Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model Y (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenBinnenkort ga ik dan toch een model Y nemen denk ik. Wel import uit Duitsland, jonge 2ehandse staan daar vrij goedkoop en veel aanbod.
Vraagje daarbij: is het mogelijk om achteraf nog een afneembare trekhaak te plaatsen? Moet dat dan van Tesla of kan je ook aftrekmarket laten plaatsen?
Comment
-
is het zo dat een model y zonder oem trekhaak geen trekgewicht meekrijgt en een aftermarket alleen als fietsendrager dient?
via tesla zelf wel voor de hoofdprijs?
(niet op voorraad)
Comment
-
dat was bij mijn 508 net hetzelfde. Peugeotprijs was 1500€, mijn eigen prijs (dus zelf gezet) met trekhaak gekocht op internet: geen 300€. Heb wel nog via de garage canbusstekker moeten laten activeren en dat was 70€.
Heb er geen 2 uur aan bezig geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenKans bestaat dat als je een y zonder tesla-trekhaak koopt, er geen trekgewicht wordt opgegeven en naplaatsen wel kan, maar alleen voor fietsendrager
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Nee, dat is enkel bij de 3. Bij de Y kan je makkelijker een trekhaak naplaatsen.
Proefrit gedaan met een AWD met 20" Induction velgen: vering viel toch nog wel mee vond ik.
Morgen contract en betaling regelen en hopelijk vrijdag gaan halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
Oef, want ik had dit forum niet meer gelezen en kom net terug uit Mönchengladbach van een verkoper in 2dehands Tesla's.
Proefrit gedaan met een AWD met 20" Induction velgen: vering viel toch nog wel mee vond ik.
Morgen contract en betaling regelen en hopelijk vrijdag gaan halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ik heb het nooit echt begrepen, en ik denk dat het met caravans toch moelijker wordt als de electrische auto verder door zet, en dat gaat wel gebeuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Tja, als je dat zo bekijkt is reizen met caravan toch behoorlijk masochisme.
Ik heb het nooit echt begrepen, en ik denk dat het met caravans toch moelijker wordt als de electrische auto verder door zet, en dat gaat wel gebeuren.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
bosbranden klopt NIET!! dat was de laatste aan decennia inderdaad gedaald maar kent de laatste jaren weer een opmars.
En aangestoken: dat kan zijn. Maar door de droogte, warmte en felle winden zijn ze wel veel intenser en richten ze daardoor wel meer schade aan. Een bos is in principe zelf herstellend en natuur haalt zelf snel de vrijgekomen co2 uit de lucht. Maar dat kan enkel als die zich herstelt. Door de intense branden overleven de bomen en struiken het gewoon niet meer, de rijke turfbodem is vaak te diep mee afgebrand. En daardoor hou je in weze een dood landschap achter.
Echt bobo, wat meer gevarieerd opzoekingswerk doen. 't Is niet omdat een krant jouw smaak van opinie niet deelt dat die daarom slecht is. Een artikel in de krant is voor mij een beginpunt dat leidt naar opzoekingswerk betreffende het geciteerde onderzoek alsook of er vanuit de wetenschap weerwoord op komt. En ja dat vraagt heel wat moeite, maar je krijgt er wel duidelijke inzichten door.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIdd! Back on topic! Hierbij Donald zijn vervoer voor binnenkort :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Gaat de politie die ook inzetten voor het transport van veroordeelden naar de gevangenis?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Mooie lyrics voor een niet racist
En nu vind ik wel dat je jouw politieke mening en complottheorieën bij HLN of Het Pallieterke moogt gaan posten, je gaat daar zeker snel een fanclub krijgen
DIT IS EEN AUTOFORUM voor de zoveelste keer.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 2
Comment
Comment