Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo - Facelift (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten

ik kijk eerlijk gezegd vooral naar de weg als ik in de auto zit
      Kom kom, wij allemaal. Maar de sfeer die een interieur uitstraalt is ook belangrijk.
      Het blijft veel geld dat je uitgeeft, dan moet het mooi zijn ook.

Comment

en dan te weten dat sony eind 80 begin 90 zowat de top op designhifi was en samsung nog als brol bij de goegemeente bekend stond
        wereld staat ni stil

Comment

Ik vind persoonlijk zo'n middenconsole die vanuit de transmissietunnel omhoog komt best mooi.
          Mag misschien 10j oud zijn, maar mijn mening is dat er de laatste 10j bitter weinig mooie auto's zijn uitgekomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Kom kom, wij allemaal. Maar de sfeer die een interieur uitstraalt is ook belangrijk.
            Het blijft veel geld dat je uitgeeft, dan moet het mooi zijn ook.
            Interieur is voor mij heel belangrijk.
            De rest van de auto mag nog zo mijn zin zijn, als het interieur mij niet aanstaat moet ik hem niet hebben.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Interieur is voor mij heel belangrijk.
              De rest van de auto mag nog zo mijn zin zijn, als het interieur mij niet aanstaat moet ik hem niet hebben.
              Idd..

Ik zou de Espace ook laten staan hebben moest ie zo geen fantastisch mooi dashboard gehad hebben.
              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Mijn zus heeft zo een Mondeo en ik vind dat eigenlijk wel goed rijden.

De rest is smaak, ik hou van de eenvoud in mijn 308, velen vinden dat maar niks ...
                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

Goed rijden doet dat idd wel. Het zijn juist die playmobil interieurs die het zo een verschrikkelijke ervaring maken.
                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

da's allemaal zo als ge de eerste moment instapt

maar eens aan het rijden... al staan er dan grafstenen in... who cares; Ik laat auto eerder staan omdat die als een baksteen rijdt, niet omdat de binnenkant er maar magertjes uitziet. Zetel moet goed zitten, stuur en pedalen op de juiste plek. Maar de rest is bijzaak. Eerder marketing om u de auto te doen kopen.
                    www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                      Goed rijden doet dat idd wel. Het zijn juist die playmobil interieurs die het zo een verschrikkelijke ervaring maken.
                      Is haar derde Ford na twee focussen en dan is dat een grote vooruitgang
                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Vroeger altijd fan geweest van de Mondeo, maar bij deze heb je niet het gevoel dat het een nieuwe auto is...

Vriend van me heeft een full option, en de afwerking valt echt tegen

Comment

kijk net in een flits naar de buurtpolitie en ik dacht dat het interieur van de hyundai van tinneke een ford was

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Ondertussen krijgt in China het dasboard alweer een update. Voorlopig geen idee of dit ook naar Europa komt.

Comment

Rationeel gezien is deze auto misschien wel het beste op de markt. Goedkoop,ruim,degelijk en nog goed rijdend ook
                                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Ford Mondeo op pensioen in 2022 - update

De tanende verkoop van klassieke berlines deed Detroit al een tijdje twijfelen over de ontwikkeling van een nieuwe Ford Mondeo. Inmiddels is de kogel door de kerk.

>>> update: inmiddels weet de Ford Mondeo wanneer hij op pensioen moet. In maart 2022 is het over en out, na een carrière van bijna 30 jaar. In Europa krijgt de Mondeo geen opvolger, Ford zet volop in op de uitbreiding van het SUV-aanbod.
                                  Tenzij er een premium badge op de achterklep kleeft, heeft de klassieke berline zijn beste tijd gehad. SUV's willen we, zowel in Europa als in de Verenigde Staten. Die dalende verkoopscijfers zijn Ford niet ontgaan. De Amerikaanse autoreus denkt er dan ook aan om geen opvolger meer te voorzien voor de Fusion. Dat is de Amerikaanse tegenhanger van onze Ford Mondeo, die er binnenkort ook aan zal moeten geloven.
                                  Ford is lang niet de eerste constructeur die dergelijke noodgrepen uithaalt, eerder kondigde ook Toyota (met de Avensis) en Lexus (met de CT en de GS) aan dat ze conventionele koetswerkvormen zouden inruilen voor hippere, dus commercieel interessantere modellen. De opvolger van de Volkswagen Passat zou nog enkel als Variant aangeboden worden, maar de Arteon is een vogel voor de kat.
                                  Ford Sierra

De Mondeo is de opvolger van de Sierra, die we voor altijd zullen koesteren in zijn legendarische Cosworth-gedaante. De Ford Mondeo was er een tijdje als ST220 (zie onderaan), maar zonder extravagante achtervleugel is de confrontatie met je verleden altijd moeilijk. Toch dragen we deze Ford een warm hart toe, het is en blijft een dijk van een auto. Het evenwichtige onderstel biedt een heleboel rijplezier zonder het comfort te verwaarlozen, terwijl het uitstekend gedempte en ruime interieur alle inzittenden in de watten legt.
                                  In 2019 introduceerde de facelift van de Ford Mondeo de Clipper Hybrid, de handigere breakversie van de hybride berline. Tot de hele productie verkocht is, blijft die de modelversie het speerpunt van het Mondeo-aanbod. Al weet Ford ook dat de hybride en plug-inhybride modellen van de Kuga sneller kopers vinden.

Comment

Altijd fan geweest van de Mondeo, maar laatste model was al veroudert voor hij hier was... Op zich wel mooie wagen, maar voor zelfde geld had je toch ook iets mooi bij andere merken

Comment

Over de nieuwe is er ondertussen ook een Scooptopic.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        Over de nieuwe is er ondertussen ook een Scooptopic.

http://www.autoforum.be/forum/auto-a...rd-mondeo-2022
                                        Geen nieuwe dus hier.

Ford Mondeo: productie voor Europa stopt na bijna 30 jaar

Helaas is er alleen een nieuwe Mondeo voor China

https://de.motor1.com/news/578454/fo...oduktion-2022/

Comment

Working...
                                        X