Oorspronkelijk geplaatst door adventurer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Peugeot 208 (2019)
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Tis van da blinkend zwart (pianolak) zeker zoals te zien op de foto, das nog krasgevoeliger dan gewoon zwart metallic... Best dage der helemaal ni aankomt, ma zand enzo gaat ervoor zorgen da da binnen de kortste keer vol krassen staat, snap er het nut ni van in. Mijn MX-5 heeft ook zo ne lijst rond het voorste raam, moet daar echt enorm voorzichtig mee omgaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door adventurer Bekijk Berichten
Da's iets anders ja... zit ook aan de binnenkant van mijn Mazda 3, vooral dat stukje rond de schakelpook...
Oorspronkelijk geplaatst door adventurer Bekijk BerichtenIk vind 'm steeds mooier trouwens. Eindelijk dat ze terug wat durven met die kleinere wagens.... lekker sportief, en high end afwerking. Niet iedereen wil een grote auto.
De achterkant van de nieuwe ziet er een pak beter uit, de vorige 208 nooit echt mooi gevonden.
Comment
-
mini porsche macan in mijn ogen
vond de vorige mooier. Rechtstreeks afgeleid van zijn oervader de 205.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenmini porsche macan in mijn ogen
vond de vorige mooier. Rechtstreeks afgeleid van zijn oervader de 205.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenben er ook niet wild van, maar ben wel benieuwd hoeveel de elektrische gaat kosten......
En toch speelt het wel in mijn (steeds groenere) gedachten, en dat voor iemand die met een 308 Gti rond bolt.
Een doktersbezoek dringt zicht op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V-zesserke Bekijk Berichten
Gokje dat je rap aan een 35000€ gaat zitten, de Ds3 Crossback E-tense gaat rond de 38 á 39000€ kosten en ze delen grotendeels dezelfde technologie. Dat zijn toch verdorie stevige prijzen...
En toch speelt het wel in mijn (steeds groenere) gedachten, en dat voor iemand die met een 308 Gti rond bolt.
Een doktersbezoek dringt zicht op.
Mijn vriendin heeft interesse en vind em ook wel geslaagd, moest ik een nieuwe wagen nodig hebben, direct! Ma mijne MX-5 ga nog wel even blijven.
Wie weet vervangen we de 2008 wel me eentje, maar dan wel in benzine, we zien nog wel.
Comment
-
35000 € is toch wel heel veel voor zo een autotje, mijn Megane koste dat zonder korting en dat is heel wat meer auto.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ik vind het echt spijtig dat ze daar niet meer week van gemaakt hebben.
Ze hebben er gewoon een kleine 508 van gemaakt, maar wat mooi staat op die grote auto trekt nergens op bij zo een kleintje.
Dan is de Corsa toch wel een veel mooier alternatief.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenHet enige jammere zijn die wielkasten...
Comment
-
Last edited by Jocar; 11/08/2019, 18:16.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
Comment