Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model Y (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat ik ook wel al las, dat retroaktief de kopers na verschijning in staatsblad ergens 9/23 ook aanspraak zouden maken op de premie

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Dat wordt een loterij.

Comment

• denk ook niet dat alle model Y's nu aan 40k buiten gaan, lijkt mij eerder een stunt op een beperkt aantal stockmodellen... en zal wel alvast wat geinteresseerden naar de showroom lokken.

Comment

• Da's zeker een goeie deal maar het is nu ook niet zo dat elke particulier plots 35 of 40k € liggen heeft voor een EV. Ben wel echt benieuwd welke EV types nu vooral gaan gekocht worden met die premie
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
            denk ook niet dat alle model Y's nu aan 40k buiten gaan, lijkt mij eerder een stunt op een beperkt aantal stockmodellen... en zal wel alvast wat geinteresseerden naar de showroom lokken.
            Tesla Model Y duikt onder de 40.000 euro voor Vlaamse Premie... maar | Autofans

Ondertussen heeft Tesla België contact opgenomen met Autofans om te onderstrepen dat het niet over maar "enkele exemplaren" gaat uit stock. Zo zal er een vaste stroom zijn aan Model Y's uit stock met een prijs van 39.990 euro. Daarbij heb je als klant de keuze uit twee kleuren (Solid Black of Pearl White) en gaat het steevast over een Standard Range met Autopilot. Over hoeveel exemplaren het gaat kan Tesla geen uitspraken doen. Al zal dat zonder twijfel afhangen van het succes.

Comment

• Ik ben van te nieuwsgierig waardoor ik een testrit heb geboekt. Handige is dat je alles online kunt boeken en invullen, inclusief kopie rijbewijs en toestemmen met de voorwaarden.

Dan kom je aan in de showroom, moet je alles opnieuw invullen inclusief rijbewijs. In Brugge werken ze niet met de online gegevens. Bovendien is er iets foutgelopen met de boekingen, waardoor er geen auto beschikbaar is en ik moet wachten. Ze hebben ook geen tijdsindicatie. Als eerste indruk kan dat al eens tellen natuurlijk.

Comment

• Ik ben vandaag ook gaan kijken in antwerpen, had enkel vandaag tijd maar helaas geen testrit kunnen doen want was volgeboekt.
                ze hadden een witte en zwarte buiten staan van €39.990
                2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Ze zijn uiteindelijk toch heel snel met een auto op de proppen gekomen. Naar huis gereden ermee, gekeken of die in de garage past (ja), de bench van de hond erin past (ja) en teruggereden. Zeer stil binnenin en heel ruime koffer. Het grootste nadeel is dat alles verstopt zit in die tablet.

Het was er trouwens zeer druk, maar ik weet niet of dat altijd zo is. Snel kopen zal de boodschap zijn voor de premie vermoed ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
                    Ze zijn uiteindelijk toch heel snel met een auto op de proppen gekomen. Naar huis gereden ermee, gekeken of die in de garage past (ja), de bench van de hond erin past (ja) en teruggereden. Zeer stil binnenin en heel ruime koffer. Het grootste nadeel is dat alles verstopt zit in die tablet.

Het was er trouwens zeer druk, maar ik weet niet of dat altijd zo is. Snel kopen zal de boodschap zijn voor de premie vermoed ik.
                    En was het de rwd? Hoe was de algemene indruk?

Comment

• Goe bezig hier !

Mijn zus was tijd geleden ook gaan testen in apen….maar dat was ook in het 100 gelopen, daarna zaten ze aan de kust en hebben ze in brugge kunnen testen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten

En was het de rwd? Hoe was de algemene indruk?
                        Het was de performance versie. Dat was de auto die beschikbaar was. Het ging mij meer over het comfort en het interieur. De algemene indruk is positief, maar nu moet ik keuzes maken. De Suzuki die we gekocht hebben twee maanden geleden, kunnen we nu niet laten gaan zonder veel verlies vrees ik. Via wijkopenautos heb ik wel een mooi bod gekregen per mail (op basis van heel veel foto's) voor mijn MX-5, maar dat kan uiteraard afwijken wanneer ze in het echt controleren. Bovendien moet ik dan van mijn hart een steen maken en de MX-5 weg doen. Als ik dat zou doen aan ongeveer het bod, dan heb ik extreem weinig verlies gemaakt op vijf jaar tijd.

Het ding is een beetje dat de Mazda maar 22k km heeft. Zeer weinig. Het zou veel logischer zijn voor mijn gezin om slechts één auto te hebben...

Comment

• Een stamcafé vriend gaat ook proefrijden vertelde hij mij bij de koffie vanmorgen.

Gisteren schreef ik hier nog ergens dat ik geen geïnteresseerde particulier voor een EV kende en dat moet ik vandaag al terugnemen
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ik ben ook particulier. Mijn werk heeft de optie "ongegronde salariswagen" niet.

Hier nog een fotootje van daarnet. Krap, maar dat lukt ook. Al twijfel ik of ik die in de garage zou zetten, met die batterij.

Comment

• Ik zie niks, post die link eens opnieuw aub.

Comment

• Ik zie het gewoon?

Comment

• Ik kan het ook gewoon zien.

Ik heb ook de optie niet van firmawagen dus ook particulier maar krijg wel een tankkaart/laadpas

Comment

Ik zie het gewoon?
                                    Nu wel, ik zag enkel de link. Bedankt!

Mooie kar!

Ook een smalle garage precies? Net als ik hier

Comment

• Dat valt op zich wel mee, dat is nieuwbouw-breedte en ik heb al veel plannen gezien met een veel smallere garage. Ik ben overigens de enige in de volledige rij die zijn garage gebruikt als garage. De rest gebruikt het als opbergruimte. Het is opvallend dat elke nieuwe auto telkens breder lijkt te zijn, maar de Tesla spant de kroon.

Comment

• werkt hier

hoe breed is je garage? op nieuw app heb ik een plek van 2.5meter, ben er ook niet echt gerust op dat ik dat in donker goed kan inrijden

wil me er geen zorgen over maken, maar een lfp batt, van de std range, zou net op dat gebied minder snel een chemische brand hebben door die samenstelling

Comment

Dat valt op zich wel mee, dat is nieuwbouw-breedte en ik heb al veel plannen gezien met een veel smallere garage. Ik ben overigens de enige in de volledige rij die zijn garage gebruikt als garage. De rest gebruikt het als opbergruimte. Het is opvallend dat elke nieuwe auto telkens breder lijkt te zijn, maar de Tesla spant de kroon.
                                          Ik heb een ondergrondse garagebox. Mijn A-tje past er nog juist in, ooit ging er een E-klasse in zonder al te veel moeite.

Telkens ook het eerste wat ik doe bij een eventuele aankoop van een nieuwe auto, tijdens de proefrit in mijn garage gaan passen

Comment

Working...
                                          X