Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota Supra (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik weet niet hoe het komt, maar iedere keer dat de Supra zie heb ik het gevoel dat er van alles niet klopt let die auto.
    Wanneer ik dan naar de Z4 kijk, dan denk, ja hier klopt het wel volledig.

Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Ik weet niet hoe het komt, maar iedere keer dat de Supra zie heb ik het gevoel dat er van alles niet klopt let die auto.
      Wanneer ik dan naar de Z4 kijk, dan denk, ja hier klopt het wel volledig.
      +1
      Ik heb hem nu al verschillende keren live gezien, en telkens vind ik het zo'n samenraapsel van lijnen precies.
      Maar het blijft een head turner, en daar hebben ze op gemikt waarschijnlijk hé?

Comment

• There are Pretenders among us.....
        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Manhart geeft ook de Supra een krachtkuur.

De Manhart Z4 kenden we al. In navolging daarvan heeft Manhart nu ook zijn tweelingbroertje, de Toyota Supra, aangepakt.
          There are Pretenders among us.....

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
                Een stap naar beneden is leuk, maar een stap omhoog mag er ook wel komen, 400+ pk.
                eum, de supra heeft nu dus al + 400 pk
                anders zou die ook nooit rond sub 4s naar 10 sprinten.

standaard zegt toyota 335pk
                ALLE dyno's online te vinden geven rond de 340 pk OP DE WIELEN, reken maar uit als je weet dat je ong 15 procent verliest, dan kom je an en BMW blok van mooi rond de 400pk

die onderwaardering is bekend bij BMW en is zowat het slechts bewaarde geheim van deze Supra.
                Voor 2021 heeft men al een motor upgrade en chassis upgrade doorgevoerd.
                Toyota beweert nu 382pk uit het blok....en jawel, Car en Driver heeft een 2020 en een 2021 back to back gedyno-ed, ze liegen weer
                Ze meetten 388 OP DE WIELEN....dus sowieso mooi boven de 400 pk uit het blok.

Dat BMW blok is sowieso blijkbaar super easy te tunen met wa software.
                En Papadakis heeft het blok al uiteengehaald om te onderzoeken of de internals 1000 pk aankunnen, naar goeie 2JZ gewoonte, en jep, goed blok om te tunen op zich.

Lang verhaal kort, de Supra specs zeggen 1 ding, maar de realiteit is dat de Supra veel duurdere en op papier snellere bakken hen a run for their money zal geven...wat de haters ook moge beweren.
                The Power Of Dreams

Comment

• Last edited by David67; 27/05/2020, 01:07. Reden: Bye bye autoforum

Comment

• The Turbo Engineers (TTE) hebben gewoon hybrid turbo’s Die goed zijn voor 500+ pk.
                    There are Pretenders among us.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk Berichten

eum, de supra heeft nu dus al + 400 pk
                      anders zou die ook nooit rond sub 4s naar 10 sprinten.

standaard zegt toyota 335pk
                      ALLE dyno's online te vinden geven rond de 340 pk OP DE WIELEN, reken maar uit als je weet dat je ong 15 procent verliest, dan kom je an en BMW blok van mooi rond de 400pk

die onderwaardering is bekend bij BMW en is zowat het slechts bewaarde geheim van deze Supra.
                      Voor 2021 heeft men al een motor upgrade en chassis upgrade doorgevoerd.
                      Toyota beweert nu 382pk uit het blok....en jawel, Car en Driver heeft een 2020 en een 2021 back to back gedyno-ed, ze liegen weer
                      Ze meetten 388 OP DE WIELEN....dus sowieso mooi boven de 400 pk uit het blok.

Dat BMW blok is sowieso blijkbaar super easy te tunen met wa software.
                      En Papadakis heeft het blok al uiteengehaald om te onderzoeken of de internals 1000 pk aankunnen, naar goeie 2JZ gewoonte, en jep, goed blok om te tunen op zich.

Lang verhaal kort, de Supra specs zeggen 1 ding, maar de realiteit is dat de Supra veel duurdere en op papier snellere bakken hen a run for their money zal geven...wat de haters ook moge beweren.
                      Nu nog een oem goeie uitlijning (niet dat je dat zelf niet kan oplossen) en het is de wagen in zijn klasse.

Ik zou een M2 er wel nog boven kiezen, puur omdat die een achterbank heeft. Was ik alleen zou het resoluut de Supra zijn

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                        Model 2021 heeft +380pk.
                        LOL, wat ik dus zei

vraag me af of sommigen op een forum wel de berichten lezen
                        The Power Of Dreams

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                          Nu nog een oem goeie uitlijning (niet dat je dat zelf niet kan oplossen) en het is de wagen in zijn klasse.

Ik zou een M2 er wel nog boven kiezen, puur omdat die een achterbank heeft. Was ik alleen zou het resoluut de Supra zijn

feit

achterbank is wel handig als het bruikbaar is
                          + Die Supra ziet er gewoon sneller uit met al zijn lijnenspel

The Power Of Dreams

Comment

• Supra ziet er ook gewoon verfijnder uit. Ik verschiet telkens hoe klein die wel oogt. De M2 is gewoon een 2 op steroïden, niks mis mee. Maar het verfijnde zit er niet in.

Comment

• Verfijnd is nu toch niet meteen een woord wat mij te binnen schiet als ik de lijnen van een Supra zie, eerlijk gezegd hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                Verfijnd is nu toch niet meteen een woord wat mij te binnen schiet als ik de lijnen van een Supra zie, eerlijk gezegd hoor.
                                Het is een mooi voorbeeld van: Plakt niet op foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Het is een mooi voorbeeld van: Plakt niet op foto.
                                  Dat klopt inderdaad... IRL ziet hij er een stuk beter uit.
                                  Maar verfijnd, is bij mij iets anders... dit vind ik toch eerder bruut.

Maar over smaken en kleuren uiteraard...

Comment

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
                                        Fabian aan het stuur. Het is door deze wagen dat het aan het licht kwam dat er serieus wat problemen zijn met de OEM ophanging achteraan.

Comment

• Zou de Z4 hetzelfde probleem hebben?

Comment

Working...
                                          X