Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Polestar 2 (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rustig, rustig! Ge moet u niet in uw appel of peer gebeten voelen.
    Het gaat hier om de Polestar, de eerste auto met het Android Auto Operating system.(samen met de nieuwe elektrische XC40 )
    Daar draaien de apps zelfstandig zonder gsm op.
    Het gaat hier dus niet om alle tot op heden gebruikte systemen.
    Vandaar dat ik echt niet de meerwaarde zie om daar een Appel Car Play op te draaien.
    Geen reden om u op te winden.

Comment

• Correctie: de Polestar 2 en Volvo XC40 Recharge zijn niet uitgerust met Android Auto maar met het full Android OS (vandaar dat ze als tussenstap ook geen smartphone nodig hebben).Toch een klein verschil.
      Ze kunnen dan ook via air softwareupdates ontvangen, online Google Maps gebruiiken, ....
      Aandrijflijn en batterijpack van de 2 en XC 40 zijn trouwens praktisch identiek (net zolas de verkoopprijs).
      Last edited by ivob2; 18/10/2019, 19:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten
        Correctie: de Polestar 2 en Volvo XC40 Recharge zijn niet uitgerust met Android Auto maar met het full Android OS (vandaar dat ze als tussenstap ook geen smartphone nodig hebben).Toch een klein verschil.
        Schrijf ik toch??? Android Auto Operating System ofte OS. waar dus alle apps op draaien zonder gsm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
          Schrijf ik toch??? Android Auto Operating System ofte OS. waar dus alle apps op draaien zonder gsm.
          Dat maakt het idd ook al een stuk makkelijker en logisch ook

Maar moet ge dan een dual sim voorzien in de wagen of gaat hij de smartphone als hotspot gebruiken? Want iemand gaat toch voor het dataverbruik moeten opdraaien?

Comment

• Ondertussen al 2 maand geleden 1000 eur betaald .... nog geen nieuws ondertussen .... gelukkig kan je zonder meer cancellen indien nodig
            2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
            2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Dat maakt het idd ook al een stuk makkelijker en logisch ook

Maar moet ge dan een dual sim voorzien in de wagen of gaat hij de smartphone als hotspot gebruiken? Want iemand gaat toch voor het dataverbruik moeten opdraaien?

Alle nieuwe auto's hebben een SIMaan boord, en geloof maar dat waar jij 10€ per maand voor betaalt, dat krijgt Tesla voor 1€ per maand.
              Een actieve SIM is echt niet duur, zelfs als je een paar GB data er door wil duwen als je er maar genoeg koopt.
              De reden voor die SIM is dat het noodoproepsysteem bij ongeval nu verplicht is.

Comment

• Eerste review en ook eerste interieurvideo ter beschikking op youtube.
                Auto lijkt goed te rijden, zeer knap multimediasysteem in de wagen maar de achterbank lijkt totaal nutteloos, iemand van 175 cm hoog heeft al geen vrije hoofdruimte meer...
                BMW 420dA : >>>

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• In dit filmpje rond 17:40 zie je het probleem van de hoofdruimte die echt onvoldoende is

https://www.youtube.com/embed/XfUNFBt8qAU

Ze hebben bij Polestar ook gekozen om een transmissietunnel te behouden (die zit vol batterijen) zodat je wel een wat natuurlijkere zithouding kan behouden achterin (de bodem voor de plaats links en racht achterin is dan lager)
                    Last edited by BertVS; 14/12/2019, 17:19.

Comment

• 20.000 - 25.000 exemplaren volgend jaar.
                      30.000 voor de I.D.3.
                      Echte concurrentie voor de Tesla Model 3 kan je het nog niet noemen.

Comment

• Als je daar nu achterin ook nog fatsoenlijk in kon zitten, zou ik hem nog overwegen. Maar met twee kinderen die al wat ouder zijn is dus echt gewoon een no-go voor mij.
                        Ik denk dat de wagen voor de rest best wel OK is, en echt wel concurrentie zou kunnen zijn voor de Model 3...

Comment

• Brussel,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Wielen zien er wat groot uit.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Iemand op het autosalon gezien hoe de afwerking is?
                              Ik had hier ergens gelezen dat het niet zo geweldig was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                                Iemand op het autosalon gezien hoe de afwerking is?
                                Ik had hier ergens gelezen dat het niet zo geweldig was.
                                Ja, ikke dus
                                Bovenkant dashboard en deurpanelen alles OK.
                                Lager gelegen panelen eerder harde kunststoffen. Lijkt me beter te kunnen voor die prijsklasse. Was wat mij betreft in ieder geval niet op niveau van pakweg BMW of Audi...
                                Geen idee of het een pre-productie exemplaar was of niet.
                                Persoonlijk begrijp ik de marketing positionering niet echt goed en zie ik geen echt verschil tussen een Polestar en een Volvo.

Comment

• Heel knap van design.
                                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• En is er hier iemand die moeite heeft gedaan om achterin de Polestar 2 te gaan zitten? Een aantal mensen geven aan dat de hoofdruimte achterin echt onvoldoende is. Ik ben benieuwd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
                                      En is er hier iemand die moeite heeft gedaan om achterin de Polestar 2 te gaan zitten? Een aantal mensen geven aan dat de hoofdruimte achterin echt onvoldoende is. Ik ben benieuwd
                                      Dat klopt, met mijn 1,77m had ik geen overschot meer aan hoofdruimte. Was misschien ook wel door het glazen dak.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Dat klopt, met mijn 1,77m had ik geen overschot meer aan hoofdruimte. Was misschien ook wel door het glazen dak.

OK, ik had deze al ongeveer van mijn lijstje geschrapt.

Blijft nog over Tesla Model 3, ik heb eind januari nog een testrit met de Model 3. Als die echt tegen zou vallen (verwacht het niet) dan blijft de e-tron nog over. Maar die vind ik veel te groot en komt wat bereik te kort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten

OK, ik had deze al ongeveer van mijn lijstje geschrapt.

Blijft nog over Tesla Model 3, ik heb eind januari nog een testrit met de Model 3. Als die echt tegen zou vallen (verwacht het niet) dan blijft de e-tron nog over. Maar die vind ik veel te groot en komt wat bereik te kort.
                                          Ik kan u wel zeggen dat ook een model 3 niet gezegend is met een grote hoofdruimte hoor. Maar een hoofdruimte is relatief. Alles hangt af van je knikpunt (heup). Kan gemakkelijk 3 tot 5 cm verschillen van mens tot mens.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X