Oorspronkelijk geplaatst door order66
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model Y (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten
Wordt leuk als ze mekaar nu al niet verstaan. Wat heeft het behoud van de salariswagen te maken met te weinig keuze in het aanbod van betaalbare EV's? Groen stelt voor de salariswagens sowieso af te schaffen. Niet een verschuiving van ICE salariswagen naar EV salariswagen.
Is natuurlijk een antwoord op wat de Groenen vooropstellen, de kiescampagne is geopend !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
censuur
Trouwens, ik quote iemand die dat woord eerst gebruikt, en dat blijft staan, maar mijn post wordt wel aangepast ??
Namaz jongen, hebt ge niks anders te doen ?
Ge moogt er dan een smiley achter gezet hebben, en nu zeggen dat het voor te lachen was, maar zomaar voor de grap anderen hun posts gaan aanpassen is er over en is niet voor te lachen, dat is je admin tools misbruiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
Volgens hem moeten ze zoals nu blijven, en niet verplicht EV’s worden daar er nog te weinig keuze is...
Is natuurlijk een antwoord op wat de Groenen vooropstellen, de kiescampagne is geopend !
Mijn persoonlijke mening is dat het voorstel van Groen er ver over en totaal onrealistisch is (alles weg op een paar jaar) maar dat
de voorgestelde tijdslijn van VLD door de feiten zal achterhaald worden. Nog eens 9 jaar niets doen is ook onrealistisch.
In de praktijk zullen ze waarschijnlijk de ICE salariswagens jaar na jaar wel zo nadelig belasten dat de meeste gebruikers, eenmaal er genoeg keuze op
de markt is en na hun rekening gemaakt te hebben, het zelf ook wel kunnen uitvogelen. Zonder eenzijdige verplichting.
Lijkt me als politicus een strategisch meer geslaagde zet dan te geloven dat 100.000 den kiezers klimaatdoelstellingen voorrang gaan geven op
hun eigen portemonnee.Last edited by ivob2; 17/03/2019, 19:10.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Wat voor een achterlijke kinderachtige boel is dat hier ? Wat is er mis met het woord eikel ?
Trouwens, ik quote iemand die dat woord eerst gebruikt, en dat blijft staan, maar mijn post wordt wel aangepast ??
Ge moogt er dan een smiley achter gezet hebben, en nu zeggen dat het voor te lachen was, maar zomaar voor de grap anderen hun posts gaan aanpassen is er over en is niet voor te lachen, dat is je admin tools misbruiken.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenIedereen mag gerust met mij de draak steken, maar anderen hun posts aanpassen is niet nodig.
Moptje he man
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten
Volledig artikel gevonden. Tegen 2028 dus emmisievrije salariswagen.
Mijn persoonlijke mening is dat het voorstel van Groen er ver over en totaal onrealistisch is (alles weg op een paar jaar) maar dat
de voorgestelde tijdslijn van VLD door de feiten zal achterhaald worden. Nog eens 9 jaar niets doen is ook onrealistisch.
In de praktijk zullen ze waarschijnlijk de ice salariswagens jaar na jaar wel zo nadelig belasten dat de meeste gebruikers, eenmaal er genoeg keuze op
de markt is en na hun rekening gemaakt te hebben, het zelf ook wel kunnen uitvogelen. Zonder eenzijdige verplichting.
Lijkt me als politicus een stategisch meer geslaagde zet dan te geloven dat 100.000 den kiezers klimaatdoelstellingen voorrang gaan geven op
hun eigen portemonnee.
Nu wordt er nog enkel met slogans gehanteerd, niemand gelooft in de straffe taal van de voor- en tegenstanders van de klimaatacties.
De toekomst zal wel bevestigen dat de realisme steeds wint, hoe luid men ook roept... en wanneer het prijskaartje en de economische gevolgen van al dat spel becijferd zal worden zal de vaart heel wat minderen.
Comment
-
Idd guyguy zo denk ik er ook over. Ik heb alle waardering voor jongeren die in al hun naiviteit op straat komen en protesteren, maar die jongeren hebben totaal geen notie van economie en staan er ook niet bij stil. Anuna de Wever, die nochtans in de humane wetenschappen zit (waar je enige empathie en menselijkheid zou verwachten).
Volgende uitlating in een interview zorgt ervoor dat zij alle geloofwaardigheid verliest :
Jullie beweging lijkt loodrecht op de economische logica te botsen.
DE WEVER: Dat weet ik maar fuck de economische logica.
Dan kan je evengoed zeggen 'fuck de zwaartekracht'?
DE WEVER: Dat is niet waar. Er is echt iets fundamenteel mis met ons geldsysteem. Willen we binnen 50 jaar zeggen: "we hadden de oplossingen maar de economie kon niet volgen"? Ik ken de nevenschade wel, maar bijvoorbeeld de Wereldbank zou kunnen bijspringen met geld voor landen die zich inspannen. Het is maar papier, ze hoeven het maar te drukken.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Wat voor een achterlijke kinderachtige boel is dat hier ? Wat is er mis met het woord eikel ?
ps wedden dat hij nu weer op mijn kap zit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenIdd guyguy zo denk ik er ook over. Ik heb alle waardering voor jongeren die in al hun naiviteit op straat komen en protesteren, maar die jongeren hebben totaal geen notie van economie en staan er ook niet bij stil. Anuna de Wever, die nochtans in de humane wetenschappen zit (waar je enige empathie en menselijkheid zou verwachten).
Volgende uitlating in een interview zorgt ervoor dat zij alle geloofwaardigheid verliest :
Volledige interview hier :
https://www.knack.be/nieuws/belgie/b...18747.html.ampLast edited by guyugy; 17/03/2019, 10:59.
- Likes 1
Comment
-
is nochtans wat de ECB de afgelopen jaren heeft gedaan om de Europese economie op peil te houden.
Er is voor duizenden miljarden nieuw geld gebruikt om staatsobligaties op te kopen, en sedert 2015 worden zelfs uitgiftes door banken en ondernemingen opgekocht.
Alle centrale banken doen dit om allerhande redenen.
Het is alleen niet meer nodig om het op papier te gaan drukken
Comment
-
just id-dsi, onze econome ligt nog steeds aan het infuus en de banken blijven erg wankel...ook al doorstaan ze stresstests
over anuna haar kennis van economie valt te discuteren, over haar nood aan klimaaturgentie...volgens mij niet meer
het riedeltje...we geraken nooit - werelds gezien - tegen 2030 aan de helft, en in 2050 koolstofvrij
Comment
-
als we niets doen, zal iets anders ons gedrag wel reguleren
maar dan gaat iedereen op zijn achterste poten staan en zagen dat we er toen niets aan gedaan hebben
men praat nu maar over de schade aan de economie wat deze 'maatregelen' zou kunnen veroorzaken. Maar dat we binnen afzienbare tijd het veelvoud gaan moeten spenderen, daar ligt nu niemand nog precies van wakker.
En precies toch wel voor veel hier een drama dat hun volgende firmawagen een elektrische zou moeten zijn om nog fiscaal voordelig te moeten zijn. Als ge geen elektrische wilt, koop er dan zelf een op benzine of diesel.
- Likes 1
Comment
-
Denk dat er niemand een prob mee heeft als die leasingauto wordt vervangen door belastingvrij loon, en je dus niet inlevert.... en dan voor iedereen, maar das onbetaalbaar, nu verliest een pak mensen in hun ogen een verworven recht
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
als bedrijven een firmawagen geven zouden ze beter nu opteren voor een slim brandstofbeleid. werknemer krijgt brandstofkaart voor x-aantal km's per maand berekend op zijn reële verplaatsingen voor het werk. Zijn ze op, dan betaalt ge zelf maar de brandstof. Zijn de extra km's gemaakt voor het werk wegens omstandigheden, dan zal dat zonder problemen bewezen kunnen worden. Op die manier zal het aantal km's dat onnodig wordt rondgereden met de firmawagen direct zakken.
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenals bedrijven een firmawagen geven zouden ze beter nu opteren voor een slim brandstofbeleid. werknemer krijgt brandstofkaart voor x-aantal km's per maand berekend op zijn reële verplaatsingen voor het werk. Zijn ze op, dan betaalt ge zelf maar de brandstof. Zijn de extra km's gemaakt voor het werk wegens omstandigheden, dan zal dat zonder problemen bewezen kunnen worden. Op die manier zal het aantal km's dat onnodig wordt rondgereden met de firmawagen direct zakken.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
Comment