Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X1 - Facelift (2019)
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Nee, ook niet verkrijgbaar.
Maar ik vind wel dat het multimedia scherm perfect gepositioneerd staat bovenop het dashboard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenIk vind BMW enorm knap, maar de simpele tellers vind ik er wat goedkoop uit zien. Jammer eigenlijk.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Kan niet ontkennen dat dat een gemiste kans is van BMW inderdaad, zeker omdat ze het ook in huis hebben. Was volgens mij maar een kleine aanpassing geweest.
Er zijn zeker meer klanten die daarop gaan afhaken.
Zeker omdat de x1, naar ik vermoed, nog wel een jaar of 3 zal moeten meegaan als model.
Maar wat dat betreft vind ik het systeem van Volvo ook nog een stuk beter dan dat van VAG.
Ik vind op langere afstanden, dat het navi scherm vooral verticaal moet weer te geven zijn.
Zowel bij VAG, als bij BMW, is dat scherm vooral horizontaal georiënteerd.
Bij het 10" scherm speelt dat al wat minder natuurlijk, maar dat is bij BMW dan weer een péperdure optie.
Bij Volvo (en bv ook bij Tesla), kan je verticaal veel verder kijken.
Comment
-
Brussel:
De BMW X1 xDrive25e plug-in hybride maakt in wereldpremière zijn opwachting op het Autosalon van Brussel 2020!
Om de sterke interesse uit het zakelijke midden (lees: leasewagens) niet te verliezen investeert BMW stevig op vlak van plug-in hybrides. Die vragen een pak minder aanpassing dan de zuiver elektrische i3 en bieden eenzelfde vormgeving, comfort en praktisch gebruiksgemak.
Na de 225xe Active Tourer, 330e, 530e, 745e, X3 xDrive30e en X5 xDrive45e heeft BMW nu ook een X1 xDrive25e plug-in hybride die op het Autosalon van Brussel voor het eerst wordt voorgesteld aan het grote publiek. De 1.5-liter benzinemotor, elektromotor en batterijpack (9,7 kWh) zorgen voor 220 pk / 385 Nm, een CO2 uitstoot van 40 g/km en zuiver elektrisch rijbereik van 50 km.
Behalve een X1 xDrive25e zal BMW op afzienbare tijd ook met een X2 xDrive25e komen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenKan niet ontkennen dat dat een gemiste kans is van BMW inderdaad, zeker omdat ze het ook in huis hebben. Was volgens mij maar een kleine aanpassing geweest.
Er zijn zeker meer klanten die daarop gaan afhaken.
Zeker omdat de x1, naar ik vermoed, nog wel een jaar of 3 zal moeten meegaan als model.
Maar wat dat betreft vind ik het systeem van Volvo ook nog een stuk beter dan dat van VAG.
Ik vind op langere afstanden, dat het navi scherm vooral verticaal moet weer te geven zijn.
Zowel bij VAG, als bij BMW, is dat scherm vooral horizontaal georiënteerd.
Bij het 10" scherm speelt dat al wat minder natuurlijk, maar dat is bij BMW dan weer een péperdure optie.
Bij Volvo (en bv ook bij Tesla), kan je verticaal veel verder kijken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIk zou mijn Sportline grill mss wel willen laten vervangen door een zwart exemplaar, maar ik vind er niet meteen eentje online.
Iemand enig idee van een goeie site?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Gewoon op ali bestellen.
Hier nog niet gevonden in ieder geval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Als je een link vindt op ali voor de facelift versie...be my guest ;-)
Hier nog niet gevonden in ieder geval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenMaar als ge hem makkelijk kunt demonteren, is plastidip dan niet de goedkoopste en snelste oplossing? Na de lease verwijdert ge het terug.
Ik heb nu al een paar facelifts gezien, en die nieuwe grill met dat chrome middenstukje vind ik echt niet zo mooi.
Op de Xline gaat het nog, maar omdat mijn auto voor de rest ook helemaal donker is, steekt dat toch wel redelijk fel af
Ik wil er ook geen BMW geld aan geven verder, omdat het een leaser is idd ;-)
Comment
-
Le beaujolais nouveau est arrivé.
Zeer tevreden van de kleurencombinatie.
De diesel is een stuk stiller dan die in de Volvo. Radio en telefoon ook een stuk beter en sneller reagerend. Zetels ook best OK. Geen Volvo niveau maar zeker voldoende.
Enkel de ophanging van de XC60 was toch wel dynamischer dan in deze. Vooral op verkeersremmers merk ik dat deze toch meer duikt en steigert. Maar overall voorlopig wel erg tevreden.
Comment
Comment