Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mooie auto, alleen weer die mottige tablet in het dashboard.
Bij de Megane hebben ze hem zo mooi ingewerkt en hier moeten ze het weer verkloten.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Niet slecht, maar eerlijk: Ik ben die nu al beu gezien. Wat van den Acker maakt is steeds zo voorspellend. Saai kan ik het niet echt noemen.
Ik word oud.
Ben altijd een fan geweest van het merk maar de laatste jaren... Tja.
Net hetzelfde verhaal als met de Trafic 1. Knappe design, veroudert goed. Lang wachten op een opvolger en dat is dan een slechte kopij van de vorige. Ondertussen komt het triumviraat Peugeot-Citroen-Opel met een veel knapper model.
Nu weer met de Clio. OK de Clio 4 is knap en liet enkel steken vallen op gebied van interieur. Maar om nu hetzelfde model opnieuw uit te brengen???
En toen had ik ook de knappe 208 nog niet gezien.
King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Toch wel knap gedaan van Renault.
Ja, hij lijkt sterk op de huidige Clio, maar dat is eigenlijk helemaal geen slechte zaak.
De kritiek op het interieur hebben ze ter harte genomen; afwerking en feeling zou er een heel stuk op vooruit zijn gegaan en het ziet er hedendaags en knap uit.
Persoonlijk vind ik dit een heel stuk geslaagder dan het nieuw Peugeotje.
Als VW een nieuwe versie van gelijk welk van hun modellen voor de zevenhonderd vijfendertigste keer uitbrengt met een wijziging die je met een vergrootglas moet gaan zoeken, dan is het voor de meesten blijkbaar wel OK. Renault doet nu eens een klein Volkswagentje en de commentaren zijn al van de partij.
De jeugdvriend van mij vroeger had een oudere Clio. Die wagen brak uit op de Nürburgring. Vond dat raar voor een auto met voorwielaandrijving. Ik heb moeite met het nieuw design van de Clio.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Verklaar u nader. Waarmee heb je dan moeite? Heb je dan ook moeite met het design van een Golf, want dat zag jij toch in deze Clio? Of heb je er moeite mee dat hij volwassenen is geworden zoals jij dat noemt? Wat moet ik mij voorstellen bij een volwassen auto?
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVERBekijk Berichten
Toch wel knap gedaan van Renault.
Ja, hij lijkt sterk op de huidige Clio, maar dat is eigenlijk helemaal geen slechte zaak.
De kritiek op het interieur hebben ze ter harte genomen; afwerking en feeling zou er een heel stuk op vooruit zijn gegaan en het ziet er hedendaags en knap uit.
Persoonlijk vind ik dit een heel stuk geslaagder dan het nieuw Peugeotje.
Als VW een nieuwe versie van gelijk welk van hun modellen voor de zevenhonderd vijfendertigste keer uitbrengt met een wijziging die je met een vergrootglas moet gaan zoeken, dan is het voor de meesten blijkbaar wel OK. Renault doet nu eens een klein Volkswagentje en de commentaren zijn al van de partij.
vw fans zijn al dezelfde als tesla fans,die pikken alles van hun merk.
Comment