Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb al met mooie auto’s gereden. Sommigen vinden het nodig dat leasekrellen te noemen.
Dat waren oa VW Sharan, Ford Galaxy, A6, BMW5, V90.
Van al die autos zou ik nooit gezegd hebben: als ze me morgen ontslaan en ik krijg een job zonder auto, dan koop ik die zelf. Ik vond die gewoon te duur voor wat je krijgt, maar ja, dat past in het budget, en dan neem je dat.
Tesla introduceert met de Model Y Long Range RWD een nieuwe variant in Europa van de populairste auto ter wereld. Die combineert de grote accu met een enkele motor op de achteras. Daardoor krijg je meer range (600 km) en een lager prijskaartje (49.970 euro).
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
dus 63 km meer bereik dan de long range AWD, interessant. die tweede motor verhoogt het verbruik dus toch wel aanzienlijk.
Hopelijk komt de 3 ook in long range RWD .. heeft ooit bestaan maar is snel terug afgevoerd.
Comment