard twee belangrijke voordelen op ten opzichte van de Supra met zescilinder. Het gewicht neemt met 100 kilo af en daarbij moet de 2.0 wat vriendelijker voor de portemonnee zijn. Toyota geeft een gemiddeld verbruik op van 5,9 l/100 km (NEDC 2.0) en 6,3 l/100 km met 18-inch-wielen onder de auto. Wat de kleinere motorisering met de prijs van de Supra doet, is nog niet bekend. In februari weet de importeur daar meer over, in maart volgt de introductie.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Gezien op het autosalon. Wacht op mijn eerste exemplaar in het wild.
                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• ondanks de (enigste opvallende) kritiek (dat er een bmw blok inzit in een japanse klassieker, ow noo) vind ik da een scherp uitziende bak!

en die 2.0L, maakt het pas interessant, vooral op fiscaal vlak, want qua prestaties doe je blijkbaar niet teveel onder voor de 3.0L en de wegligging kan er ook enkel goed bij varen: 100kg minder alleen al is enorm, en dat het blok nog meer in het midden kan geplaatst worden zal ook enkel maar positief kunnen bijdragen aan de wegligging.

Ik hou het allemaal in het oog
                            The Power Of Dreams

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                              Gezien op het autosalon. Wacht op mijn eerste exemplaar in het wild.
                              Heb er al een hoop in het wild gezien, weliswaar op een vrachtwagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Heb er al een hoop in het wild gezien, weliswaar op een vrachtwagen.
                                Telt niet
                                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Supra by Blitz.

There are Pretenders among us.....

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

En laat ze dan nog maar eens een Z4 M Coupé maken. Een echte dus. Dat zou pas fun zijn. Maar gezien de samenwerking met Toyota voor dit model zal dat bij een droom blijven...
                                      Last edited by febrero; 16/01/2020, 10:50.
                                      BMW M2 Coupé
                                      Audi S5
                                      Nobody is Perfect!

Comment

• Z4 M cabrio komt er wel, coupe vrees ik er toch voor.

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

Working...
                                          X