Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Polestar 2 (2020)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Polestar 2 - POV Review - Cars by Bram

    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

    Comment


    • Polestar 2 Single Motor - Review

      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

      Comment


      • Polestar 2 Long Range Single Motor REVIEW | De beste Polestar 2? (2021)

        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

        Comment


        • New Polestar 2 Single Motor review - is it the pick of the range?

          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • Polestar 2 voor 45.000 euro (NL): is dat wat?

            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

            Comment


            • Polestar 2 in-depth review: a Tesla Model 3 beater?

              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

              Comment


              • Polestar 2 FWD Single Motor REVIEW - best choice for this EV?

                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                Comment


                • POLESTAR 2 KRIJGT 476 PK DANKZIJ SOFTWAREUPDATE

                  68 PK EXTRA VOOR €1.000

                  Het leveringsgamma van de Polestar 2 werd eerder dit jaar naar beneden toe uitgebreid met goedkopere voorwielaangedreven versies. Ditmaal voegt Polestar iets toe aan de absolute toplaag van de Polestar 2.

                  De 408 pk en 600 Nm sterke Polestar 2 Long Range Dual Motor was lang de enige versie die van Polestars eerste elektrische model bestond. Inmiddels kun je de Polestar 2 ook als voorwielaangedreven Long Range Single Motor en als Standard Range Single Motor krijgen. Polestar vergeet de liefhebbers van heftige bergen elektro-pk's echter niet en zet met een nieuwe software-update de Long Range Dual Motor in het zonnetje.

                  Polestar biedt vanaf nu namelijk de Performance-update aan voor de Polestar 2 Long Range Dual Motor. Deze €1.000 kostende over-the-air (OTA)-update schroeft het gecombineerd vermogen van de twee samen normaliter 408 pk en 660 Nm sterke elektromotoren op tot maar liefst 476 pk en 680 Nm. 68 pk en 20 Nm winst dus. De Polestar 2 Long Range Dual Motor was met zijn 0-100-sprint van slechts 4,7 tellen al geen trage jongen, maar na de Performance-upgrade is de EV nog rapper. In slechts 4,4 seconden zoemt de populaire Polestar naar de 100 km/h. Goed nieuws: onder normale rijomstandigheden heeft de krachtkuur geen invloed om het energieverbruik van de Polestar 2.


                  Polestar 2 Performance-update

                  De Performance-update is vooralsnog alleen beschikbaar voor klanten die de Polestar 2 hebben aangeschaft, voor exemplaren die via een leaseconstructie zijn geregistreerd is de krachtkuur nog niet beschikbaar. Wie de Performance-upgrade aanschaft, krijgt van Polestar een stel stickers thuisgestuurd waarmee je het nieuwe vermogen van je auto in ieders gezicht kunt smeren. Ook ontvang je een Polestar Engineered-sticker voor in de grille.


                  Polestar 2 - Goodwood Festival of Speed 2021

                  Helemaal als een verrassing komt deze krachtkuur overigens niet. Medio dit jaar liet Polestar tijdens het Goodwood Festival of Speed namelijk al een optisch aangeklede en motorisch opgepompte Polestar 2 zien. Het vermogen van die aandachtstrekker bedroeg - je raadt het al - 476 pk.




                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                  Comment


                  • Mag dat eigenlijk in België?
                    Gelijkvormigheidsattest vermeld toch een bepaald vermogen en je verzekering is toch voor een wagen met dat vermogen. Ineens verhogen met 15% is toch niet toegestaan?
                    Ik weet dat Tesla dit ook al eens heeft gedaan met de Model 3, maar toch.

                    Comment


                    • Die 400 pk is al overkill.

                      Comment


                      • Review | Polestar 2 Standard Range S.M | Showroomtrekker houdt niet van kou

                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                        Comment


                        • Polestar 2 Long Range - Review, Test

                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                          Comment


                          • Waarom de Polestar 2 een echte Volvo is

                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                            Comment


                            • Gisteren met de Polestar 2 van een vriend mee gereden. Full spec topversie.

                              Hij heeft hem sinds november en was er in't begin lyrisch over.
                              Ondertussen al wat minder.
                              Vooral de range blijkt toch behoorlijk ondermaats.
                              Met zijn rijstijl komt hij amper 300km ver.

                              En blijkbaar is het snellaad net in België ook nog een doorn in het oog.
                              Hij had id week toch al's een uurtje of 2 in het tankstation van Ranst moeten doorbrengen.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                Gisteren met de Polestar 2 van een vriend mee gereden. Full spec topversie.

                                Hij heeft hem sinds november en was er in't begin lyrisch over.
                                Ondertussen al wat minder.
                                Vooral de range blijkt toch behoorlijk ondermaats.
                                Met zijn rijstijl komt hij amper 300km ver.

                                En blijkbaar is het snellaad net in België ook nog een doorn in het oog.
                                Hij had id week toch al's een uurtje of 2 in het tankstation van Ranst moeten doorbrengen.
                                logisch ivm snellaadwerknet: gisteren met iemand gesproken die voor Fluvius in onderaanneming werkt: bijna nergens liggen er genoeg leidingen die zwaar genoeg zijn om veel snelladers te zetten, gevolg: als je er alleen staat: geen probleem, eenmaal je met meerder gelijktijdig er staat: capaciteit neemt af: met 2 'tank' je nog aan 50% met 3 à 33% etcetera

                                mijn autootjes:

                                Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

                                Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

                                Comment


                                • Dan moeten ze überhaupt nog werken. Hij had er die dag 4 geprobeerd, en geen enkele functioneerde.

                                  Werd dan op de harde wind gestoken, bij navraag ....

                                  Zijn zoon rijdt trouwens een Tesla 3 en die blijkt toch een pak efficiënter om te springen met zijn Chinese batterij.

                                  Comment


                                  • GOEDKOOPSTE POLESTAR 2 KRIJGT GROTER BEREIK EN STERKERE ELEKTROMOTOR

                                    NIEUW ACCUPAKKET OOK SNELLER TE LADEN

                                    De Polestar 2 profiteert van een reeks aanpassingen. Er zijn onder meer nieuwe wielen en lakkleuren beschikbaar, maar het is vooral de instapversie van de Polestar 2 die op interessant nieuws kan rekenen.

                                    Ongeveer een jaar geleden introduceerde Polestar nieuwe motorversies voor de Polestar 2. De elektrische concurrent van auto's als de Tesla Model 3 was er eerder namelijk alleen als Long Range Dual Motor, een 408 pk sterke vierwielaangedreven versie met 78 kWh accu. Die smaak kreeg gezelschap van de Long Range Single Motor met 78 kWh accu en een 231 pk sterke elektromotor op de vooras. De tweede nieuwe versie van de Polestar 2 was de Standard Range Single Motor. Die kreeg een 224 pk sterke elektromotor op de vooras, maar ook een kleiner accupakket. Het is met name die Polestar 2 Standard Range Single Motor die profijt heeft van de updates die Polestar op de 2 doorvoert.

                                    De Polestar 2 Standard Range Single Motor wisselt namelijk zijn 64 kWh accu namelijk om voor een 69 kWh groot exemplaar. Dat heeft natuurlijk een positieve uitwerking op de actieradius. De Polestar 2 Standard Range Single Motor kwam voorheen namelijk tot 440 kilometer ver op een lading, maar noteert nu een WLTP-actieradius van tot 474 kilometer achter zijn naam. Het nieuwe accupakket kan ook een hoger laadvermogen aan. Het maximum laadvermogen is namelijk vergroot van 125 kW tot 130 kW. Maar er is meer. De 224 pk sterke elektromotor wordt namelijk vervangen door de 231 pk sterke unit die Polestar al in de Long Range Single Motor hing.

                                    Alle Polestars 2 zijn voortaan optioneel te krijgen met een met nieuw nappaleder afgewerkt interieur. Daarnaast worden de lakkleuren Void en Moon achtereenvolgens vervangen door de net zo ongrijpbaar geheten kleuren Space (Zwart) en Jupiter (rosé). De standaardkleur is voortaan Magnesium (grijs), de enige kleur zonder meerprijs. Polestar past daarnaast het ontwerp van de standaard 19-inch lichtmetalen wielen en geeft ook de 20-inch grote optionele exemplaren een nieuw ontwerp. Ander nieuws heeft onder meer betrekking op de komst van een zonnescherm voor het panoramadak en warmtepomp is verbeterd.












                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

                                      logisch ivm snellaadwerknet: gisteren met iemand gesproken die voor Fluvius in onderaanneming werkt: bijna nergens liggen er genoeg leidingen die zwaar genoeg zijn om veel snelladers te zetten, gevolg: als je er alleen staat: geen probleem, eenmaal je met meerder gelijktijdig er staat: capaciteit neemt af: met 2 'tank' je nog aan 50% met 3 à 33% etcetera
                                      Philken lees net dit bericht. mag ik even uw bron. ik werk ook voor Fluvius en het is het eerste dat ik hier van hoor. Op elke lus is er capaciteit voor behoorlijk wat snelladers en het geheel netwerk kan een miljoen elektrische wagens aan. ze mogen enkel niet allemaal tegelijk aan het stopcontact... maar dat lijkt mij evident.

                                      Comment


                                      • Ja, dan kan het dus NIET een miljoen wagens aan hee.
                                        Ik kan ook 200 kilo opheffen. Alleen niet alle 200 tegelijk ..
                                        Da's ook evident ..

                                        Comment


                                        • Straf! Polestar 2 hier op “mijn eiland”.
                                          Zéér benieuwd hoe hij zijn reis heeft gemaakt.




                                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X