Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Polestar 2 (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De model 3 kan ik testen, en daarvan weet ik dat ze OK is voor iemand van 180-185 cm, dankzij het glazen dak dat tot achteraan doorloopt. De Polestar 2 zou ik sowieso 'blind' moeten bestellen, zonder testrit. En er zijn nog wat andere dingen waaraan ik twijfel bij de Polestar.
    BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Ik kan u wel zeggen dat ook een model 3 niet gezegend is met een grote hoofdruimte hoor. Maar een hoofdruimte is relatief. Alles hangt af van je knikpunt (heup). Kan gemakkelijk 3 tot 5 cm verschillen van mens tot mens.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Maar de Tesla 3 zou toch aanzienlijk meer hoofdruimte bieden.
      Model 3 heb ik ondertussen testgereden, die heeft dus voldoende hoofdruimte, maar ook geen overschot. Maar de Polestar is op sommige punten wel veel beter uitgerust. Maar dat Tesla supercharger netwerk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
        Maar dat Tesla supercharger netwerk...
        Ja, dat supercharger netwerk is iets waar momenteel geen enkel ander merk tegen op kan.
        Ik denk dat het nog lang gaat duren voor er een merk gaat zijn die dat zal kunnen evenaren.
        Maar we moeten ook wel eerlijk zijn, hoe vaak zou je zo een supercharger nodig hebben? Het zijn alleen mensen die vaak lange afstanden doen die daar hun voordeel uit halen.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Ja, dat supercharger netwerk is iets waar momenteel geen enkel ander merk tegen op kan.
          Ik denk dat het nog lang gaat duren voor er een merk gaat zijn die dat zal kunnen evenaren.
          Maar we moeten ook wel eerlijk zijn, hoe vaak zou je zo een supercharger nodig hebben? Het zijn alleen mensen die vaak lange afstanden doen die daar hun voordeel uit halen.
          Neen, het zijn ook mensen die af en toe een lange rit maken. Met een Tesla ben je bijna even snel op je bestemming als met een wagen met klassieke verbrandingsmotor (je haalt een snelheid van 100 km/h incl laden met de model 3). Het ionity netwerk 440 laadstations met 6 laadpalen gaat echt al die andere EV niet kunnen opladen
          Ik denk dat ik 9 ritten per jaar heb waarvoor ik snelladen nodig heb

Comment

• Blijkt wel goed te rijden

Polestar chassis expert and rally driver Joakim Rydholm taking journalist Eric Adams (and cameraman) for a ride along Volvo’s Hällered test track. Casually h...

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• In de configurator:
                Verplichte "optie": voorbereiding en transportkosten aan 900 eurootjes...
                Dat gaat toch geen nieuwe mode worden mag ik hopen?

Anders best wel een knappe verschijning, Musk mag zijn gedrochten houden!
                Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 18/02/2020, 12:17.

Comment

• ook de configurator eens getest,60000e en dan heb ik mij ingehouden...
                  in de veronderstelling dat ik dat bedrag zou besteden,dan toch zeker niet volgens de zalando methode....
                  ff internetten voor 60000e inc ?
                  3 jaar onderhoud bij erkende dienstverkeners?ja en waar 50 km van mijn deur?
                  inc 2 jaar garantie kan ook beter zeker voor deze bedragen...
                  toch maar niet dus,voor zulke investering wens ik iets meer zekerheid..
                  wat niet wegneemt dat de wagen er veel beter uitziet dan tesla

Comment

• Ik vind deze auto een mooie designtaal hebben (zoals de Volvo's tegenwoordig), maar het model vind ik niet zo mooi: te hoog op zijn poten. Persoonlijk vind ik een Model 3 mooier. Enkel de neus mag waar scherper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
                      ook de configurator eens getest,60000e en dan heb ik mij ingehouden...
                      in de veronderstelling dat ik dat bedrag zou besteden,dan toch zeker niet volgens de zalando methode....
                      ff internetten voor 60000e inc ?
                      3 jaar onderhoud bij erkende dienstverkeners?ja en waar 50 km van mijn deur?
                      inc 2 jaar garantie kan ook beter zeker voor deze bedragen...
                      toch maar niet dus,voor zulke investering wens ik iets meer zekerheid..
                      wat niet wegneemt dat de wagen er veel beter uitziet dan tesla
                      Ze anticiperen gewoon dat er meer verkocht worden dan ze kunnen produceren. Dus kiezen ze voor mensen die geen zin hebben om slechte koffie in een ongezellige garage te gaan drinken, en gewoon bestelling plaatsen. Ze zullen snel genoeg weg zijn.

Tesla doet dat al jaren zo, en zelfs als ze meer zouden verkopen, ze krijgen het toch niet gebouwd.

Voor Polestar is het begin toch "a sellers" market.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                        In de configurator:
                        Verplichte "optie": voorbereiding en transportkosten aan 900 eurootjes...
                        Dat gaat toch geen nieuwe mode worden mag ik hopen?

Anders best wel een knappe verschijning, Musk mag zijn gedrochten houden!
                        Dan vraagt ge toch om hem niet voor te bereiden en dat ge hem zelf gaat halen

Da's zoals bij Canyon met de fietsen. Online winkel met een vestiging in Haasrode. Ze zijn de goedkoopste, totdat ge gaat afrekenen op de website en ziet dat er nog €50 verzending bij komt Dus vroeg ik of ik de fiets gewoon in Haasrode mocht komen halen en dan kon, maar die €50 verzendkosten bleven bestaan Dus met andere woorden rammelen ze er gewoon mee. Vermoedelijk hier ook met die €900. Gewoon de auto €900 goedkoper afficheren en ze gewoon achteraf aanrekenen.

Comment

• tja,mensen die geld genoeg hebben,of hun aankopen niet zelf moeten betalen,kunnen het zich veroorloven om een auto te kopen
                          zoals anderen een jeansbroek,bevalt het niet bestel ik wel iets anders.....
                          om dan op site's als deze hun grieven te spuien bij gebrek aan beter
                          ik verkies iets meer zekerheid,zowel voor tijdens als na aankoop.
                          oja noem me dan maar ouderwets,lig ik toch niet wakker van...

Comment

• Zou je zo'n Polestar (of een mottige Tesla) mogen terug zenden tijdens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen?
                            Of is dat een (wettelijk toegelaten) uitzondering?
                            Hihi...

Comment

Zou je zo'n Polestar (of een mottige Tesla) mogen terug zenden tijdens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen?
                              Hihi...
                              14 dagen niet, maar bij Tesla wel binnen de 7 dagen met max 1600km:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Dan vraagt ge toch om hem niet voor te bereiden en dat ge hem zelf gaat halen

Da's zoals bij Canyon met de fietsen. Online winkel met een vestiging in Haasrode. Ze zijn de goedkoopste, totdat ge gaat afrekenen op de website en ziet dat er nog €50 verzending bij komt Dus vroeg ik of ik de fiets gewoon in Haasrode mocht komen halen en dan kon, maar die €50 verzendkosten bleven bestaan Dus met andere woorden rammelen ze er gewoon mee. Vermoedelijk hier ook met die €900. Gewoon de auto €900 goedkoper afficheren en ze gewoon achteraf aanrekenen.
                                Zelfs bij Cardoen zetten ze 200€ kosten op de factuur voor aflevering en wettelijke kit. Dat is het eerste wat je wegonderhandelt, en dat is dan ook het enige wat ze er af doen (maar wel nu tekenen hé).

Transport van een auto kost geld, en alle verpakkingen en beschermingen weg nemen ook. Plus dat ze dan nog een vluchtig wasbeurtje doen.
                                Ook de uitleg van een uurtje, en de fles cava van 3,5€ moeten ergens van betaald worden. Vroeger ging dat allemaal van de winstmarge af, maar aangezien dealers zogezegd niks meer verdienen moet je dat allemaal betalen.

Bij VW in Duitsland kan je zelf je auto gaan afhalen. Daar betaal je ook voor, én je krijgt een VW curryworst!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Zelfs bij Cardoen zetten ze 200€ kosten op de factuur voor aflevering en wettelijke kit. Dat is het eerste wat je wegonderhandelt, en dat is dan ook het enige wat ze er af doen (maar wel nu tekenen hé).

Transport van een auto kost geld, en alle verpakkingen en beschermingen weg nemen ook. Plus dat ze dan nog een vluchtig wasbeurtje doen.
                                  Ook de uitleg van een uurtje, en de fles cava van 3,5€ moeten ergens van betaald worden. Vroeger ging dat allemaal van de winstmarge af, maar aangezien dealers zogezegd niks meer verdienen moet je dat allemaal betalen.

Bij VW in Duitsland kan je zelf je auto gaan afhalen. Daar betaal je ook voor, én je krijgt een VW curryworst!!
                                  Als ze dat gewoon in de originele prijs steken, valt er niemand over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

14 dagen niet, maar bij Tesla wel binnen de 7 dagen met max 1600km:

LOL. Als ik eens een weekje gratis Tesla wil rijden kan ik er gewoon eentje online bestellen en een week later weer terugbrengen

Comment

• Tsja. Als je de wegentaks en de verzekeringspremie betaald hebt zal je wel beseffen dat gratis niet bestaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
                                        Tsja. Als je de wegentaks en de verzekeringspremie betaald hebt zal je wel beseffen dat gratis niet bestaat
                                        Wegentaks
                                        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                        current : BMW 330D F30

Comment

Zou je zo'n Polestar (of een mottige Tesla) mogen terug zenden tijdens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen?
                                          Hihi...
                                          zelfs al zou je dat al mogen,wedden dat ze hier of daar wel iets vinden om je duur aan te rekenen?
                                          al is het steenslag aan het chassis

Comment

Working...
                                          X