Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
elektrische auto is een puur politiek beslissing, vergelijk dat nooit met de overgang van steenkool naar andere energiebronnen...den mensen moeten het niet en ja, op vele vlakken kun je het een stap achteruit noemen...hoewel ik er zelf voluit voor kies
die politieke keuze mag bediskuteerd worden op een autoforum
de reden wrm musk kwasi alle dagen onder vuur ligt, is in de eerste plaats omdat hij een bepaalde partij niet meer steunt, dat mag dan ook alle dagen rechtgezet worden
je hoeft mijn posts niet te lezen, je hoeft er ook niet op te antwoorden, zoveel te sneller is't gedaan
een forum is een diskutieplatform, veel meer dan het reine meedelen van info
de tesladraden zijn sowieso altijd door bovenstaande combo een goeie voedingsbodem
die politieke keuze mag bediskuteerd worden op een autoforum
de reden wrm musk kwasi alle dagen onder vuur ligt, is in de eerste plaats omdat hij een bepaalde partij niet meer steunt, dat mag dan ook alle dagen rechtgezet worden
Dus jij hebt een neutraal autoforum gekozen om oa Trump zijn misdadig gedrag te verdedigen? Het is ondertussen wel geweten dat jouw strekking zich overal met onzin en onwaarheden probeert te infiltreren
Nuja, je ziet wat je er hier van gemaakt hebt om in bijna ieder topic jouw gedachtengoed komen uit de doeken te doen
En een autoforum is zeker geen discussieplatform voor politieke meningen want je weet net zo goed als ik dat daar overal herrie van komt. Er zijn politieke en extreem rechtse fora genoeg om jouw ei kwijt te kunnen. Doe dat daar...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
ik heb liever een lichter interieur, omdat het een ruimtelijk gevoel geeft. Zwart geeft mij het gevoel naar een grafsteen te kijken.
ik hou meer van wijzerplaten omdat die nog altijd duidelijker zijn dan cijfertjes. Zo'n groot scherm heeft voor mij geen enkele meerwaarde bij het autorijden.
Tja, als je dat zo bekijkt is reizen met caravan toch behoorlijk masochisme.
Ik heb het nooit echt begrepen, en ik denk dat het met caravans toch moelijker wordt als de electrische auto verder door zet, en dat gaat wel gebeuren.
Vouwwagens en stacaravans op campings zijn aan opmars bezig. Die manier van reizen gaat blijven, die gaat iets anders worden maar niet veel. Steek een mens die geniet van een vakantie op de camping niet in een hotel want dan wordt die ongelukkig...
Wij hadden nu in de Ardèche ook al campings waar Tesla's stonden te laden. Zelfs Denen met hun EV's waren daar.
als tesla nu eens een wat aangenamer interieur in hun auto's zou steken he...
Moet eerlijk zeggen dat ik van die strakheid geniet. Ergonomisch vind ik dat alles echt goed zit, en dat geeft dan dat ik na een rit van 900km behoorlijk fris uit de auto stapte.
Vroeger was ik fan van de strakheid van Audi. Ik heb nog een A6 gehad van 2014.
Maar als je nu bv kijkt naar de Q4 etron, dat is echt horror.
In sommige auto’s vraag ik me af of de ingenieurs een wedstrijd hebben gehouden om ‘t ermeest knoppen op het stuur of deur.
Ik heb mijn Y LR nu 3,5 maand en heb er 12500 km mee gedaan, waaronder een reis naar Zweden, een paar ritten in Duitsland en verder wat woon-werk.
ik zal de laatste zijn die beweeet dat een Tesla perfect is, maar behoorlijk veel dingen zijn echt goed en dragen enorm bij aan gebruiksgemak
- efficientie, laden, laadnetwerk met eigen Siperchargers is echt waar Tesla boven de rest uit steekt.
- comfort, en bediengemak zit echt goed
- zetels zijn echt goed, en zelfs die witte zetels worden niet vuil.
- opbergrumte zowat overal. Ik kan perfect een fles water, mijn brillen, GSM, andere prullen in het interieur weg leggen zonder dat er iets rammelt.
- kofferruimte voor en achter
- rijprestaties, weggedrag, scherp sturen zit echt op hoog niveau
- geluidsinstallatie zit zeker op niveau van een goede premium installatie bij andere merken.
- open deur… entertainmentsysteem.
wat zijn de punten die me teleurstellen:
- autosteer als de belijning niet duidelijk is is onbruikbaar, en er zijn dan te veel phantom brakings.
- navigatie is goed, maar ik had verwacht op het niveau van google of waze te zitten, en dat is niet het geval
- vering is net iets te hard
- zetel mocht iets lager staan
- afdekking van de koffer is soms onhandig en blijft moeilijk open staan.
- waarom die fart toestanden…. Doet afbreuk aan het imago, en ik wil het eigenlijk niet zien.
Met het hele concept ben ik bijzonder tevreden. Ik wil nooit meer terug naar een ICE, en op dit ogenblik is er geen enkele andere EV die beter bij mijn behoeften past.
Als ik de markt wat volg, en ik zou moeten wisselen, dan is de Polestar4 zowat de enige die echt een alternatief zou zijn voor mij.
Kan er iemand een trekhaak installateur in omgeving Turnhout aanraden?
Online vind ik heel wat bedrijven die trekhaak kunnen leveren, maar niet echt installateurs.
Liefst iemand die al ervaring heeft met Tesla.
Ik zie in Nederland ook Tesland die allerlei zaken voor Tesla verkopen.
Ik heb interesse in een extra scherm aan het stuur ( iemand ervaringen mee?) en zo’n koeler voor aan de linkerkant van het koffer, en mogelijk enkele kleine zaken.
Is er ook een betrouwbare gelijkaardige verkoper in België?
Comment