Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model Y (2020)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals de app niet werkt of de auto is onbetrouwbaar en je moet hem lang en vaak missen of je moet verlof pakken, das voor niemand fijn, zoiets gaat over de tongenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwil jij het hem zeggen?
Ik ben er van overtuigd dat Jocar niet overwegend geërgerd is door het slecht functionerende appje, maar wel door de continue afpersingspogingen en hautaine houding van de (Belgische) Mercedesdealers en het slecht functionerende appje de druppel is die de emmer doet overlopen.
En nu ga ik naar de Zevende dag kijken op de staatsgesponserde VRT.Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 29/10/2023, 12:03.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Dat zeker dat!
Ik ben er van overtuigd dat Jocar niet overwegend geërgerd is door het slecht functionerende appje, maar wel door de continue afpersingspogingen en hautaine houding van de (Belgische) Mercedesdealers en het slecht functionerende appje de druppel is die de emmer doet overlopen.
Maar die app is idd zenuwslopend, telkens opnieuw inloggen met e-mailadres en dan wachten op een code in de mailbox. De reviews in de Play store spreken boekdelen. Als je dan bedenkt dat veel mensen hiervoor dik betalenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/tesla-model-y-blijft-bestverkochte-ev-en-auto-van-europa/De Tesla Model Y was ook in september weer de populairste...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Maar 40k is ook al een knalprijs voor die auto.
Comment
-
Daar kunnen de grote Duitse 3 een puntje aan zuigen, net zoals aan al dat Chinees geweld wat er staat aan te komenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Tja, ik vermoed wel dat het potje van 20 mio voor 4000 auto’s heel snel leeg zal zijn.
Maar 40k is ook al een knalprijs voor die auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDaar kunnen de grote Duitse 3 een puntje aan zuigen, net zoals aan al dat Chinees geweld wat er staat aan te komen
het zijn vooral die sectoren van +70k die de sociaal zekerheid vullen
Comment
-
De facelift model Y is gelekt.
Het lijkt erop dat de Tesla Model Y facelift voortijdig op het internet is beland. De Tesla Model Y is mateloos populair. Het was niet alleen de bestverkochte auto van Nederland, maar zelfs de bestverkochte auto van heel Europa. Een facelift van de Tesla Model Y is dus groot nieuws. We weten al een tijdje […]2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Helaas fake volgens deze meneer De Hollanders van Autoblog zijn er blijkbaar ingetrapt
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment