Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model Y (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenZo een interieur hoort toch echt niet thuis is een wagen van die prijsklasseEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenZo een interieur hoort toch echt niet thuis is een wagen van die prijsklasse
Alles voelt echt wel goed aan, en als je vergelijkt met een C-klasse / A4 / 3 serie, dan had ik wel een pak meer plaats en comfort.
Als je ziet hoe snel die bestellingen voor de Model Y binnenlopen, dan zijn er genoeg mensen die het meer dan goed genoeg vinden.
Comment
-
Bij Tesla in Nossegem stond er een Model Y. Ik ben er eens in gaan zitten. Het ding is dus veel groter in het echt dan je denkt. Bijgevolg ook heel erg ruim. Ik kon met mijn 1,88m perfect achter mezelf zitten.
Het interieur dat op foto’s en video’s er maar matig uitziet, is echt wel mooi afgewerkt. En met de witte zetels eerder een futuristische dan kale look. Ik heb een BMW F11 en ik heb subjectief niet het gevoel dat dit kwalitatief een stap terug is. Ik neigde op voorhand naar een iX3, maar was serieus onder de indruk van de Y moet ik bekennen.
Comment
-
Wat verlagen (heb het niet voor al dat suv gedoe) en andere koplampen en het zou een mooie auto kunnen zijn.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenNo offence maar bmw is ni direct de referentie he. Ze gebruiken nog altijd het interieur van 30 jaar geleden. Ik.stoor me mateloos aan dat interieur als ik er in zit
De model Y, had eerst niet zo'n positieve berichten gehoord over de kwaliteit, maar de versies die ze nu aan europa leveren lijken toch wel goed te zijn, als ik de reviews zie. Krijg er ook bijna zin in...
Comment
Comment