Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota Supra (2019)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenToyota doet wat een fabrikant moet doen; Groene oplossingen aanbieden in dagelijkse auto's (zonder PHEV techniek) en leuke pure wagens aanbieden. Hier kunnen alle merken die sportieve auto's voorzien van batterijen en transmissies met veel verzetten nog wat van leren.
Ik probeer te vertalen, dus verbeter mij gerust als ik u verkeerd gelezen heb:
- Toyota is de max want die gasten zetten breed in: lange tijd enkel hybride, dé pioneer in klassieke hybrides, én in waterstof, én PHEV én BEV.
Hoewel ze bij dat laatste het spel vuil speelden door het af te kraken om in de achtergrond volop hun geld en r&d erop in te zetten lol.
Tactisch slim want als je nix hebt van BEV waarom reclame maken voor de concurrentie die er ondertss al verkoopt terwijl jij (nog) niet.
- de Duitsers en Zweden zijn hypocrieten met hun PHEV aandrijflijnen, tis zogezegd groen, voor alle voordelen van dien, maar in de praktijk, rijden de meesten toch rond op pure nafte.
Waarbij Volvo de kroon steekt door hun auto's aan te bieden in aandrijflijnen die PHEV zijn, mét turbo én supercharger, goe zot
Los van die vertaling, zo zie ik het ook eigenlijk
Dat gezegd zijnde, straks ga ik Honda's potentieel nieuwe verkoopsucces op het Europese vaste land testen, de Civic hybride :pThe Power Of Dreams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenKnappe wagens, maar onbegrijpelijk dat er bij de Supra zoveel fake vents zijn.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Bwa, dat stoort mij niet echt. Heel knap, net als de jouwe trouwens. Toyota maakt mooie sportcoupés tegenwoordig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Juist jammer dat de ene manueel onbetaalbaar is en de andere uitverkocht...
Waar worden die dingen eigenlijk gebouwd?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ahja, wist ik niet. Op die camions vanmiddag stonden er anders genoeg Waren wel een paar Engelse exemplaren bij. De vrachtwagens reden ook westwaarts, richting Antwerpen of Engeland?
Waar worden die dingen eigenlijk gebouwd?
in de Magna Steyr fabriek in Graz, Oostenrijk: https://en.wikipedia.org/wiki/Magna_Steyr
Altijd al een hele knappe wagen gevonden.
Spijtig dat bij een merk van die grootorde, incl het Lexus gamma meegerekend, hun snelste wagen eigenlijk een BMW is.
Los van de BMW link, vind ik hem wel héél knap, in het echt nog meer dan op foto.
Héél kort ook en veel te weinig te zien in het straatbeeld.
1x in het wild gespot.
Een Z4, ook heel zeldzaam, heb ik al meer gezien ondertss.
Heb het geluk gehad met beide motorisaties mogen testrijden.Last edited by E-riko; 13/01/2023, 21:11.The Power Of Dreams
- Likes 1
Comment
Comment