Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Passat - Facelift (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door TheBjorno Bekijk Berichten
    Als je in de VW configurator bij de passat de 1.6tdi kiest, dan krijg je volgende opmerking
    Opgelet: de motor 1.6 TDI wordt vervange n door 2.0 TDI 90 kW (122pk) indien prod uctie in modeljaar 21 plaatsvindt.

Iemand idee wanneer dit zou zijn?
    zou toch liever een 2.0 dan een 1.6 hebben.. (dat koppel van de 1.6 is toch niet wat je in zo'n grote wagen wilt)
    Vermoedelijk start de productie daarvan in september. Zal dezelfde motor zijn als in de A4, heeft ook maar 270nm.
    Last edited by dante; 04/05/2020, 17:38.

Comment

De 1,6 heeft maar 25O NM... geen wereld van verschil, maar toch.

Ik heb die motor al gereden in een A4 huurauto, en ik dacht echt dat ik met een 150 pk onderweg was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dante Bekijk Berichten

Vermoedelijk start de productie daarvan in september. Zal dezelfde motor zijn als in de A4, heeft ook maar 270nm.
        mijn huidige lease (van 1.6) loopt af half oktober... hopelijk zal het dan al met deze motor zijn ('t is toch 20 nm meer hé ) (of ne GTE ;-))

Comment

Hopelijk voor jou . Ik heb zelf ook een passat variant 1.6 gehad en deze motor heeft idd veel te weinig koppel.

Comment

VAARWEL SEDAN: VOLKSWAGEN PASSAT ENKEL NOG ALS VARIANT VERKRIJGBAAR (2022)

https://www.autofans.be/nieuws/geruc...krijgbaar-2022

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Domme beslissing.

Comment

Beslissing zal wel sales gedreven zijn, waarschijnlijk, maar ik vind de berline ook altijd nog een classy auto. Kan je overal mee toekomen.

Het rijk der middenklasse berlines is zo stilaan uit, zo te zien

De VAG groep heeft natuurlijk ook nog wel de Superb, en die heeft nog het voordeel dat het eigenlijk een hatchback is met zijn grote achterklep.

Desalniettemin jammer idd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                  Beslissing zal wel sales gedreven zijn, waarschijnlijk, maar ik vind de berline ook altijd nog een classy auto. Kan je overal mee toekomen.

Het rijk der middenklasse berlines is zo stilaan uit, zo te zien

De VAG groep heeft natuurlijk ook nog wel de Superb, en die heeft nog het voordeel dat het eigenlijk een hatchback is met zijn grote achterklep.

Desalniettemin jammer idd
                  Zouden ze niet eerder de arteon willen pushen? Ik een wereld waar elke dag nieuwe varianten op bestaande platvormen komen denk ik eerder aan trachten die kopers omhoog te duwen in het aanbod. Misschien maken ze zo ruimte voor een electrische berline tussen Passat en golf?

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                    Zouden ze niet eerder de arteon willen pushen? Ik een wereld waar elke dag nieuwe varianten op bestaande platvormen komen denk ik eerder aan trachten die kopers omhoog te duwen in het aanbod. Misschien maken ze zo ruimte voor een electrische berline tussen Passat en golf?

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
                    Dat zijn de ID4 en iD5 al...
                    Persoonlijk ben ik geen voorstander van een sedan, ik hou van break of hatchback. Dat is gewoon een stuk handiger als je iets groot moet transporteren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Dat zijn de ID4 en iD5 al...
                      Persoonlijk ben ik geen voorstander van een sedan, ik hou van break of hatchback. Dat is gewoon een stuk handiger als je iets groot moet transporteren.
                      Handiger wel, maar zo'n klassieke berline lijn, blijf ik toch ook nog altijd heel mooi vinden.

Comment

Working...
                      X