zoals onze MP
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Peugeot 208 (2019)
Collapse
X
-
https://www.animalfactsencyclopedia.com/images/310xNxwalrus-portrait.jpg.pagespeed.ic.1ex5RD8Hu0.jpg
Comment
-
PEUGEOT E-208 POPULAIRDER DAN VERWACHT
Een kwart van de pre-orders voor de Peugeot 208 is voor een e-208. De initiële populariteit van de elektrische variant overtreft Peugeots eigen verwachtingen: de Fransen schatten van tevoren dat 10 procent van de 208’s een elektrische zou zijn. Dat laat Jean-Philippe Imparato, CEO van Peugeot, weten aan Automotive News Europe.
Dat wil overigens niet zeggen dat het totale elektrische aandeel van de 208-verkopen zo groot zal zijn. Imparato daarover: “Het zou kunnen dat het initiële aandeel zo hoog is omdat relatief veel van de mensen die de 208 van tevoren bestellen geïnteresseerd zijn in nieuwe technologieën.” Mocht de vraag naar de e-208 zo hoog blijven, dan moet Peugeot gaan improviseren. De 208-fabriek heeft namelijk een productiecapaciteit van 300.000 auto’s per jaar, waarvan 20 procent, dus 60.000 auto’s per jaar, voor de productie van de e-208.
Om klanten te verleiden en vooral af te leiden van de flink hogere aanschafprijs hamert Peugeot op de totale kosten van e-208-bezit en -gebruik. Die zouden in Europa, volgens de Fransen, namelijk vergelijkbaar zijn met de gebruikskosten van een 208 met de 130 pk sterke 1,2-liter verbrandingsmotor die is gekoppeld aan een automaat. Daarnaast schrijft de elektrische variant volgens restwaarde-experts minder snel af.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenVind het wel iets hebben, stoere kont en die zwarte lijn die verbonden is met de achterlichten. Mooi interieur ook!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichtenslechts twee woorden voor : vetgemeste kwartel
enkel frontaal achteraanzicht is te doen. Maar daar houdt het dan ook op. Bweikes !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
Na de talloze posts met quasi dezelfde inhoud is het nu inderdaad meer dan duidelijk dat jij deze niet mooi vindt. Punt gemaakt, time to move on
Vind deze 208 heel mooi, zowel van binnen en van buiten, zou er graag eentje hebben, maja kunt ni alles hebben e.
Comment
-
Zwarte wielkasten vind ik ook minder en enkel op de GT en GT Line, welke ik net zou kiezen. Allure, Active en Like hebben het niet.
Edit: is eentje geconfigureerd, Allure met 100 pk, want 130 pk enkel automaat 19720€, toch ook a veel geld voor een klein auto'ke. Goed dat er terug mooi blauw in hun pakket zit.
Ma heb gezien dat bij zowel Mazda als Peugeot, andere merken ni gekeken, de prijzen zeker met 1000€ gestegen zijn.
Comment
-
Comment
Comment