Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X1 - Facelift (2019)
Collapse
X
-
Mooie optielijst, al begrijp ik niet dat je Sensatec boven de standaard M-sport zetels verkiest.
Mss nog kleine kinderen, dan is het te begrijpen ;-)
Voor mij waren zetelverwarming en een trekhaak ook nog een must.
Een M-Sport had ik ook niet in het zwart genomen, omdat dan de aanbouwdelen eigenlijk totaal niet tot hun recht komen, maar over smaken en kleuren natuurlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenMooie optielijst, al begrijp ik niet dat je Sensatec boven de standaard M-sport zetels verkiest.
Mss nog kleine kinderen, dan is het te begrijpen ;-)
Voor mij waren zetelverwarming en een trekhaak ook nog een must.
Een M-Sport had ik ook niet in het zwart genomen, omdat dan de aanbouwdelen eigenlijk totaal niet tot hun recht komen, maar over smaken en kleuren natuurlijk...
Ik heb idd nog relatief kleine kindjes. :-) Ik had hem het liefst in Cognac bruin leder maar die combinatie kon blijkbaar niet.
Net zoals er ook geen mooie 18inch velgen op konden. Had eerst 19inch gekozen maar dat kwam dan weer te duur uit voor de leasemaatschappij...
Zetelverwarming heb ik nu ook maar dat gebruik ik nooit. Ik ben nogal warmbloedig Een trekhaak zal ik idd missen. Ik had dat eerst gekozen maar toen bleek dat ik wat boven budget zat moest ik enkele zaken schrappen.... Maar het was een beetje te zot om mijn eigen auto te houden enkel en alleen voor de trekhaak. Ik gebruik dat maar 1-2 keer op een jaar. Dus in oktober mijn eigen auto verkocht.
Moest ik een trekhaak nodig hebben leen ik wel even mijn ouders hun auto.
Dus het is niet helemaal zoals ik het wil maar ja, het kon slechter ook natuurlijk. :-)
Comment
-
Blijft altijd een compromis natuurlijk bij een lease budget.
Ik weet er alles van ;-)
Maar jouw configuratie mag zeker nog gezien worden.
Bij mij was de trekhaak een must, alsook de zetelverwarming.
Daardoor heb ik geen M pack genomen, maar de sportline met het zwarte rooster vooraan.
Ik vind jammer dat BMW trouwens voor het M-pack en de Sportline geen apart rooster standaard heeft tov de Advantage.
Dat ziet er standaard maar magertjes uit, vind ik persoonlijk.
Last edited by Bud Wijzer; 24/02/2021, 11:22.
Comment
-
Kleine frustratie over de X1
Wat me 20j geleden al mateloos ergerde bij mijn 320d heeft BMW ondertussen nog altijd niet opgelost blijkbaar.
De trommels van de handrem roesten nog altijd als een lieve lust.
Destijds heb ik het op kosten van BMW laten herspuiten, maar die moeite ga ik nu niet meer doen.
Maar ik vind het eigenlijk niet kunnen, zeker niet mooi met open velgen zoals de mijne.
Last edited by Bud Wijzer; 12/04/2021, 11:07.
Comment
-
Dat had ik bij de GLA ook en bij MB hebben ze er eens goed mee gelachen toen ik vroeg of ze er iets konden aan doen
Dat kwam door vaak een wasstraat te gebruiken met te bijtende middelen zeiden ze terwijl ik bijna nooit door een carwash gereden was, 3 keer op 4 jaar misschien want ik was mijn auto altijd zelf.
Maar dan mag dat nog niet roesten hé. Nu bij de A ziet het er na bijna 2,5 jaar nog altijd perfect uit.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Zo, ik heb hem ondertussen al een maand. Een maand eerder dan voorzien. Rijdt heel goed. Aangezien ik nogal groot ben en geen heel mager vind ik persoonlijk dat ik iets te weinig plaats heb vooraan. Vaak slaan de richtingaanwijzers ook niet af als je ergens inslaat.
voor de rest wel tevreden ermee.
Comment
-
Vakantie achter de rug en nog eens lekker ouderwets op verre autovakantie naar Italië geweest.
in totaal toch zo'n 3.800 km gedaan, Belgie, Marchen, Piemonte, België. Met 2 id auto, redelijk wat bagage, en 2 koersfietsen op de trekhaak.
De BMW diesel, blijft toch wel echt zuinig te zijn. In totaal kwam ik aan zo'n 5.5l/100km, Met toch redelijk wat bergjes en ook wel eens een stukje pittige snelweg tussendoor.
Voor een BMW uit de lagere klasse om het zo maar te zeggen, is hij toch wel opmerkelijk comfortabel, en ik ben ook zeer tevreden over de stoffen sportzetels.
Jammer dat de stof zo vuilgevoelig is wel. We resideerden in de Marchen aan een strade bianche, en de auto heeft nog nooit zo vuil gezien
Geladen is het wel niet de meest stabiele bak van het pak, maar dat geldt wel voor meer auto's. Zo'n fietsendrager ver achter de achteras, wil dan ook niet helpen natuurlijk.
Het business GPS is zeker niet het meest intuïtieve en duidelijke systeem wat er is. Ik rijd er nu toch al anderhalf jaar mee, en nog steeds moet ik goed opletten om nu en dan toch geen verkeerd weggetje in te slaan. Ook alternatieve routes zijn niet altijd even logisch. Het Volvo systeem wat ik hiervoor had, was veel ouder, maar veel beter op dat vlak.
Ik weet ook niet of ik zo'n lange trip nog wel eens ga doen naar het zuiden, met de auto.
Waar is toch de tijd dat je daar heerlijk naartoe kon cruisen?
Toch weer dik 3u in de file gestaan bij het oprijden, en een goeie 2u bij het terug komen.
Fun is iets anders.
Comment
Comment