Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4/S4/RS4 - Facelift (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
    Graag in deze kleur aub.

Peuuuuuuuuttttttt

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Niks voor u, die gaan alleen maar rechtdoor in de bochten.
      ;-)

True that.

Maar het schijnt (geen ervaring met snelle audi’s) dat met het sport-quattro onderstel er wel wat meer kracht naar achter gaat en die wel een stapje opzij in de juiste richting durven zetten

Verkoper van een audi garage in de buurt rijdt met een rode A6 met shadowline of hoe dat ook heet bij audi. Zoo dik
      BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        Turbo blauw is het enige juiste kleur

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
        Goh, dat staat dik op een B7 RS4, de huidige zijn knapper in het rood
        BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

True that.

Maar het schijnt (geen ervaring met snelle audi’s) dat met het sport-quattro onderstel er wel wat meer kracht naar achter gaat en die wel een stapje opzij in de juiste richting durven zetten

Verkoper van een audi garage in de buurt rijdt met een rode A6 met shadowline of hoe dat ook heet bij audi. Zoo dik
          Quattro sperdiff zorgt voor driftjes ja. Niet bij de S3 en TTS, wel bij de RS3, TTRS en hoger, wel alles afzetten van veiligheid.

I

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Goh, dat staat dik op een B7 RS4, de huidige zijn knapper in het rood
            B7 had dat kleur niet, is enkel bij deze generatie modellen.

Jij hebt op Sepang

Comment

Kan ook

B7

BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Peuuuuuuuuttttttt

Tarara. Ze mogen hem hier afzetten in deze config. Niet inpakken, is om meteen op te eten.
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten

Tarara. Ze mogen hem hier afzetten in deze config. Niet inpakken, is om meteen op te eten.
                  Goh ja...met de kleur op zich is niets mis mee maar zoals Namaz al schreef, enkel in combi met het zwarte shadowline.
                  Nochtans heeft er vroeger op het salon van Parijs eens een dikke A5/S5 gestaan in die trim en dan was dat ook wel mooi maar bij kunstmatig licht of natuurlijk licht komen toch verschillende accenten minder mooi tot zijn recht.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Kan iemand mij helpen ? Ik dacht dat de A4 nu al een gefacelifte versie is, want ik zie de laatste weken meer en meer A4's met een dubbele trapezium uitlaat. Dus dacht ik dat dit een facelift was. En nu lees ik hier dat er een facelift versie uitkomt, leverbaar in de herfst ? Of ben ik verkeerd ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk Berichten
                          Kan iemand mij helpen ? Ik dacht dat de A4 nu al een gefacelifte versie is, want ik zie de laatste weken meer en meer A4's met een dubbele trapezium uitlaat. Dus dacht ik dat dit een facelift was. En nu lees ik hier dat er een facelift versie uitkomt, leverbaar in de herfst ? Of ben ik verkeerd ?
                          Ik denk dat het antwoord op uw vraag in post 1 op de vorige blz staat

Comment

Vreemd dat Audi en BMW dikke zescilinder diesels aanbieden in de A4 en 3, maar Mercedes niet in de C.

Comment

Klopt en daar zijn twee reden om:
                              - de concurrentie is harder aan het gaan dan hun dus moesten ze rapper ingrijpen
                              - motorisch gezien om de wltp in orde te krijgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Ik denk dat het antwoord op uw vraag in post 1 op de vorige blz staat
                                OK gezien...sorry...er over gelezen blijkbaar.
                                Moet nu dringend een nieuwe lease bestellen. De huidige, 4 gran coupé, plots dringend moeten inleveren wegens problemen met de motor (brandgevaar en overdadig olieverbruik). In afwachting hebben ze me een renault grand scenic opgelapt. Een camion om mee te rijden in vergelijking met de BMW. Maar soit, is maar voor eventjes (hoop ik). Ik zou gaan voor een A4 break (heb er al 2 gehad in het verleden) ofwel voor een BMW 3 break die binnenkort uitkomt. Of als ik naar madam luister...een Tiguan...maar die zijn maar leverbaar tegen maart volgend jaar. En ik zie het niet zitten met die scenic te rijden tot dan.

Comment

OK gezien...sorry...er over gelezen blijkbaar.
                                  Moet nu dringend een nieuwe lease bestellen. De huidige, 4 gran coupé, plots dringend moeten inleveren wegens problemen met de motor (brandgevaar en overdadig olieverbruik). In afwachting hebben ze me een renault grand scenic opgelapt. Een camion om mee te rijden in vergelijking met de BMW. Maar soit, is maar voor eventjes (hoop ik). Ik zou gaan voor een A4 break (heb er al 2 gehad in het verleden) ofwel voor een BMW 3 break die binnenkort uitkomt. Of als ik naar madam luister...een Tiguan...maar die zijn maar leverbaar tegen maart volgend jaar. En ik zie het niet zitten met die scenic te rijden tot dan.
                                  Dan ga je met een A4 zeker niks verkeerd doen. Prachtige wagen! Succes met de bestelling! Laat iets weten wat het geworden is hier

Comment

Comment

zo'n lelijk interieur. Ik heb een absolute hekel aan de opstaande schermen en in deze is het wel extreem. Bweikes
                                      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                                        zo'n lelijk interieur. Ik heb een absolute hekel aan de opstaande schermen en in deze is het wel extreem. Bweikes
                                        Absoluut, wat een lelijk groot scherm zo midden op het dashboard.
                                        De Audi interieurs worden steeds lelijker.
                                        There are Pretenders among us.....
                                        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten

Absoluut, wat een lelijk groot scherm zo midden op het dashboard.
                                          De Audi interieurs worden steeds lelijker.
                                          Inderdaad doodzonde want de rest van het interieur ziet er wel nog steeds goed uit vind ik.
                                          VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

Working...
                                          X