Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 208 (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door adventurer Bekijk Berichten

Da's gelijk een zwarte auto dan, of hoe moet ik dat zien?

Mits goed onderhoud kan dat toch geen kwaad dat die dingen gespoten zijn?
    Tis van da blinkend zwart (pianolak) zeker zoals te zien op de foto, das nog krasgevoeliger dan gewoon zwart metallic... Best dage der helemaal ni aankomt, ma zand enzo gaat ervoor zorgen da da binnen de kortste keer vol krassen staat, snap er het nut ni van in. Mijn MX-5 heeft ook zo ne lijst rond het voorste raam, moet daar echt enorm voorzichtig mee omgaan.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Tis van da blinkend zwart (pianolak) zeker zoals te zien op de foto, das nog krasgevoeliger dan gewoon zwart metallic... Best dage der helemaal ni aankomt, ma zand enzo gaat ervoor zorgen da da binnen de kortste keer vol krassen staat, snap er het nut ni van in. Mijn MX-5 heeft ook zo ne lijst rond het voorste raam, moet daar echt enorm voorzichtig mee omgaan.
          Da's iets anders ja... zit ook aan de binnenkant van mijn Mazda 3, vooral dat stukje rond de schakelpook...

Comment

Ik vind 'm steeds mooier trouwens. Eindelijk dat ze terug wat durven met die kleinere wagens.... lekker sportief, en high end afwerking. Niet iedereen wil een grote auto.

Comment

Da's iets anders ja... zit ook aan de binnenkant van mijn Mazda 3, vooral dat stukje rond de schakelpook...
              Als het dat is e, maar ziet er toch zo naar uit. Gebruiken ze idd ook vaak in het interieur, wel mooi ma ziet er binnen de kortste keren niet uit. Bij onze 2008 zit het rond het aanraakscherm en da staat gewoon vol krassen ook al gaan we daar voorzichtig mee om.

Ik vind 'm steeds mooier trouwens. Eindelijk dat ze terug wat durven met die kleinere wagens.... lekker sportief, en high end afwerking. Niet iedereen wil een grote auto.
              Idd, kheb enkel nog ma kleine auto's gehad, kheb natuurlijk geen kinderen, ma vind da gewoon leuker rijden. Zie het nut ni in van een grote wagen, als er een dag komt dat ik veel moet verhuizen dan huur ik wel een camionette.

De achterkant van de nieuwe ziet er een pak beter uit, de vorige 208 nooit echt mooi gevonden.
              Last edited by ; 06/03/2019, 15:31.

Comment

mini porsche macan in mijn ogen

vond de vorige mooier. Rechtstreeks afgeleid van zijn oervader de 205.
                www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                  mini porsche macan in mijn ogen

vond de vorige mooier. Rechtstreeks afgeleid van zijn oervader de 205.
                  De vorige 208 had verre van weg van een 205, welke ik fantastisch vond en nog steeds vind.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                    ben er ook niet wild van, maar ben wel benieuwd hoeveel de elektrische gaat kosten...
                    Gokje dat je rap aan een 35000€ gaat zitten, de Ds3 Crossback E-tense gaat rond de 38 á 39000€ kosten en ze delen grotendeels dezelfde technologie. Dat zijn toch verdorie stevige prijzen ...
                    En toch speelt het wel in mijn (steeds groenere) gedachten, en dat voor iemand die met een 308 Gti rond bolt.
                    Een doktersbezoek dringt zicht op .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door V-zesserke Bekijk Berichten

Gokje dat je rap aan een 35000€ gaat zitten, de Ds3 Crossback E-tense gaat rond de 38 á 39000€ kosten en ze delen grotendeels dezelfde technologie. Dat zijn toch verdorie stevige prijzen ...
                      En toch speelt het wel in mijn (steeds groenere) gedachten, en dat voor iemand die met een 308 Gti rond bolt.
                      Een doktersbezoek dringt zicht op .
                      Ik denk da iedereen wel benieuwd is naar elektrisch, ma die prijzen... idd stevig! Denk da ik deze wel is ga testrijden en misschien ook is de benzine me automaat, aangezien iedereen daar zo warm van loopt. Mijn vriendin heeft interesse en vind em ook wel geslaagd, moest ik een nieuwe wagen nodig hebben, direct! Ma mijne MX-5 ga nog wel even blijven. Wie weet vervangen we de 2008 wel me eentje, maar dan wel in benzine, we zien nog wel.
                      Last edited by ; 08/03/2019, 22:47.

Comment

35000 € is toch wel heel veel voor zo een autotje, mijn Megane koste dat zonder korting en dat is heel wat meer auto.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

De e-208 op Roland Garros.

Comment

Ik vind het echt spijtig dat ze daar niet meer week van gemaakt hebben.
                            Ze hebben er gewoon een kleine 508 van gemaakt, maar wat mooi staat op die grote auto trekt nergens op bij zo een kleintje.
                            Dan is de Corsa toch wel een veel mooier alternatief.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Het enige jammere zijn die wielkasten...

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                                  Het enige jammere zijn die wielkasten...
                                  en dat dashboard

Comment

Comment

De verschillende versies: [www.peugeot.de]

Life

Active

Allure

GT-Line

GT

Last edited by Jocar; 11/08/2019, 18:16.

Comment

springt me maar 1 woord te binnen : obees ! past goed bij de huidige suv diaree in auto-landschap
                                        Nieuwe corsa ziet er veel beter uit

Comment

• Foto's met de A1.

Comment

Working...
                                          X