Oorspronkelijk geplaatst door TheBjorno
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Passat - Facelift (2019)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dante Bekijk Berichten
Vermoedelijk start de productie daarvan in september. Zal dezelfde motor zijn als in de A4, heeft ook maar 270nm.
Comment
-
VAARWEL SEDAN: VOLKSWAGEN PASSAT ENKEL NOG ALS VARIANT VERKRIJGBAAR (2022)
https://www.autofans.be/nieuws/geruc...krijgbaar-2022
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Beslissing zal wel sales gedreven zijn, waarschijnlijk, maar ik vind de berline ook altijd nog een classy auto. Kan je overal mee toekomen.
Het rijk der middenklasse berlines is zo stilaan uit, zo te zien
De VAG groep heeft natuurlijk ook nog wel de Superb, en die heeft nog het voordeel dat het eigenlijk een hatchback is met zijn grote achterklep.
Desalniettemin jammer idd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenBeslissing zal wel sales gedreven zijn, waarschijnlijk, maar ik vind de berline ook altijd nog een classy auto. Kan je overal mee toekomen.
Het rijk der middenklasse berlines is zo stilaan uit, zo te zien
De VAG groep heeft natuurlijk ook nog wel de Superb, en die heeft nog het voordeel dat het eigenlijk een hatchback is met zijn grote achterklep.
Desalniettemin jammer idd
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenZouden ze niet eerder de arteon willen pushen? Ik een wereld waar elke dag nieuwe varianten op bestaande platvormen komen denk ik eerder aan trachten die kopers omhoog te duwen in het aanbod. Misschien maken ze zo ruimte voor een electrische berline tussen Passat en golf?
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
Persoonlijk ben ik geen voorstander van een sedan, ik hou van break of hatchback. Dat is gewoon een stuk handiger als je iets groot moet transporteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Dat zijn de ID4 en iD5 al...
Persoonlijk ben ik geen voorstander van een sedan, ik hou van break of hatchback. Dat is gewoon een stuk handiger als je iets groot moet transporteren.
Comment
Comment