Zal wel NL zijn ja. In Hasselt gaan de stockwagens, gewoon aan de reguliere prijs momenteel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model Y (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
De eigenaar in kwestie, vertelde dat hij het ook amper gebruikte.. dure optie dan wel natuurlijk ;-)
Maar algemene rij ervaring wel echt positief. Zeker geen nerveuze ophanging meer, en algemeen comfort méér dan voldoende.
Comment
-
Goede maand gereden met de auto.
Positief:
- rijdt lekker. Je voelt natuurlijk dat je met 2.000kg onderweg bent en snelheidsbeleving is volledig anders wegens ontbreken van motorgeluiden.
- ik heb hem eigenlijk altijd op Chill mode staan. Rij graag vlot, maar ik denk dat standaard mode me teveel boetes zou opleveren (1e is al binnen)
- onderstel is stevig, maar niet zoals een kart zoals ik al heb gelezen. Iets harder dan mijn Mazda 6 op 19" velgen. Op de macadam van Wijnegem naar Deuren bonkte hij wel verschrikkelijk hard.
- ik vind hem goed afgewerkt, maar dat is ook een reden dat ik een 2dehandse heb gekocht: kon ik alles goed controleren.
- ruimte! wat een ruimte. Interieur, onder koffer, frunk. Van een festivalletje teruggereden met 4 personen, 2 vouwfietsen, 2 vrij grote tenten (2-3 personen), slaapzakken, sporttassen. Ging allemaal (net) in koffer en frunk.
- bereik is zeer goed. Enkel nog maar thuis geladen.
Negatief:
- hoedenplank is rommel, zeker in vergelijking met de superhandige afdekking in de Mazda 6 break. Piept en kraakt ook op slechte wegen.
- na een week kreeg ik rood boogje linksachter van de auto op het scherm. Heeft 2 weken meerdere keren per seconde zitten knipperen. Dan wat minder, nu weer meer. Toch nogmaals een service call voor inleggen denk ik. (1e had ik geannuleerd nadat het minder werd)
- account stond op UK en dus alle bedragen in Pounds, maar ik kon ook niets bestellen. Is ondertussen telefonisch opgelost (na lang wachten eer ik iemand aan de lijn kreeg)
Ik ben ook aan een shopping spree begonnen op AliExpress en Tesland:
- USB hub voor middenconsole: past goed en werkt goed.
- USB hub voor handschoenkastje: past ook goed en werkt ook goed, gecombineerd met Samsung T7 1GB SSD voor al mijn muziek.
- Opbergvakje voor middenconsole deksel: net gemonteerd.
- Telefoonhouder met stroomvoorziening uit OBD2 poort: door het afdekplaatje links van het dasboard te halen de kabel netjes kunnen wegwerken. Natuurlijk steekt een stukje nog uit om in de telefoon te steken. Vind ik toch handiger om via Google Maps flitswaarschuwingen te hebben, dan daar onderin.
- Organiser voor onder armsteun: is handiger dan een groot vak.
- Bakje voor onder een voorzetel. Nog leeg momenteel, maar waarschijnlijk handig voor in de winter of op vakantie.
- Organiser voor center console: ook handig.
Ik had verwacht dat ik een aftermarket dashboard op mijn stuurkolom had willen kopen, maar eigenlijk geen behoefte aan gehad.
Heeft iemand deze frigo al geprobeerd? Lijkt me handig voor op reis.
Ik denk dat ik de wagen ga laten wrappen. Wit is ook maar wit en moeilijk proper te houden. Ik wil de lak ook beschermen voor als ik hem later privé overneem.
Kan iemand wrappers aan bevelen in de Kempen?Last edited by Chris_147; 27/09/2023, 21:29.
- Likes 1
Comment
-
Nadat het in apen fout was gelopen met testrit y, is zus in brugge gaan testen…viel heel goed en prijsverschil met eqe suv is toch wel groot…na 4 gen's ml/gle…we gaan het zien (ook al wat benz idd aan hun prijzen gaat doen)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Comment
-
(Zij is wel content van benz, zowel garage als auto)
was razend beneiuwd naar verbruik natuurlijk, maar die letten daar niet op
...de y klinkt hol vanbinnen met zijn leeg interieur, ze zou gordijntjes naaien
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk ProLast edited by bobo; 29/10/2023, 07:47.
Comment
-
Leaserijders zijn allemaal content van hun garage wanneer ze hun portefeuille om een half maandloon af te dokken daar niet moeten bovenhalen, dan mag er al eens geflaterd worden, het komt allemaal zo nauw nietEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenje bent nog erger in veralgemenen dan ik over de ambtenaar
je maakt veronderstellingen die niet stroken met de werkelijkheid, das geen lease
Lees de reviews eens, je haalt de paar particuliere klanten die ze nog hebben er zo uit.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
we hebben 30 a/b/cla rijden, een 15-tal c...niemand maar dan ook niemand klaagt over de app, garage of auto...wat niet wil zeggen dat't perfect is...dat was al bij eerste contact met tesla hier net zo...maar mss liggen de uiteindelijke verwachtingen + de realiteit te beseffen dat het op een ander niet beter is...lager
Comment
-
En dat zijn allemaal particulieren? In de reviews klagen de leaserijders ook niet. Integendeel, 'lekkere koffie', 'super vriendelijk personeel'....Wat kan het hun schelen als ze dingen niet of slecht uitvoeren of een kras op de auto maken? Lijkt mij logisch dat een particulier meer op zijn dure strepen staat.
En op een ander is het zeer zeker beterEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwe hebben 30 a/b/cla rijden, een 15-tal c...niemand maar dan ook niemand klaagt over de app, garage of auto...wat niet wil zeggen dat't perfect is...dat was al bij eerste contact met tesla hier net zo...maar mss liggen de uiteindelijke verwachtingen + de realiteit te beseffen dat het op een ander niet beter is...lager
Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenHelpt niet. Jocar denkt, en dan is dat zo, dat mensen die een stuk van hun loon afgeven voor een wagen geen verwachtingen hebben.
Verder kan ik uit eigen trieste ervaringen wel zeggen dat je tegenwoordig als particulier, van hun 15% die ze (misschien) nog hebben , dik uitgelachen wordt bij een Belgische Mercedes stealer en ik zal dat blijven zeggen en schrijven
Zelfs een leaserijder raad ik aan om voor een ander merk te kiezen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenHelpt niet. Jocar denkt, en dan is dat zo, dat mensen die een stuk van hun loon afgeven voor een wagen geen verwachtingen hebben.
Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk
En, behalve de uitzondering die de regel bevestigt, kan het een leaserijder geen sikkepit schelen hoeveel herstellingen en onderhoud in de garage kosten, en al zeker niet als het een salariswagen is en zijn werkgever het boeltje betaalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
STUKSKE hee Jos of Jef... Die discussie is al duizenden malen gevoerd, maar geen zinnig mens gelooft dat een particuliere autobezitter goedkoper af is.
En, behalve de uitzondering die de regel bevestigt, kan het een leaserijder geen sikkepit schelen hoeveel herstellingen en onderhoud in de garage kosten, en al zeker niet als het een salariswagen is en zijn werkgever het boeltje betaalt.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment