Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 1-Serie (2019)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenTzal altijd de lelijkste eend van de klas blijven maar ik ben geen fan van hatchbacks“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Comment
-
Mijn dochter start binnenkort in een nieuwe job en heeft de keuze uit deze, een A3, Golf of een Mini 4deurs
Telkens een redelijk basic benzine model , automaat met een bussiness pakket er op.
Hoewel ik zelf zeker geen BMW fan ben heb ik haar dat rijtje toch deze aangeraden, gewoon omdat het mij de modernste auto van de 4 lijkt.
De nieuwe Golf zou zeker ook een optie geweest zijn, maar die komt net te laat, vrees ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten4 foto's van geparkeerde BMW's, slechts 1 staat netjes tussen de lijnenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenEn zo zie je maar, verkopen zal ie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIk vind vooral die bumperpartijen van al die M reeksen van BMW zoooo lelijk.. doe mij maar lekker strak ipv al die gatenkaas.
Geen beetje klasse ook. Sjonnygehalte is hoog tegenwoordig.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIk vind vooral die bumperpartijen van al die M reeksen van BMW zoooo lelijk.. doe mij maar lekker strak ipv al die gatenkaas.
Dan ziet dit er een pak beter uit...
Comment
Comment