Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model Y (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zal wel in die richting uitgaan toch,...alleszins als je nu moet wisselen van auto blijft de 'oude' y nu met €12k korting wel een topaanbod

...en je hebt de normale richtingaanwijzer nog !!!

Comment

• Die richting? Da's volgens mij een Model 3 waar ze op gefotoshopt hebben

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• ja klopt, maar die shop zal niet ver van de realiteit zitten

Comment

• Comment

• allemaal shop, maar goed

Comment

• Daar hebben we het scooptopic voor hé

https://www.autoforum.be/forum/auto-...-facelift-2024
              ​​​​​​
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• je mag hier gerust je bedenkingen maken of 12k extra het je waard is...ongetwijfeld zal de juniper wat beter rijden en de looks zullen wrs meer aanspreken

Comment

• ...had ik de eqe niet gehad...ik stond morgen in wijnegem naast de afzetters van lexus in de showroom voor die witte !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    ...had ik de eqe niet gehad...ik stond morgen in wijnegem naast de afzetters van lexus in de showroom voor die witte !!!
                    ha, nee...had'em al online besteld

Comment

• Afzetters onder mekaar, ken er alles van
                      Wees blij, jij kunt nog beroep doen op de 'bekwame' technical experts

Comment

• we gaan het hopelijk snel zien of ze hun naam waardig zijn of het een auto wordt die zijn legendarische mercedes-rwd rechtuistabiliteit is verloren

je wordt gebriefd

Comment

• Ik had het gisteren al gezien en verwachtte dat dit ging gebeuren maar vandaag dus ook een artikel hierover online ...

Is het de moment om nu te bestellen als particulier? Of zouden ze nog in prijs zakken?
                          Tesla heeft de prijs van enkele Model Y's sterk verlaagd waardoor ze in aanmerking komen voor de Vlaamse EV-premie van 5.000€
                          Last edited by kevin_krystofiak; 07/01/2024, 22:51.
                          2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                              Da's volgens mij een Model 3 waar ze op gefotoshopt hebben

Europa’s populairste EV krijgt straks een uitgebreide facelift. De Tesla Model Y zal namelijk mogen genieten van zowel innerlijke als uiterlijke wijzigingen en die laatsten lijken we nu al helemaal in beeld te krijgen… Of tenminste: als die vernieuwde Model Y plots een sedan-achterklep zou krijgen.

Comment

• Ja die volgen twitter ook natuurlijk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Ondertussen, onze anti musk senior writer uit de met belastinggeld onderhouden pers

Comment

• Ik ben in ieder geval aan het overwegen om deze aan te schaffen. 34k is echt een steal.

Comment

• Succes en alle begrip, de y staat nu cheaper als de basiscorolla die ik nu kan gebruiken, welliswaar catalogus zonder korting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
                                        Ik ben in ieder geval aan het overwegen om deze aan te schaffen. 34k is echt een steal.
                                        Reken niet te snel op die premie, velen gaan er naast grijpen.

Comment

• is dat first come first served verhaal niet iets wat in de pers is gestart door het bescheiden budget mee te delen...nergens wordt daar over gesproken op vlaanderen.be

Premie voor aankoop van een elektrische wagen | Vlaanderen.be

Comment

Working...
                                          X