Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 m / x4 m (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bmw x3 m / x4 m (2019)

TWEEMAAL M-GEWELD!

BMW ONTHULT X3 M ÉN X4 M

BMW onthult in één klap de hardcore M-versies van zowel de X3 als de X4!

Zowel de X3 als X4 waren er al als 326 pk sterke M40d, M-Performance-versies die natuurlijk al indrukwekkend zijn, maar niet de volledige magie van een volwaardig M-model ademen. BMW presenteert nu in één klap niet alleen de X3 M, maar ook de X4 M! Daar blijft het overigens niet bij, BMW schuift meteen nog krachtigere Competition-versies naar voren,

Zowel de X3 M als X4 M hebben een 480 pk en 600 Nm sterke 3.0 zes-in-lijn onder de kap. Schakelen gaat via een achttraps M Steptronic-transmissie die het vermogen over alle vier de wielen verdeelt. Wel gaat het gros van de kracht naar de achteras. Is die 480 pk niet genoeg? Opteer dan voor de M Competition-versies die maar liefst 510 pk en 600 Nm mobiliseren. De reguliere M's sprinten in 4,2 tellen naar een snelheid van 100 km/h. De Competition-uitvoeringen doen er 0,1 tel minder lang over.

Uiteraard staan de M-versies op een door BMW's M-afdeling onder handen genomen onderstel en is naast de stuurinrichting ook de remmerij door die divisie aangepast. Optioneel is een M-veerpootbrug die uit koolstofvezel is vervaardigd leverbaar.

Vanbuiten zijn de M's onder andere te herkennen aan hun heftige bumperwerk met grote koelopeningen, een diffusor onderaan de achterbumper en bovenaan de bilpartij is in alle gevallen een spoiler te vinden. Tegen meerprijs levert BMW een M Carbon-pakket waarbij het uiterlijk wordt volgehangen met zichtbaar koolstofvezel. Vanbinnen bepaalt niet alleen het M-instrumentenpaneel het beeld, ook het M-sportstuur, de rode start/stop-knnop, aluminium sierlijsten met carbonstructuur en de speciale meer leer en alcantara beklede sportstoelen ademen hier de M-sfeer.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

De X3M ziet er echt goed uit!

Van de X4 ben ik echt geen fan, achterkant is gewoon niet mijn ding...

Comment

Gewoon mooi!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Nou nou, dat kunnen ze toch goed bij BMW. Schitterende stoelen alweer.
          De rest mogen ze wel weer houden van interieur. Wat een kakofonie onder dat scherm.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

De X3M zou ik wel mee kunnen leven.

BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Wat een kakofonie onder dat scherm.
              Langs de andere kant kan je zo wel blindelings alles bedienen

Comment

Comment

Zéér geslaagd imo. Mijn vrouw is nog elke dag verliefd op haar 20i M-versie van de X3 maar dit is natuurlijk nog trapje hoger. Dashboard is beetje persoonlijk. In haar X3 vind ik dit wel passen, maar toch voor een E-klasse gekozen ipv de 520D die ik ook kon kiezen omdat ik de Merc vanbinnen wat meer luxe vond uitstralen (maar is dan ook berline vs SUV waar het wat stoerder mag)

Comment

Deze generatie X3 is de eerste echte knappe X3 van allemaal.

BMW X5 45e

Comment

Comment

Working...
                      X