Oorspronkelijk geplaatst door order66
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model Y (2020)
Collapse
X
-
Het komt er voor Tesla op aan een zo groot mogelijk stuk van de elektrische automarkt in handen te krijgen, want eens de grote autobouwers er zich massaal op gooien, wordt het moeilijk.
Daarom dat de 3 zo belangrijk is, daar moeten er zoveel mogelijk van verkocht.
Comment
-
wat een lelijk interieur blijft dat toch, en zeker als je alles maar dan ook alles, tot de mistlichten en handschoenkastje aan toe via dat scherm moet doen...wat als dat scherm plots kapot gaat.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
*noch“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Onlangs een artikel gelezen dat mensen die anderen wijzen op spelling eikels zijn.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenWat een vernieuwend design zeg! En dan zitten ze over Audi en Mercedes bezig
Comment
-
Onlangs een artikel gelezen dat mensen die anderen wijzen op spelling eikels zijn.
Of lui ? Of gewoon dom ?
Noem mij maar een eikel dan.
Of nee, meneer de eikel :-DLast edited by RX-8; 16/03/2019, 19:24.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
Volgens mij heeft Musk gevraagd aan de eerste de beste vakantiejobber om tekeningen van de Model 3 en de Model X in een keukenrobot te mixen en dan door een 3D-printer te laten produceren. Geen designers moeten betalen bespaart een hoop overhead kosten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Versta mij niet verkeerd, ik ben ook geen fan van het design, maar feit is wel dat ze blijkbaar héél veel mensen wél aanspreken.
Heel veel ? Op elf jaar zijn er 500.000 verkocht. In januari in België ocharme 33 :-P
Is dat zo heel veel dan ? Er worden meer dan dubbel zoveel Corolla's verkocht in 1 jaar, wereldwijd 1.2 miljoen in 2017.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
En wat zijn de mensen die hun spelling niet verzorgen dan ? Egoïsten ? Soms moet je drie of vier keer herlezen om berichten te ontcijferen .. :-S
Of lui ? Of gewoon dom ?
Noem mij maar een peulvrucht dan.
Of nee, meneer de peulvrucht :-D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
En wat zijn de mensen die hun spelling niet verzorgen dan ? Egoïsten ? Soms moet je drie of vier keer herlezen om berichten te ontcijferen .. :-S
Of lui ? Of gewoon dom ?
Noem mij maar een peulvrucht dan.
Of nee, meneer de peulvrucht :-D“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Onlangs een artikel gelezen dat mensen die anderen wijzen op spelling eikels zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
Uw reactie op het eenvoudig wijzen op een basis-spellingsfout (geen verschrijving!) zonder enig verwijt daarbij zegt alles over uzelf en niets over mij.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenprijsverschil voor 15kw is $8000, tesla powerwall 14kw is ook $8000
bij de leaf, van 38kw naar 60kw, is 'maar' €5000 extra voor 22kw, zelfde als kia in feite, hun basismodellen zijn eigenlijk vrij duur
optionele grotere batterij op fiets, 0.3kw is €300, das in feite nog meer
Bij Hyundai betaal je voor 24,8 kWh extra 4.500 €
Bij Kia betaal je voor 24,8 kWh extra 3.900 €
Telkens volgenss de Belgische catalogusprijs.
Waarschijnlijk zal het prijsverschil voor 15 kW dus meer dan 8000 $ zijn (ik baseer me op jouw weergave van het prijsverschil in $ want ik heb nog
geen detailprijzen in € kunnen vinden voor de Tesla Y).
ps. Een powerwall van 14 kW heeft wel wat overeenkomsten met de standard auto's van Tesla: voorlopig niet te verkrijgen in België.Last edited by ivob2; 15/03/2019, 18:31.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals een model y een cx heeft van 0.23 is dat toch een erg goed design, voor mij althans
Comment
-
Ik dus niet, behalve een g klasse is al wat niet goed gestroomlijnd is per defenitie lelijk en slecht design, ook al naar windgeruis toe
Meningen..
En zeg niet dat dat makkelijk is, zo laag, want dan zou elke constructeur rond de .22 zitten
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
Comment