Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2020 Ford Explorer PHEV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Edge was een fout van Ford zelf, moest een luxe SUV worden. Omwille van zijn prijs bijna niet verkocht.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
    Idd hoge prijs, maar ik denk dat hij hier in BE vooral niet verkoopt wegens zijne hele hoge CO2. Was een ideale lease SUV moest die de CO2 wat lager krijgen.

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Ik heb begrepen dat ze willen overlappen met US modellen. Er is zelfs sprake van de F150 met de ecoboost blok dat zou beschikbaar worden, maar daar heb ik nog niks formeel van gezien

      Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
      Als ge ziet hoeveel RAM’s er hier rondrijden via grijze import, denk ik dat ze bij FCA eveneens eens moeten nadenken deze hier aan te bieden. Ze missen een stuk verkoop nu...
      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

      '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

        Als ge ziet hoeveel RAM’s er hier rondrijden via grijze import, denk ik dat ze bij FCA eveneens eens moeten nadenken deze hier aan te bieden. Ze missen een stuk verkoop nu...
        absoluut!

        Comment


        • #24
          Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

          Dat is zoals de Mitsubishi Outlander PEHV, die volgens de website 1,9L verbruikt, maar in werkelijkeid rond de 6,6L zit als ge hem gebruikt waarvoor hij dient, en 13L als ge nonchalant zijt in het laden.
          De meerderheid zit rond (onder)de 3.
          Diegene die hem destijds enkel gekocht hebben voor de fiscale voordelen en dagelijks honderden km rijden zitten boven de 10.
          Maar daar dient die wagen niet voor.
          Dan moet je een diesel hebben.

          Ben er zelf met 4 personen in aan 128 per uur van Gent naar Maastricht en terug gereden en zat op 5,1 wat heel schappelijk is voor zo een zware wagen.

          Een andere die ik getest heb was al de hele dag aan het rijden en moest dus steeds laden tijdens het rijden en die zat op 6,7 wat ik nog steeds niet veel vond.

          Weet er zelfs veel waarvan de motor 3 maand niet gedraaid heeft.
          Na die termijn slaat hij automatisch eens aan.
          den borre


          "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


          Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

            De meerderheid zit rond (onder)de 3.
            Diegene die hem destijds enkel gekocht hebben voor de fiscale voordelen en dagelijks honderden km rijden zitten boven de 10.
            Maar daar dient die wagen niet voor.
            Dan moet je een diesel hebben.

            Ben er zelf met 4 personen in aan 128 per uur van Gent naar Maastricht en terug gereden en zat op 5,1 wat heel schappelijk is voor zo een zware wagen.

            Een andere die ik getest heb was al de hele dag aan het rijden en moest dus steeds laden tijdens het rijden en die zat op 6,7 wat ik nog steeds niet veel vond.

            Weet er zelfs veel waarvan de motor 3 maand niet gedraaid heeft.
            Na die termijn slaat hij automatisch eens aan.
            Begrijp me niet verkeerd, want 6,6 liter is voor zo een wagen zeker schappelijk, maar wil maar aantonen dat het ver van de opgave ligt van 1,9L. Bij diesels en nafts wijkt dat ook af met 1 à 2 liter, maar met zulke wagens gaan ze wel heel erg lucratief te werk. Zelf heb ik een C-Crosser gehad met de 2.2 diesel, wat dus eigenlijk min of meer een Outlander met Citroënlogo's was. En die zat net boven de 9 liter

            Comment


            • #26
              Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Edge was een fout van Ford zelf, moest een luxe SUV worden. Omwille van zijn prijs bijna niet verkocht.
              Géén enkele Ford is een prijs van 50 000 waard (of 40 000), daarvoor devalueren ze te snel..

              Daarom net moet je een Ford tweedehands kopen, door hun reputatie - deels onterecht - kan je zeer goede deals doen..

              Comment


              • #27
                Heel veel Amerikanen zullen het al niet eens zijn met je.
                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                Comment


                • #28
                  Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

                  Begrijp me niet verkeerd, want 6,6 liter is voor zo een wagen zeker schappelijk, maar wil maar aantonen dat het ver van de opgave ligt van 1,9L. Bij diesels en nafts wijkt dat ook af met 1 à 2 liter, maar met zulke wagens gaan ze wel heel erg lucratief te werk. Zelf heb ik een C-Crosser gehad met de 2.2 diesel, wat dus eigenlijk min of meer een Outlander met Citroënlogo's was. En die zat net boven de 9 liter
                  Maar die 6,6 heb je dan 4 x per jaar en de rest zit je aan 2.
                  Dan liegen ze niet hè.
                  Als je altijd 6 hebt doe je teveel lange afstanden en moest je gewoon geen phev gekocht hebben.
                  den borre


                  "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


                  Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

                    Maar die 6,6 heb je dan 4 x per jaar en de rest zit je aan 2.
                    Dan liegen ze niet hè.
                    Als je altijd 6 hebt doe je teveel lange afstanden en moest je gewoon geen phev gekocht hebben.
                    In het verslag dat ik ooit gelezen had, was het globaal 6,6L

                    Comment


                    • #30
                      Ziet er nog goed uit voor zo'n slagschip.

                      Maar zelfs als plug-in maakt die hier in België totaal geen kans op verkoop. Het marktsegment van maxi-size SUV's kent sowieso al weinig potentieel en de CO2 van 78 g/km ligt te hoog. Fiscaal wordt die dan gelijk gesteld aan 195 g/km met lage aftrekbaarheid van 50% en veel te hoge belasting op VAA tot gevolg.

                      Comment


                      • #31
                        Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

                        In het verslag dat ik ooit gelezen had, was het globaal 6,6L
                        Natuurlijk want die mannen doen een test van 500 km vertrekkend met een bijna volle batterij en laden tijdens het eten een uurtje bij en daar stopt het.

                        Op sites zoals spritmonitor zal je zien dat er nog heel veel zijn die onder die 2 liter zitten.

                        Begin van de week ook nog een verhaal gelezen van iemand die een Phev gekocht heeft.
                        Ze doet elke dag 2x 130km.
                        Dan heb je gewoon de verkeerde wagen gekocht hè.
                        Een diesel of gewone hybride was daar beter geweest.
                        den borre


                        "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


                        Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

                        Comment


                        • #32
                          Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

                          Natuurlijk want die mannen doen een test van 500 km vertrekkend met een bijna volle batterij en laden tijdens het eten een uurtje bij en daar stopt het.

                          Op sites zoals spritmonitor zal je zien dat er nog heel veel zijn die onder die 2 liter zitten.

                          Begin van de week ook nog een verhaal gelezen van iemand die een Phev gekocht heeft.
                          Ze doet elke dag 2x 130km.
                          Dan heb je gewoon de verkeerde wagen gekocht hè.
                          Een diesel of gewone hybride was daar beter geweest.
                          Zou es moeten navragen, want iemand die ik wekelijks tegen kom op de functional training heeft zo ne outlander PEHV van de laatste generatie. Zien waar hij aan zit. Wel in schril contrast met zijne pick up met V8 die m ook nog heeft

                          Comment


                          • #33
                            Ik zie hier toch ook wel wat Volvo’s gles en x5 en die zuiver gebruikt worden om de kinderen aan school af te zetten op elec


                            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                            Comment


                            • #34










                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                              Comment


                              • #35










                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                Comment


                                • #36










                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                  Comment


                                  • #37
                                    Explorer

                                    De Explorer is de grote SUV van Ford. De Explorer is zelfs zo groot (2 meter hoog, 2 meter breed, ruim 5 meter lang), dat dit model tot nu toe niet in Europa werd verkocht. Echter, de vraag naar zevenzitters blijft bestaan maar de vraag naar MPV's neemt af. De Explorer zal daarom de S-Max en Galaxy vervangen. De diverse semi-zelfrijdende functies moeten het rijden met deze gigant eenvoudiger maken.


                                    Ford Explorer


                                    De reden om deze zesde generatie van de Explorer naar Europa te halen, is de plug-in hybrid aandrijflijn. Daardoor zouden zowel de kosten voor aanschaf als gebruik veel lager liggen dan met de voorgaande generatie. De nieuwe Explorer wordt aangedreven door een 3.0 V6 liter EcoBoost benzinemotor plus een elektromotor die samen goed zijn voor 450 pk / 840 Nm. De Explorer kan 40 km geheel elektrisch afleggen.

                                    Bron: [www.autozine.nl]








                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                    Comment


                                    • #38
                                      edit.
                                      Last edited by Jocar; 23/08/2020, 12:34.
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                      Comment


                                      • #39
                                        Valt me op dat het scherm al een pak kleiner is als voorheen

                                        Comment


                                        • #40
                                          Ford Explorer FULL REVIEW as ST-Line PHEV 2020

                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                          Comment

                                          Working...
                                          X