Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 208 (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
    Niet echt mijn ding..

Maar euh, €31000 voor en 208!?? Korting of niet, das gewoon belachelijk.
    Vond die prijs ook zot, wel zeer luxueus voor zo een kleine wagen, maar dan nog...
    Was de 1.2 benzine met 130 pk, enkel te verkrijgen in automaat, jammer! Zulke dingen doen ze prijs stijgen uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
      Niet echt mijn ding..

Maar euh, €31000 voor en 208!?? Korting of niet, das gewoon belachelijk.
      Idd, mijn Mégane GT koste 35.000 zonder korting en dat is een klasse hoger.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Vond die prijs ook zot, wel zeer luxueus voor zo een kleine wagen, maar dan nog...
        Was de 1.2 benzine met 130 pk, enkel te verkrijgen in automaat, jammer! Zulke dingen doen ze prijs stijgen uiteraard.
        Dat doet de prijs idd serieus stijgen, maar dan nog. Eigenlijk zou een stadswagen, deftig uitgerust met de 'belangrijkste' zaken, onder de grens van 20k moeten blijven imo
        2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Wat gaat "dien ellentrikke" dan wel niet kosten???

Comment

• 32K
            www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
              32K
              34602€ om juist te zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

34602€ om juist te zijn!
                Mijn 207 1.6 diesel kocht ik destijds voor 14500€, overname en korting inbegrepen en had voor mij alles wat ik nodig had.
                Heb al gemerkt, ook bij andere merken, dat de prijzen gestegen zijn. Maar 30 000€ voor zoiets? Kan ik er nooit aan geven. 20 000 max, 25000 voor een 308.

Comment

• basisversie komt oo 29k en een klets voor de elektrische
                  www.peugeotforum.be

Comment

• De hele nacht zo ne 208 op de inrit gehad. Madam moest haren C4 binnen doen gisteren om wat onderdelen te vervangen, maar blijkbaar waren de verkeerde stukken binnen gekomen, waardoor ze een 208 als vervangwagen mee kreeg. Mijn vrouw is autonoob en voor haar moet het gewoon rijden en de rest is bijzaak.

Maar gisteren komt ze thuis en zegt ze dat ze nogal een scharminkel had mee gekregen. Ik gaan kijken en tis ne mooie witte. Zegt ze: 'Ja, mooi is hij wel, maar dat rijdt zo slecht, ik zou hem niet willen'

Dat was dus een nieuw kantje dat ik van mijn vrouw leerde kennen Alhouwel ze de laatste 2 jaar toch wel wat klaagt over die C4 en dat ze na een 4 à 5 Citroëns het nu wel ff gehad heeft met het merk. Maar dat ligt vooral ook aan de garage waar ze moet gaan.

Maar nen 208 gaat het dan ook al niet worden, want ik had een vermoeden dat het eerder ergens die richting ging uit gaan van een 208, 308 of ergens ne Megane of zo.

Comment

• En vanaf 2021 zullen de auto's nog een stuk duurder worden, als ze moeten uitgemolken worden om 95 gram CO2 te halen. Dat wordt zodanig duur dat het dezelfde prijs wordt als een EV. De keuze zal om langs om makkelijker worden denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                        De hele nacht zo ne 208 op de inrit gehad. Madam moest haren C4 binnen doen gisteren om wat onderdelen te vervangen, maar blijkbaar waren de verkeerde stukken binnen gekomen, waardoor ze een 208 als vervangwagen mee kreeg. Mijn vrouw is autonoob en voor haar moet het gewoon rijden en de rest is bijzaak.

Maar gisteren komt ze thuis en zegt ze dat ze nogal een scharminkel had mee gekregen. Ik gaan kijken en tis ne mooie witte. Zegt ze: 'Ja, mooi is hij wel, maar dat rijdt zo slecht, ik zou hem niet willen'

Dat was dus een nieuw kantje dat ik van mijn vrouw leerde kennen Alhouwel ze de laatste 2 jaar toch wel wat klaagt over die C4 en dat ze na een 4 à 5 Citroëns het nu wel ff gehad heeft met het merk. Maar dat ligt vooral ook aan de garage waar ze moet gaan.

Maar nen 208 gaat het dan ook al niet worden, want ik had een vermoeden dat het eerder ergens die richting ging uit gaan van een 208, 308 of ergens ne Megane of zo.
                        Vind ik toch raar. Heb dit weekend ook proefgereden met een 208 100pk met 8 traps automaat, en ik was verbaasd (en mijn vrouw ook, want het zou een auto voor haar zijn) hoe goed dit reed (referentiepunt is wel een Alfa Mito, en dat is wel een bijzonder triestig rijdende auto). Over smaak en goesting valt niet te twisten, maar ik kan me niet voorstellen dat een "oude" C4 beter zou rijden dan deze 208.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Senna4ever Bekijk Berichten

Vind ik toch raar. Heb dit weekend ook proefgereden met een 208 100pk met 8 traps automaat, en ik was verbaasd (en mijn vrouw ook, want het zou een auto voor haar zijn) hoe goed dit reed (referentiepunt is wel een Alfa Mito, en dat is wel een bijzonder triestig rijdende auto). Over smaak en goesting valt niet te twisten, maar ik kan me niet voorstellen dat een "oude" C4 beter zou rijden dan deze 208.
                          Zoals ik al aanhaalde vind ik het ook vreemd. Zelf geen tijd gehad om er gisteren mee te rijden en wss heeft ze vandaag hare C4 terug. Mijn vrouw is nogal rap tevreden en tot nu klaagde ze alleen van de vorige 308SW die ze uit de pool had op haar werk, maar geen mens weet wat ooit met die auto gebeurt was. Had 60000km, maar zag eruit en voelde aan alsof hij er al 600000 had gehaald als ik wat mag overdrijven.

En zeker omdat zij nu de vergelijking maakt tussen een C4 en 208. Nu niet bepaald dat ge van een 5-reeks in zo een auto stapt

En het was nog ne hele recente zo op het eerste oog te zien. Of mss omdat het een vervangwagen is dat hij al wat afgezien had, maar langs buiten zat er geen krasje op.

Comment

• Ik heb er nog niet mee gereden, maar op het salon ook in deze in gezeten, en ik vond hem verbazend goed qua afwerkingskwaliteit in die klasse.

Ziet er nog leuk uit bovendien, maar da's subjectief natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                              Ik heb er nog niet mee gereden, maar op het salon ook in deze in gezeten, en ik vond hem verbazend goed qua afwerkingskwaliteit in die klasse.

Ziet er nog leuk uit bovendien, maar da's subjectief natuurlijk.
                              Dat zei ze wel. Hele mooie auto, maar hij reed volgens haar slecht.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• ltd

Mss ook een basic moteurke en handgeschakeld?

Bij de Arona van mijn vrouw was dat ook.
                                  We hadden eerste een handgeschakelde 90pk versie gereden en nadien de 115 pk automaat.
                                  Wat een wereld van verschil.

Comment

• Dat zou goed kunnen

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Na een bezoekje aan het salon, en een testrit vorige week, meteen een gele e-208 GT besteld. Mooie korting gekregen door fleetkorting, 50/50 actie voor opties, € 1000 saloncheque en nog een extraatje van de dealer te combineren. Om nog te zwijgen over 8 maanden aanloopauto...
                                          Levering ten vroegste 30/09 omdat de eerste modellen een 1-fase lader hebben, en de importeur bewust wacht op de beschikbaarheid van de 3-fase lader. Die lader gaf voor mij de doorslag, 3x32A thuisladen is 100km+ bereik "tanken" per uur aan de stekker... M'n Tesla deed met 3x16A net de helft, en kwam nog eens minder ver per kW.
                                          Verder, een FWD EV is wel even wennen, maar het ding rijdt wel tof!
                                          My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Working...
                                          X