Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota Supra (2019)
Collapse
X
-
Op het autosalon de kans gehad om is gaan in te zitten, maar ik voelde het ni, zetels zaten ook ni zo lekker vond ik. Natuurlijk moet ge daar eerst is mee gereden hebben voor ge echt je mening kunt geven.
Echt mooi vind ik em eigenlijk niet. De voorkant cava nog, de rest mja...
Comment
-
Het is idd geen mooie auto, ik ben geen BMW liefhebber, maar ik verkies de BMW z4 boven deze supra.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHet is idd geen mooie auto, ik ben geen BMW liefhebber, maar ik verkies de BMW z4 boven deze supra.
Z4 of Supra? Na het bezoek aan het salon geen twijfel meer, doe mij maar een Z4!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenAwel de Z4 ook ingezeten en die vond ik eerlijk gezegd beter zitten, veel ruimer ook. Uiterlijk begin ik de Z4 ook te mogen. Als je een cabrio wil die comfortabeler, ruimer,... dan een MX-5 dan is deze zeker een aanrader! De Z4 altijd al nice gevonden maja duur e...
Z4 of Supra? Na het bezoek aan het salon geen twijfel meer, doe mij maar een Z4!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
VIERPITTER VAN BMW
TOYOTA GR SUPRA WORDT OOK LEVERBAAR MET VIERCILINDER
Goed nieuws voor wie de Toyota GR Supra met zescilinder wat te gortig vindt: de Japanse sportieveling krijgt namelijk ook hier een viercilinder onder de kap. Het betreft wederom een van BMW afkomstige motor, waarvan we de specificaties al eens onder de loep namen.
In thuisland Japan verscheen begin vorig jaar al een Toyota GR Supra met een 258 pk sterke 2,0-liter viercilinder met turbo. Niet geheel verwonderlijk als je bedenkt dat ook tweelingbroer BMW Z4 dat blok al op de bestellijst heeft. Nu blijkt dat we die optie ook hier in Nederland krijgen voor de Supra. De kleinere BMW-motor is in de Supra zoals gezegd goed voor 258 pk, 400 Nm koppel, een 0-100 km/h-acceleratie die 5,2 seconden in beslag neemt en een begrensde topsnelheid van 250 km/h. Standaard is de viercilinder gekoppeld aan de achttraps ZF-automaat.
De kleinere motor levert uiteraard twee belangrijke voordelen op ten opzichte van de Supra met zescilinder. Het gewicht neemt met 100 kilo af en daarbij moet de 2.0 wat vriendelijker voor de portemonnee zijn. Toyota geeft een gemiddeld verbruik op van 5,9 l/100 km (NEDC 2.0) en 6,3 l/100 km met 18-inch-wielen onder de auto. Wat de kleinere motorisering met de prijs van de Supra doet, is nog niet bekend. In februari weet de importeur daar meer over, in maart volgt de introductie.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
ondanks de (enigste opvallende) kritiek (dat er een bmw blok inzit in een japanse klassieker, ow noo) vind ik da een scherp uitziende bak!
en die 2.0L, maakt het pas interessant, vooral op fiscaal vlak, want qua prestaties doe je blijkbaar niet teveel onder voor de 3.0L en de wegligging kan er ook enkel goed bij varen: 100kg minder alleen al is enorm, en dat het blok nog meer in het midden kan geplaatst worden zal ook enkel maar positief kunnen bijdragen aan de wegligging.
Ik hou het allemaal in het oogThe Power Of Dreams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenGezien op het autosalon. Wacht op mijn eerste exemplaar in het wild.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Heb er al een hoop in het wild gezien, weliswaar op een vrachtwagen.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Awel de Z4 ook ingezeten en die vond ik eerlijk gezegd beter zitten, veel ruimer ook. Uiterlijk begin ik de Z4 ook te mogen. Als je een cabrio wil die comfortabeler, ruimer,... dan een MX-5 dan is deze zeker een aanrader! De Z4 altijd al nice gevonden maja duur e...
Last edited by febrero; 16/01/2020, 10:50.BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
Comment