Bij de laatste onderhoudsbeurt heeft de garage mijn plaathouder eraf gehaald en vervangen door een van hun met reclame, zonder het te vragen. Niet zo blij mee.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLC- Facelift (2019)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenBij de laatste onderhoudsbeurt heeft de garage mijn plaathouder eraf gehaald en vervangen door een van hun met reclame, zonder het te vragen. Niet zo blij mee.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenGelukkig is den tijd van de pretparken voorbij, want vroeger kan ge direct zien wie er allemaal in Phantasialand geweest was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenGelukkig is den tijd van de pretparken voorbij, want vroeger kan ge direct zien wie er allemaal in Phantasialand geweest was
Want lang laten hangen is geen optie voor die vervelende krengen. Vorige week nog een Zwitsers vignet verwijderd van de Duster. Was er sinds juli al goed ingebakken, toch even mee bezig geweest. Ook die mottige Elf sticker op de achterruit maar in 1 keer mee laten verdwijnenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
En wie er grote fan was van den VTM. Zie ook redelijk veel van die Apple fanboys met een stickertje op de wagen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Die was er bij mij al af voor ik de parking daar uit reed
Want lang laten hangen is geen optie voor die vervelende krengen. Vorige week nog een Zwitsers vignet verwijderd van de Duster. Was er sinds juli al goed ingebakken, toch even mee bezig geweest. Ook die mottige Elf sticker op de achterruit maar in 1 keer mee laten verdwijnen
Bij mij is dat ook geregeld die vignetten van Oostenrijk en Zwitserland. Ik vergeet die daar altijd af te halen. Denk dat nu nog lijm erop hangt van 3 jaar terug . En die umweltsticker van duitsland kan ik er pas af halen als de auto verkocht wordt. Alez, kan dat nu ook, maar geen goesting om iedere keer ne nieuwe te kopen.
Comment
-
Voor al die vignetten is er voor 1,25 euro een heel simpele gemakkelijk verwijderbare oplossing:
https://www.jaliska.nl/folie/statisc...amfolie-helder
Vignetje op een stukje van die folie kleven en als je het nodig hebt tegen uw voorruit kletsen en als je het niet meer nodig hebt verwijderen.
Tientallen malen herbruikbaar.Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 27/09/2019, 14:34.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenVoor al die vignetten is er voor 1,25 euro een heel simpele gemakkelijk verwijderbare oplossing:
https://www.jaliska.nl/folie/statisc...amfolie-helder
Vignetje op een stukje van die folie kleven en als je het nodig hebt tegen uw voorruit kletsen en als je het niet meer nodig hebt verwijderen.
Tientallen malen herbruikbaar.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Die van Phantasialand plakten ze wel altijd op de achterruit. Dat was al minder negatief
Bij mij is dat ook geregeld die vignetten van Oostenrijk en Zwitserland. Ik vergeet die daar altijd af te halen. Denk dat nu nog lijm erop hangt van 3 jaar terug . En die umweltsticker van duitsland kan ik er pas af halen als de auto verkocht wordt. Alez, kan dat nu ook, maar geen goesting om iedere keer ne nieuwe te kopen.
Vermits ik geen stopcontact voor een haardroger ter beschikking had heb ik ter hoogte van de stickers een warmwaterkruik aan de buitenkant op mijn venster gelegd, dat doet wonderen. Komt goed los, dan nagellak remover met aceton voor de lijmresten en alles ging er redelijk vlot af. Naspoelen met ruitenreiniger en je ziet er niks meer vanEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
Comment