Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Polestar 2 (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Preemiejoem kan me eerlijk gezegd gestolen worden, tegenwoordig gaat dit grotendeels om wat hardere of zachtere plastics. Onze Espace in initiale-uitvoering vind ik preemiejoem en luxe genoeg.
    Maar ik zou ook liever met een Polestar 2 rondkletsen dan met een Tesla model 3, want die vind ik persoonlijk zowel binnen als buiten niet om aan te zien.

Comment

• liever altijd met de peugeot van nonkel jos...
      www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
        Preemiejoem kan me eerlijk gezegd gestolen worden, tegenwoordig gaat dit grotendeels om wat hardere of zachtere plastics. Onze Espace in initiale-uitvoering vind ik preemiejoem en luxe genoeg.
        Maar ik zou ook liever met een Polestar 2 rondkletsen dan met een Tesla model 3, want die vind ik persoonlijk zowel binnen als buiten niet om aan te zien.
        Premium is vooral meer personaliseren. Moest die espace een BMW zijn zou je niet veel verschil in materiaal zien, zeker niet in standaard uitvoering, alleen zou de optielijst veel langer zijn.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

Preemiejoem kan me eerlijk gezegd gestolen worden, tegenwoordig gaat dit grotendeels om wat hardere of zachtere plastics. Onze Espace in initiale-uitvoering vind ik preemiejoem en luxe genoeg.
          dan gaan we vanaf nu op verlof met de preemiejoem espace van nonkel maurice

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
            - Volvo laat je extra betalen voor het gebruik van een app, en om je kaarten up to date te houden duurt het uren, en je moet met een USB stick aan de slag (hallo, in 2020?)
            Dan moet je tegenwoordig eens bij MB langsgaan. Na 3 jaar werkt bij manier van spreken niks meer aan je auto als je niet voor elk onderdeel apart een abo van 39€ per jaar gaat betalen. Vanaf volgend jaar zou ik dan, buiten hun jaarlijks oplichters onderhoud, nog minstens 200€ extra per jaar moeten betalen zodat alles blijft werken zoals nu. Ze kunnen hun abo's steken waar de zon nooit schijnt
            De app werkt trouwens vaker niet dan wel. Kreeg de voorbije 2 jaar al 5X het bericht dat nieuwe kaarten voor Europa beschikbaar waren. 2 keer klopte dat en 3 andere keren verbruikte ik telkens voor niks 30 Gb wifi omdat het bericht fout was.

Die linguatronic sucks dat het niet meer kan en voor mijn kaarten zal ik mijn Tom-Tom wel gebruiken. Verkeersinfo is wel interessant maar dat kan ook via TMC en is gratis.

Toppunt is dat ze mij dat van die abo's bij verkoop er 'per ongeluk' niet bijverteld hadden

Dus 'premijoem' hoeft echt niet meer voor mij. Hoewel Mercedes mijn merk is denk ik niet dat er hier nog eentje binnenkomt, doe mij volgende keer maar terug een Kia

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Dan moet je tegenwoordig eens bij MB langsgaan. Na 3 jaar werkt bij manier van spreken niks meer aan je auto als je niet voor elk onderdeel apart een abo van 39€ per jaar gaat betalen. Vanaf volgend jaar zou ik dan, buiten hun jaarlijks oplichters onderhoud, nog minstens 200€ extra per jaar moeten betalen zodat alles blijft werken zoals nu. Ze kunnen hun abo's steken waar de zon nooit schijnt
              De app werkt trouwens vaker niet dan wel. Kreeg de voorbije 2 jaar al 5X het bericht dat nieuwe kaarten voor Europa beschikbaar waren. 2 keer klopte dat en 3 andere keren verbruikte ik telkens voor niks 30 Gb wifi omdat het bericht fout was.

Die linguatronic sucks dat het niet meer kan en voor mijn kaarten zal ik mijn Tom-Tom wel gebruiken. Verkeersinfo is wel interessant maar dat kan ook via TMC en is gratis.

Toppunt is dat ze mij dat van die abo's bij verkoop er 'per ongeluk' niet bijverteld hadden

Dus 'premijoem' hoeft echt niet meer voor mij. Hoewel Mercedes mijn merk is denk ik niet dat er hier nog eentje binnenkomt, doe mij volgende keer maar terug een Kia
              In de reviews van de autojournalisten zeggen ze dat er ook nooit bij...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

In de reviews van de autojournalisten zeggen ze dat er ook nooit bij...
                Klopt helemaal! Je merkt hieraan ook dat ze bij die 'premioem' merken tegenwoordig niks meer met een privérijder inzitten. Vraag mij soms af of ze nog wel een nieuw exemplaar aan een privé rijder verkopen. In ieder geval zullen ze in die categorie een pak klanten verliezen, en terecht! Betalen de leasemaatschappijen al die abo's eigenlijk?

Nuja, bij zoveel verwaandheid zou het lachen hun vroeg of laat wel eens kunnen vergaan
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Eén van de voordelen van de Polestar is het Android Automotive systeem. Ben je eindelijk verlost van de automerkeigen apps die maar half z'n gat werken en waar ze bovendien (dure) abonnementen voor aanrekenen. Zo ook bij Renault, hoewel die nog niet zo prijzig zijn als bij MB.
                  Of Google met mijn data gaat lopen of de fabrikant van m'n wagen maakt voor mij geen verschil uit.

Comment

Of Google met mijn data gaat lopen of de fabrikant van m'n wagen maakt voor mij geen verschil uit.
                    Mij ook niet uiteraard maar dan hoort het wel te werken zoals het moet en niet vol foutmeldingen en andere bugs te zitten. Zoals 3 keer voor niks uren een stick vullen met telkens 30 Gb data om dan in het systeem te steken en te horen zeggen dat die 'nieuwe' versie er al opstaat terwijl de app het tegendeel beweert

Hun app lijkt het autoforum wel, dat zit hier ook vol bugs en ander ongedierte

Comment

Mij ook niet uiteraard maar dan hoort het wel te werken zoals het moet en niet vol foutmeldingen en andere bugs te zitten. Zoals 3 keer voor niks uren een stick vullen met telkens 30 Gb data om dan in het systeem te steken en te horen zeggen dat die 'nieuwe' versie er al opstaat terwijl de app het tegendeel beweert
                      In het goed werken van apps allerhande heb ik toch heel wat meer vertrouwen in Google dan in een autofabrikant en bij Google is het merendeel nog gratis ook.

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

dan gaan we vanaf nu op verlof met de preemiejoem espace van nonkel maurice
                        Als ge die van uwen nonkel moogt gebruiken dan hebt ge ook eens met een goeie auto gereden!

Comment

Namen noemen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                            Namen noemen!
                            Tja, goeie vraag, hoe heten al die bugs? Ik ben geen informaticus

Comment

• Matt van carwow is wat mij betreft één van de betere car-reviewers op internet. Zijn review van de Polestar 2

See if you should buy an electric car - https://www.carwow.co.uk/blog/should-i-buy-an-electric-carThis is the all-new Polestar 2! It’s an alternative to the ...

Er is één ding aan die Polestar dat ik echt wel geniaal vind, dat is die mogelijkheden van Google Assistant
                              BMW 420dA : >>>

Comment

• Polestar 2 FULL REVIEW

Comment

• Polestar 2 Review | Eindelijk op Belgische bodem!

Comment

• 2020 Polestar 2 Launch Edition

Comment

• Vandaag mijn eerste tegen gekomen , een zwarte op Belgische platen.

Is echt mooi in het echt!
                                      Ziet er langs buiten echt degelijk uit, veel meer dan de model 3... persoonlijke mening

Comment

• Deze week proefrit gaan maken bij ACG in Gent (zij gaan de Space uitbaten als die klaar is).
                                        Heel korte impressie. Heb specifiek gevraagd naar versie zonder performance pack. Lijkt me heel veel centen voor wat gele accenten.
                                        Interieur is echt heeel netjes. Mooi afgewerkt, mooie materialen.
                                        De 'cockpit' is wel beetje typisch Volvo. De middenconsole is vrij groot en breed, waardoor je als bestuurder bijna het gevoel hebt in een cockpit te kruipen.
                                        Android system werk heel vlot en lijkt me duidelijk en gebruiksvriendelijk.

Over de elektromotoren: oh my f#cking god. Als ge, zoals ik, nie gewoon zijt met een bom te rijden, dat is dit wel ff aanpassen. De reactie op het 'gas' pedaal is ogenblikkelijk. Dat ding schiet echt vooruit. Of je nu 50 of 120 rijdt, als je het pedaal indrukt, word je in je zetel gedrukt. Mijn vrouw was passagier, en er zijn angstkreten geuit.
                                        Zonder de minste moeite zit je plots aan 160. En je merkt dat niet hé. Geen brullende motor of zo. Dat ding wil gewoon gaan!

Zoals ook al in enkele reviews op Tjoeptjoep vermeld werd, valt de ruimte op de achterbank wel tegen. Ik ben 185 cm, en mijn hoofd komt tegen de dakbekleding, en mijn knieën tegen de voorzetel (die nog in mijn positie stond).
                                        Als ik dat vergelijk met mijn Tiguan (2017) is dat een stuk minder ruim.

Algemeen is de auto heel mooi. Ik had al een vrij goed beeld via de foto's en video's, en de realiteit stelt niet teleur.

Mijn conclusie: design, afwerking en uitrusting zijn wat mij betreft top. Maar die ruimte op de achterbank doet me echt wel twijfelen of dit een dikke 60K waard is.
                                        Ik hou mijn antwoord nog even in beraad.

RockyGervais

Comment

• Heb er ook mee gereden bij ACG, was een performance pack, maar dat zou ik alvast nooit nemen, 6500 voor gele gordels , remmen en hardere vering?
                                          Verder: idd heel krachtig, maar dat is. Bij elke elektrische zo, heb intussen ook, met de jaguar ipace gereden, en binnenkort mercedes EQC en Tesla Model 3. I wil praktische bruikbaarheid, en daar schiet de polestar toch tekort, is een sportcoupe, geen praktische auto, ook al kan hij 1500kg trekken (dubbel van de ipace, die zijn 750kg volgens de verkoper dan ook nog maar over heel korte afstanden mocht trekken...) Model 3 zal zeker ook afvallen, want nog minder praktisch dan de polestar wegens geen vijfde deur, maar wil ermee rijden in afwachting model Y.

Comment

Working...
                                          X