Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 208 (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wij hebben er ook een besteld, wel een 100 pk benzine automaat gt line. Mooie voorwaarden gekregen

Comment

• Proficiat beide! Onze garage heeft er ook al enkele verkocht, zien er dan ook goed uit en het interieur is knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
        Na een bezoekje aan het salon, en een testrit vorige week, meteen een gele e-208 GT besteld. Mooie korting gekregen door fleetkorting, 50/50 actie voor opties, € 1000 saloncheque en nog een extraatje van de dealer te combineren. Om nog te zwijgen over 8 maanden aanloopauto...
        Levering ten vroegste 30/09 omdat de eerste modellen een 1-fase lader hebben, en de importeur bewust wacht op de beschikbaarheid van de 3-fase lader. Die lader gaf voor mij de doorslag, 3x32A thuisladen is 100km+ bereik "tanken" per uur aan de stekker... M'n Tesla deed met 3x16A net de helft, en kwam nog eens minder ver per kW.
        Verder, een FWD EV is wel even wennen, maar het ding rijdt wel tof!
        Mezelf even corrigeren, de interne lader van de auto kan ofwel 3x16A (11kW) laden, ofwel 1x32A (7,4kW). Net hetzelfde als de meeste Tesla's..

Vorige week vond ik nog een actie online, waar je 2 accessoirepacks kunt uitkiezen en dit ook aan de 50/50 regeling. Dus nog vlug een setje winterwielen, en een laadkabel erbij besteld.

Profiteer van -50% op 2 accessoirepacks naar keuze voor uw Peugeot bedrijfswagen.
        My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
          Na een bezoekje aan het salon, en een testrit vorige week, meteen een gele e-208 GT besteld. Mooie korting gekregen door fleetkorting, 50/50 actie voor opties, € 1000 saloncheque en nog een extraatje van de dealer te combineren. Om nog te zwijgen over 8 maanden aanloopauto...
          Levering ten vroegste 30/09 omdat de eerste modellen een 1-fase lader hebben, en de importeur bewust wacht op de beschikbaarheid van de 3-fase lader. Die lader gaf voor mij de doorslag, 3x32A thuisladen is 100km+ bereik "tanken" per uur aan de stekker... M'n Tesla deed met 3x16A net de helft, en kwam nog eens minder ver per kW.
          Verder, een FWD EV is wel even wennen, maar het ding rijdt wel tof!
          Congratzz! Mooie kar! Benieuwd naar de ervaringen, duurt nog wel even
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Afgelopen donderdag voor het eerst eentje zien rijden en zoals verwacht valt het serieus tegen, die tanden (led dagrijlichten) zijn veel te groot voor zo een kleine auto, past totaal niet. Ook die zwarte balk op de achterklep van de auto past totaal niet.
            Conclusie: Zoals ik al verwachte bij het zien van de foto's staan de elementen die van de 508 een prachtige auto maken helemaal niet mooi op een kleine 208.
            Doe mij dan maar de Corsa, ziet er veel stijlvoller uit.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ook deze week achter eentje gereden. Zag er van achter wel goed uit. Maar ik snap de opmerking wel. Het is op het randje. Ik vermoed dat de facelift iets subtieler zal worden.
              Likt wel ene verkoopstopper te gaan worden?

Ik heb altijd gehouden van autobouwers die wat durf tonen, ook al resulteert dat niet altijd in de grootste winst...
              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Die slagtanden mochten idd wat subtieler (bij een 508 vind ik dit nog minder passen) maar voor de rest vind ik dit de meest frisse verschijning in zijn klasse. In vergelijking daarmee is een Corsa slaapverwekkend saai

Comment

• zeer belangrijke opmerking mbt. de uitstoot van e-208 :

De PEUGEOT 208 stadsauto, verkrijgbaar in elektrisch, benzine of diesel, belichaamt een revolutie in mobiliteit en stijl, ideaal voor uw stijl.

0 gram
                  CO2 uitgestoten al rijdend
                  zou die dan pas CO2 beginnen uitstoten als 'm stilstaat ?

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• PEUGEOT 208 IS DE AUTO VAN HET JAAR 2020

Hoewel het hele feest in Genève is afgeblazen, ging de finale van de verkiezing van de Auto van het Jaar wel gewoon door. De Peugeot 208 gaat er met de titel vandoor.

Het is een bijzondere uitreiking dit jaar, want door het coronavirus vindt de finale zonder publiek plaats. Na een presentatie van onder andere Olivier Rihs, directeur van de Salon van Genève, kwam de Peugeot 208 als winnaar uit de bus. Aan de jaarlijkse race deden nog zeven finalisten mee. De Peugeot won uiteindelijk met 281 punten. De Tesla Model 3 (242 punten) Porsche Taycan (222 punten) eindigen op de tweede en derde plaats.

In totaal mogen zestig juryleden onder leiding van Frank Janssen beslissen welke auto zij het beste vinden. Elk jurylid krijgt 25 punten die ze over de auto's mogen verdelen. Één auto kan vervolgens maximaal 10 punten per persoon krijgen. De strijd ging dit jaar uiteindelijk tussen vijf Europeanen, één Aziaat en één Amerikaan. Want naast de Peugeot 208 deden nog de Tesla Model 3 en Toyota Corolla en de BMW 1-serie, Renault Clio, Ford Puma en Porsche Taycan mee in de strijd om de titel. De Toyota Corolla en BMW 1-serie kunnen uiteindelijk op de minste punten rekenen.

De Peugeot 208 neemt het stokje van de I-Pace over. Die won vorig jaar na een spannende race van auto’s als de Alpine A110. Het jaar daarvoor werd de Volvo XC40 als de grote winnaar bekroond. Deze ging vervolgens auto’s voor als de Peugeot 3008 (2017), Opel Insignia (2009), Renault Clio (2006) en Toyota Yaris (2000). In 1964 werd de titel Auto van het Jaar voor het eerst uitgereikt aan de Rover 2000.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Juiste uitslag imo.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Waarom de Peugeot 208 een kleiner stuur heeft

Comment

• Nu... blijkt dat de 208 eigenlijk 90 pk er is... ok licht overdreven! Maar zou dus 90 pk zijn... en 136 op sportstand... die je moet inschakelen. Was vandaag bib Renault dealer die even zijn “concurrentie map” raadpleegde en zelf verrast was! De Zoë is 136 pk er... altijd... alsook zo zijn volledige wltp berekening. Deze zou Peugeot omzeilen via in te schakelen sport stand. Nu weet in het ook niet meer! Moet even bekomen vooraleer een keuze te maken!

Comment

• de zoe lijkt echt goed in zijn categorie (zeker gebied van reikwijdte naleven)...het uiterlijk is mss wat minder

Comment

• Mijn ervaring, los van de papieren prestaties is dat de e2008 gewoon een goede auto is die perfect dagelijks voldoet. Een i3 en Tesla heb ik meer knalprestaties in ervaren die in de praktijk niets bijbrachten dagelijks.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Renault Zoe vs Peugeot e-208 review – what's the best cheap EV?

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Hahaha! Voor het snelst geladen Nice!

Comment

Working...
                                          X