Ga keer rekenen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Subaru Legacy / Outback (2019)
Collapse
X
-
Deze stond ook op ons lijstje.
We hebben graag iets wat je niet op elke straathoek tegenkomt.
Maar de taksen zijn inderdaad een struikelblok geweest.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Ik zou hem in dat geval ook overwegen, al maken ze het steeds moeilijker door hem elke generatie lelijker te maken en totaal geen moeite te doen om hem iets of wat fiscaal vriendelijk te maken.
In 2009 met 2.0D was hij op z'n best, tijdloos model!
Comment
-
Ik overweeg deze aan te kopen...
Biv : ongeveer 1600€
Jaarlijkse belasting : ongeveer 650€
Maar hoe groot schatten jullie het risico in dat die verkeers belasting zal stijgen de komende jaren?
Ik heb bijvoorbeeld geen zin om tegen de 1000€ aan jaarlijkse belasting te betalen?
Alvast bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dosfel Bekijk BerichtenIk overweeg deze aan te kopen...
Biv : ongeveer 1600€
Jaarlijkse belasting : ongeveer 650€
Maar hoe groot schatten jullie het risico in dat die verkeers belasting zal stijgen de komende jaren?
Ik heb bijvoorbeeld geen zin om tegen de 1000€ aan jaarlijkse belasting te betalen?
Alvast bedankt!
Benzine, 166g Co2 valt nog mee dus zal misschien allemaal wel meevallen.
Comment
-
Eens je hem hebt gaat de prijs enkel met de index omhoog gaan hè.den borre
Int3x0r
Comment
-
den borre
Int3x0r
Comment
-
den borre
Int3x0r
Comment
-
FACELIFT VOOR SUBARU OUTBACK
NIEUW FRONT
Subaru voert een facelift door op de Outback. De avontuurlijke vierwielaangedreven stationwagen krijgt onder meer een vernieuwd front, maar op heftige aanpassingen hoef je verder niet te rekenen.
Subaru haalde de huidige generatie Outback pas vorig jaar naar Nederland, maar elders wereld reed het model al sinds 2019 rond. Dat betekent dat de Subaru Outback dit jaar vier jaar oud wordt, tijd voor een kleine facelift. Subaru geeft de Outback een herzien front, compleet met nieuwe koplampen met daarin een uitloper die omlaag de bumper in duikt. De koplamp krijgt er een stukje bemoeienis van de bumper voor terug, voortaan loopt een stuk kunststof namelijk de koplamp in.
Subaru Outback (pre-facelift)
Daar is het optische nieuws nog niet mee genoemd. Subaru geeft de Outback namelijk een grotere en met name verder omlaag lopende grille, een exemplaar met bovendien nog maar één chroomkleurige lamel in plaats van twee exemplaren. Ook de onderkant van de bumper gaat op de schop. De mistlampen verhuizen richting het midden en zijn voortaan een stuk prominenter in beeld. De hoog-op-de-poten-statinwagon komt met zijn nieuwe kunststof inzetstukken in de bumpers en grotere exemplaren rond de wielkasten net wat ruiger voor de dag. Mogelijk heeft Subaru zich voor de reguliere versies van de Outback laten inspireren door de vorig jaar in de Verenigde Staten geïntroduceerde Wilderness-uitvoering.
Subaru Outback (facelift)
Subaru brengt de nieuwste versie van zijn pakket veiligheidssystemen naar de Outback, compleet met een verbeterd Eye Sight-systeem zelfs met een extra EyeSight-camera die aan de voorkant van de topuitvoering van de Outback een plekje krijgt. Die Touring geheten topuitvoering krijgt verder onder meer een slimme binnenspiegel die uit een digitaal display bestaat. Subaru levert de vernieuwde Outback met een zo'n 260 pk sterke 2.4 viercilinder boxermotor met turbo, al moeten de minder bedeelde uitvoeringen het met de zo''n 185 pk sterke atmosferische 2.5 boxermotor doen. Alle Outbacks hebben een Lineartronic CVT-transmissie. Subaru geeft de vernieuwde Outback onder meer de nieuwste versie van zijn Starlink-multimediasysteem. Daarmee kun je onder meer draadloos gebruikmaken van Apple CarPlay en Android Auto.
Subaru heeft de gefacelifte Outback nog niet in Europese tenue gepresenteerd.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment