Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 208 (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daar is dus geen fluit obees aan. Mooi karretje.
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Ik vind 'm ook wel goed meevallen.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Mooi idd, blijf juist die wielkasten jammer vinden.

Comment

• Inderdaad, maar dat is enkel op GT en GT-line.

Comment

• zoals de starter van de zwarte wielbogen, de golf gti

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
              Inderdaad, maar dat is enkel op GT en GT-line.
              Valt nog best mee, de Hyundai Kona is er veel slechter aan toe
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                Inderdaad, maar dat is enkel op GT en GT-line.
                Waarin ik em juist zou kopen. GT-line, maar eigenlijk toch niet want de 130 pk is enkel verkrijgbaar met automaat, wtf...

Comment

• Zou dit nooit kopen, vind het zowel van buiten als van binnen een lelijk druk designed ding.
                  There are Pretenders among us.....
                  Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• De 208 ziet er toch stukken beter uit dan de a1 waar hij op de vorige pagina mee word vergeleken, alleen de plaatsing van de gps is beter zoals in de a1.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ...niemand doet het...maar je moet luisteren naar je gps ipv te kijken

Comment

• plagiaat in autoland
                        en waarschijnlijk wat teveel vetten in de papfles gehad lol
                        peugeot is echt de pedalen kwijt

Comment

• Eentje samengesteld die ik leuk vind. Na de 508 opnieuw gekke prijzen bij Peugeot.

edit: ik was op de Nederlandse site aan het kijken. Hun prijzen deden me schrikken
                          Last edited by cooper s; 14/08/2019, 20:32.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Hoeveel kost een "tankbeurt" dan? Kan iemand dit ongeveer berekenen?
                              Tof auto'ken, maar veel te duur, maak zoiets voor 10 000€ en ik investeer meteen in eentje voor woon-werkverkeer, zou zelf nog goedkoper mogen, voor de weinige km's die ik moet doen heb ik al die luxe niet nodig.

Comment

• Als ik een BMW kan kopen voor 15.000 doe ik dat ook. Maar BMW is ook veel te duur.
                                10.000 is gewoon niet realistisch op dit moment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                                  Hoeveel kost een "tankbeurt" dan? Kan iemand dit ongeveer berekenen?
                                  Tof auto'ken, maar veel te duur, maak zoiets voor 10 000€ en ik investeer meteen in eentje voor woon-werkverkeer, zou zelf nog goedkoper mogen, voor de weinige km's die ik moet doen heb ik al die luxe niet nodig.
                                  je trekt de batterij niet kompleet leeg
                                  maar 50kwh en 300 km range is iets van een 17kwh/100km, 1kwh kost met alle heffingen erbij ongeveer 28 cent
                                  17x0.28 = €4.8 per 100km of 50kwh voor een volle batt is €14

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

je trekt de batterij niet kompleet leeg
                                    maar 50kwh en 300 km range is iets van een 17kwh/100km, 1kwh kost met alle heffingen erbij ongeveer 28 cent
                                    17x0.28 = €4.8 per 100km of 50kwh voor een volle batt is €14
                                    amai verschiet eigenlijk wel van die 4.8€/100 km
                                    als je met een zuinig benzinewagentje rijdt is die minimum 20.000€ voor een EV (vb Zoe) de investering niet waard vind ik. Dan beter de benz. wagen oprijden

Comment

• om groen te zijn moet je wat over hebben

Comment

om groen te zijn moet je wat over hebben
                                        een paar potten ral6001 kan ook al wonderen doen

Comment

om groen te zijn moet je wat over hebben
                                          Toch ni logisch? Als het milieu dan toch zo belangrijk is... Maja als je kijkt naar de prijzen van elektrische fietsen die 45 km/u rijden... zotte prijzen!

Toch al goed dat ze bij het originele design van 208 blijven nu, ipv een lelijke EV ernaast. Nu de prijs nog naar beneden en het is vertrokken.
                                          Als ik +- 35 000€ mag uitgeven aan een wagen, dan kies ik toch liever iets anders. Me da geld...

Comment

Working...
                                          X