Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 208 (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik vind 'm geslaagd.
    De standaard versies zullen er zo goed niet uitzien...
    Ben ook benieuwd hoeveel die EV uiteindelijk gaat moeten kosten. Maar 16u laadtijd... da's toch ook te lang om na een werkdag te laden om 's morgens terug naar het werk te rijden.

Comment

Die 16 uur is op een gewoon stopcontact als hij volledig leeg is.
      Als je zo een auto koopt zal je waarschijnlijk wel in zo een wallbox investeren en dan kan je al heel wat sneller laden.
      En natuurlijl zal je accu ook niet helemaal leeg zijn, dus die 16 uur is echt wel in het slechtste geval.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

En dat is ook tot volledig vol. Tot 80-90% neemt maar een fractie van de tijd in beslag.

Comment

wheel gap ??

Comment

scroll eens terug, tigra, zit een zwarte rand in de wielkast, van sommige versies

weet niet of je het ziet op je scherm, bij de blauwe is het duidelijker

Comment

Het is geen flatterende foto, verkeerde achtergrond gekozen mijn gedacht .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                Het is geen flatterende foto, verkeerde achtergrond gekozen mijn gedacht .
                Is inderdaad geen flaterende foto
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

wheel gap ??
                  Op deze foto is het duidelijker, weet voor mezelf nog niet goed of ik het eigenlijk wel mooi vind, da zwart rond die wielkasten.

​​​​​​​

Last edited by ; 05/03/2019, 02:47.

Comment

vind eigenlijk nog altijd veel spatie tussen wiel en kas en ik zeg daar nu niet rap iets van :s (is precies ook een ovaal wielkast :s )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Op deze foto is het duidelijker, weet voor mezelf nog niet goed of ik het eigenlijk wel mooi vind, da zwart rond die wielkasten.
                      Ik ben fan van die zwarte omlijstingen...

Had ze graag gehad op mijn Mazda toen enkele weken geleden één of andere oetlul wat te kort wilde parkeren/uitrijden/weet ik veel wat 'm wilde doen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door adventurer Bekijk Berichten

Ik ben fan van die zwarte omlijstingen...

Had ze graag gehad op mijn Mazda toen enkele weken geleden één of andere oetlul wat te kort wilde parkeren/uitrijden/weet ik veel wat 'm wilde doen....

Precies alsof die zwarte omlijstingen dan geen schade oplopen ...

Comment

Precies alsof die zwarte omlijstingen dan geen schade oplopen ...

Zo'n zwart lijstje is in no-time vervangen... nu komt er spuitwerk aan te pas.
                          Toch wel een verschil als je het mij vraagt.

Comment

Hoeveel kost zo'n plastiek omranding ?

Comment

Hoeveel kost zo'n plastiek omranding ?
                              Minder dan het spuitwerk mijn gedacht.... en zeker minder omslachtig, minder risico op kleurverschil, …

Soit, geen fan? Ook goed...

Ik had liever gehad dat dit gebeurde bij mijn vorige wagen, een Peugeot 207 SW outdoor met ook zo'n omranding... Wellicht was een vervanging niet eens nodig, die omranding was bij die Peugeot niet gespoten en had alle ellende kunnen voorkomen.
                              Nu heb ik lakschade

Comment

Nee, het gaat mij niet over fan zijn of niet, ik kan die zwarte accenten wel smaken, alleen zijn ze tegenwoordig ook gespoten en niet meer zoals vroeger uni zwart. Daarmee dat het nuttige er in mijn ogen toch wat aan voorbij gaat.

Maar het ging over de eerste plaats over de enorme wheel gap met de verkeerde achtergrond

Comment

Het ziet ernaar uit dat die lijsten gespoten zijn en dan nog in het zwart, in no time gaat da op niets meer trekken, zeer kras gevoelig.

Comment

Nee, het gaat mij niet over fan zijn of niet, ik kan die zwarte accenten wel smaken, alleen zijn ze tegenwoordig ook gespoten en niet meer zoals vroeger uni zwart. Daarmee dat het nuttige er in mijn ogen toch wat aan voorbij gaat.
                                    Dit kan ik volgen, zie ze liever ongespoten. Maar hoe dan ook, ze beschermen zowieso het vast koetswerk, en dat is wat mij betreft toch wel wat waard.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                                      Het ziet ernaar uit dat die lijsten gespoten zijn en dan nog in het zwart, in no time gaat da op niets meer trekken, zeer kras gevoelig.

Da's gelijk een zwarte auto dan, of hoe moet ik dat zien?

Mits goed onderhoud kan dat toch geen kwaad dat die dingen gespoten zijn?

Comment

M'n BMW heeft ook zo van die zwarte (blinkende) raamomlijsting, is bv. niet aangeraden om carwash mee te doen (zeer krasgevoelig, schuld van eerste eigenaar wel)

Comment

M'n BMW heeft ook zo van die zwarte (blinkende) raamomlijsting, is bv. niet aangeraden om carwash mee te doen (zeer krasgevoelig, schuld van eerste eigenaar wel)
                                          Een carwash lijkt mij zowieso niet aangeraden.

Mijn vader heeft een zwarte Berlingo gehad...

Of dat nu raamomlijstingen zijn, wielkastomlijstingen of heel de auto... zwart is zwart en heeft een zachte aanpak nodig.

Comment

Working...
                                          X