Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLC- Facelift (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Bij de laatste onderhoudsbeurt heeft de garage mijn plaathouder eraf gehaald en vervangen door een van hun met reclame, zonder het te vragen. Niet zo blij mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Bij de laatste onderhoudsbeurt heeft de garage mijn plaathouder eraf gehaald en vervangen door een van hun met reclame, zonder het te vragen. Niet zo blij mee.
      Ook leuk! Zonder vragen dan nog, dat zou hier vlug verwijderd zijn
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Gelukkig is den tijd van de pretparken voorbij, want vroeger kan ge direct zien wie er allemaal in Phantasialand geweest was

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
          Gelukkig is den tijd van de pretparken voorbij, want vroeger kan ge direct zien wie er allemaal in Phantasialand geweest was
          En wie er grote fan was van den VTM. Zie ook redelijk veel van die Apple fanboys met een stickertje op de wagen.

Comment

Die was er bij mij al af voor ik de parking daar uit reed

Want lang laten hangen is geen optie voor die vervelende krengen. Vorige week nog een Zwitsers vignet verwijderd van de Duster. Was er sinds juli al goed ingebakken, toch even mee bezig geweest. Ook die mottige Elf sticker op de achterruit maar in 1 keer mee laten verdwijnen
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

En wie er grote fan was van den VTM. Zie ook redelijk veel van die Apple fanboys met een stickertje op de wagen.
              Ahja! Zo'n exemplaar hebben ze in Blankenberge ook ooit eens ongevraagd op mijn ruit geplakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Die was er bij mij al af voor ik de parking daar uit reed

Want lang laten hangen is geen optie voor die vervelende krengen. Vorige week nog een Zwitsers vignet verwijderd van de Duster. Was er sinds juli al goed ingebakken, toch even mee bezig geweest. Ook die mottige Elf sticker op de achterruit maar in 1 keer mee laten verdwijnen
                Die van Phantasialand plakten ze wel altijd op de achterruit. Dat was al minder negatief
                Bij mij is dat ook geregeld die vignetten van Oostenrijk en Zwitserland. Ik vergeet die daar altijd af te halen. Denk dat nu nog lijm erop hangt van 3 jaar terug . En die umweltsticker van duitsland kan ik er pas af halen als de auto verkocht wordt. Alez, kan dat nu ook, maar geen goesting om iedere keer ne nieuwe te kopen.

Comment

Voor al die vignetten is er voor 1,25 euro een heel simpele gemakkelijk verwijderbare oplossing:
                  https://www.jaliska.nl/folie/statisc...amfolie-helder

Vignetje op een stukje van die folie kleven en als je het nodig hebt tegen uw voorruit kletsen en als je het niet meer nodig hebt verwijderen.
                  Tientallen malen herbruikbaar.
                  Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 27/09/2019, 14:34.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                    Voor al die vignetten is er voor 1,25 euro een heel simpele gemakkelijk verwijderbare oplossing:
                    https://www.jaliska.nl/folie/statisc...amfolie-helder

Vignetje op een stukje van die folie kleven en als je het nodig hebt tegen uw voorruit kletsen en als je het niet meer nodig hebt verwijderen.
                    Tientallen malen herbruikbaar.
                    Interessant, bedankt voor de tip!

Comment

Die van Phantasialand plakten ze wel altijd op de achterruit. Dat was al minder negatief
                      Bij mij is dat ook geregeld die vignetten van Oostenrijk en Zwitserland. Ik vergeet die daar altijd af te halen. Denk dat nu nog lijm erop hangt van 3 jaar terug . En die umweltsticker van duitsland kan ik er pas af halen als de auto verkocht wordt. Alez, kan dat nu ook, maar geen goesting om iedere keer ne nieuwe te kopen.
                      Die van Duitsland laat ik altijd hangen als ik de auto verkoop, moet de nieuwe eigenaar maar doen. Ik vraag het meestal wel.

Vermits ik geen stopcontact voor een haardroger ter beschikking had heb ik ter hoogte van de stickers een warmwaterkruik aan de buitenkant op mijn venster gelegd, dat doet wonderen. Komt goed los, dan nagellak remover met aceton voor de lijmresten en alles ging er redelijk vlot af. Naspoelen met ruitenreiniger en je ziet er niks meer van

Comment

Ik wil als autoliefhebber een cleane look. Ik kies met opzet voor getinte ramen, night packet etc. Alles 'klopt' voor mij en dan plotseling stickers en reclame? Nee toch...

Comment

Comment

Comment

Working...
                            X