Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als BMW-fan ben ik meer en meer teleurgesteld in dit merk. Mercedes is in staat de A-klasse elke keer weer mooier te maken, want de huidige is een magistraal knappe wagen, zowel binnen als buiten. Maar, als ik dan kijk naar deze 1, en ik denk terug aan de vorige generaties dan kan ik voor mij concluderen dat 'm steeds lelijker is geworden. Spijtig...
De huidige bmw’s zijn ook niks meer voor mij . De mijne is aan zijn laatste 2 weken toe , tijd om een andere constructeur te helpen verrijken .
Tzal altijd de lelijkste eend van de klas blijven maar ik ben geen fan van hatchbacks
Er zijn nog een hele reeks doodsmijters : de 2 grand tourer, 3GT 5GT, alle X reeksen, alle grote broodroostergrilles van de laatste modellen.... er blijft niet veel over
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Mijn dochter start binnenkort in een nieuwe job en heeft de keuze uit deze, een A3, Golf of een Mini 4deurs
Telkens een redelijk basic benzine model , automaat met een bussiness pakket er op.
Hoewel ik zelf zeker geen BMW fan ben heb ik haar dat rijtje toch deze aangeraden, gewoon omdat het mij de modernste auto van de 4 lijkt.
De nieuwe Golf zou zeker ook een optie geweest zijn, maar die komt net te laat, vrees ik.
Comment