Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model Y (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volg het nieuws terwijl het gebeurt, blijf op de hoogte van alle entertainment-nieuwtjes en mis niets van je favoriete RTL-programma’s.

tesla regencamera, maar das mss alweer achterhaald

Comment

• ahja.
      Ik weet wel dat de ruitenwissers raar deden tijdens een sneeuwstorm in oostenrijk onderweg naar de dolomieten deze winter, dus heb ik ze handmatig moeten bedienen. Ook met de autopilot was niet zo veel aan te vangen, gezien die amper de rijstroken nog kon zien. Logisch . Gelukkig zijn we er veilig door geraakt en kon de tesla nadien wat bijladen op de brennerpas. Alwaar er van laadpaalfiles geen sprake was .

Comment

• Comment

• voor een constructeur die van 0 begint

Comment

• Werken eigenlijk de ultrasone parkeersensoren nog (als je die hebt) met de nieuwe software?
            Ik zie dat modellen van eind vorig jaar een hoedenplank hebben. Is dat de moeite waard?

Comment

• Tesla Model Y Performance Midnight Cherry Red 2023
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                Werken eigenlijk de ultrasone parkeersensoren nog (als je die hebt) met de nieuwe software?
                Ik zie dat modellen van eind vorig jaar een hoedenplank hebben. Is dat de moeite waard?
                Ik dacht dat de sensoren uitgeschakeld werden.

Ik heb een hoedenplank en vind die prima. Het dempt wat geluid, en je ziet in elk geval niet wat er in de koffer ligt.

Het is meer een opvouwbare plaat, en geen rolscherm (maar dat was een drama om dat er uit te nemen in mijn Volvo).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                  Tesla Model Y Performance Midnight Cherry Red 2023
                  Damm da's echt wel een knappe kleur.
                  Ik had vroeger nog ooit een Mazda 626 in zo'n beetje dezelfde tint.
                  Altijd knap gevonden.

Comment

• Vette kleur idd.
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• ...ja prachtig maar hoe mooi ook €3200, zou't niet kunnen opbrengen, €3000 voor't quicksilver...en alleen op performance

neem't ni weg dat ze schot in de roos zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        ...ja prachtig maar hoe mooi ook €3200, zou't niet kunnen opbrengen, €3000 voor't quicksilver...en alleen op performance

neem't ni weg dat ze schot in de roos zijn
                        Quicksilver is toch ook mogelijk op de "gewone" dual motor, niet?

Comment

• just en cherry ook...ben alleen een basisversie-kijker hee

Comment

• Tesla Model Y Long Range 2023 - Midnight Cherry Red (Studio vs Outdoors) MASSIVE color change!
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              just en cherry ook...ben alleen een basisversie-kijker hee
                              verdomme, nu ziet iedereen dat ik met een pauperbak rijd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

verdomme, nu ziet iedereen dat ik met een pauperbak rijd...
                                Dat zijn de truuken van de foor natuurlijk ;-)

Vrouw van een vriend van me, verklaarde hem ook zot, omdat hij het quicksilver nam.. maar precies om die reden dus..

Comment

• TESLA MODEL Y NIEUWE BEST VERKOCHTE AUTO TER WERELD

RAV4 VAN TROON GESTOTEN

​Het moment is daar: een volledig elektrische auto zetelt op de wereldwijde verkooptroon. De Tesla Model Y is de nieuwe bestverkochte auto wereldwijd. De Model Y neemt het stokje over van de Toyota RAV4.

Tesla heeft het geflikt: het heeft de populairste auto van de wereld in zijn aanbod. De Tesla Model Y was in het eerste kwartaal van dit jaar goed voor 267.171 verkochte exemplaren wereldwijd en pakt daarmee de koppositie. Dat meldt Reuters dat nog niet publiekelijk gedeelde cijfers van Jato in kon zien. Op plaats twee stond de Toyota Corolla, gevolgd door de Toyota Hilux. De Tesla Model Y liet de Toyota RAV4 achter zich op de vierde plek. De RAV4 was vorig jaar nog de best verkochte auto wereldwijd. Ook de vijfde plek was voor Toyota, dankzij de Camry.

Het duurt altijd even voordat alle wereldwijde verkoopcijfers verzameld zijn en daarom is er nu pas voor het eerst een betrouwbare uitspraak over het eerste kwartaal te doen. Vorige maand werd al bekend dat de Tesla Model Y in het eerste kwartaal hier in Europa de best verkochte nieuwe auto was. Jato-analist Felipe Munoz stelt tegenover Reuters dat de Tesla Model Y waarschijnlijk ook de best verkochte auto wereldwijd van heel 2023 wordt.

Overigens is het succes voor het grootste deel te danken aan de Chinese verkopen. Daar werden in Q1 94.469 Tesla's Model Y verkocht. In de Verenigde Staten waren het er 83.664 en hier in Europa 71.114. In Nederland gaat het de Tesla Model Y ook voor de wind. Vooralsnog gaat de Model Y ook hier aan kop in de verkoopcijfers, met (tot en met april) 3.949 verkochte exemplaren dit jaar.

Bron: Autoweek

Comment

• Comment

• Het is een beetje saai, sinds de prijsverlaging voeren ze de verkoopsranglijsten aan en winnen ze elke vergelijkende test... want ja tesla's hebben hun gebreken maar we redeneren uiteindelijk toch met onze portefeuille...

... of is het hier toch ook weer jehova die zijn werk gedaan heeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                        Het is een beetje saai, sinds de prijsverlaging voeren ze de verkoopsranglijsten aan en winnen ze elke vergelijkende test... want ja tesla's hebben hun gebreken maar we redeneren uiteindelijk toch met onze portefeuille...

... of is het hier toch ook weer jehova die zijn werk gedaan heeft?
                                        Tengenover die Toyota wint elke EV denk ik.

Wat je bedoelt met Jehova… geen idee.

Ik rij met een Model Y omdat die gewoon perfect past bij mijn verwachtingen van een auto qua rijgedrag, EV functies, formaat etc.
                                        Ik heb wel gemengde gevoelens bij de persoon Elon Musk.
                                        Geniale ondernemer bij Tesla, SpaceX, maar wat hij bij Twitter doet is echt problematisch. Hij beweert te zijn voor de vrije menings uiting, maar kan er wel noet tegen dat een vakbond iets doen en als een personeelslid te veel spreekt, dan wordt dat een ex-personeelslid.

Comment

• ...of zo wodt het voorgesteld tenminste...uit oogpunt van een europeaan
                                          als woke-facebook duizenden mensen buiten gooit, veel minder rumoer

maar het gaat idd zover komen dat twitter in de eu gecensureerd gaat worden...krijgt te veel invloed...wrm zit niet elk artikel van onze betalende en gesponsorde pers achter een paywall denk je?
                                          de werknemers die deze docu 2 dagen geleden censureerden, zijn er ook uit...daar is ook veel over te doen

controversieel, haatdragend of gewone bezorgdheid? oordeel vooral zelf

de harvard (baken van woke) poll is toch redelijk sprekend in dat opzicht (hoe ze hem hebben ingedeeld bij de politiekers is mij ook onbekend ), hoe ds schrijft over de vs...das hun realiteit
                                          Last edited by bobo; 04/06/2023, 06:53.

Comment

Working...
                                          X