Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLB (2019)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenpfft,
valt me altijd wel op bij interieurpics a-derivaten dat de koetswerkkleur binnen zichtbaar is aan de raamstijlenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
nee das niet erg en een detail, maar tis iets wat ik altijd sjiek vond bij mercedes (bij een vw of ander merk stoort het mij ook niet) dat je nooit plaatwerk zag, tenzij bij camionetten
wrs was dat bij vorige a-generaties ook wel zo, maar het valt me pas nu op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDuitse prijzen staan ondertussen online.
Zoals verwacht best pittig.
Maar toch wel een beetje in lijn met de Q3.
Alleen zijn de opties bij Mercedes, zoals gewoonlijk redelijk van de pot gerukt hier en daar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenOp dat laatste filmpje vind ik hem toch wel zeer geslaagd, moet ik zeggen. Gaat een verkoopshit worden, denk ik zo.
Comment
-
2020 Mercedes-Benz GLB vs Mercedes-Benz GLCComparison Visual Driving, Exterior & Interior Design, etcMercedes-Benz GLB 200:Power: 120kW/163hp @ 5500 rpmTorqu...
Ik zou de GLB al alleen boven de GLC verkiezen owv het moderne dasboard.
Qua rijden zal de GLC nog wel een trapje hoger staan waarschijnlijk
Over smaak en kleuren natuurlijk....
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichtenhttps://www.youtube.com/watch?v=sLZSCpAn_M0
Ik zou de GLB al alleen boven de GLC verkiezen owv het moderne dasboard.
Qua rijden zal de GLC nog wel een trapje hoger staan waarschijnlijk
Over smaak en kleuren natuurlijk....
Het model bevalt me wel en ben er vrijwel zeker van dat het een ruime wagen wordt.
Zouden zoveel verschil tussen beiden steken in rij-eigenschappen?
In mijn geval gaat hij er wel zijn om eens te proefrijden en laten uit te tellen. De GLC coupé en de GLE coupé zijn voor mij de mooiste, maar veel te duur en koffer te klein. En dan kan de gewone SUV versie er ook nog wel mee door Probleem is er bij de GLB niet.
Comment
-
GLC zal dat MBUX dashboard op termijn ook wel krijgen ja, maar nu is het nog het "oudere".
Die business navigatie van Mercedes is trouwens echt bagger.
Testrijden is de boodschap hé?
Prijs van zo'n GLC business solution valt op zich nog niet zo tegen, vind ik.
En die is al behoorlijk compleet uitgerust.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten2020 glc heeft mbux (hey mercedes), maar niet de widescreen dash
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenGLC zal dat MBUX dashboard op termijn ook wel krijgen ja, maar nu is het nog het "oudere".
Die business navigatie van Mercedes is trouwens echt bagger.
Testrijden is de boodschap hé?
Ik heb hem al eens een paar keer zitten configureren, maar gaat toch wel serieus de hoogte in. Zou me verbazen moest ik zoveel budget krijgen.
Vermits ik in mijne auto leef en er veel mee rij, heb ik minder boodschap aan de buitenzijde. Maar dus wel aan binnenzijde en uitrusting. Ik ben zeer blij met de uitrusting op de Tiguan en zou niets ervan willen missen, behalve dan het pano dak misschien. Maar voor de rest nog een paar dingetjes extra en dan wordt het bij de GLC wel enorm duur.
Die Business versies heb ik gezien, maar dan komen er nog al die packs bij met auto pilot, leder, DAB, autoparkeren, 360° view, automatisch kofferdeksel,... .
Zal mijne hoop dan een beetje op de GLB zetten dan zeker? Het zal bij mij van het budget afhangen en dan zal het ergens Tiguan, Tiguan Allspace, GLB of XC60 worden. Voor de rest heb ik zo direct geen idee wat nog kan. GLC, X3 en Q5 zijn ver boven budget.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
En dan op de Belgische site de GLC business eens gaan configureren en zat net onder die €50000 bruto. Maar bij die Business versie zijn de opties nogal beperkt en dus dat drive assistentiepakket met ACC kunt ge er niet op krijgen, alsook geen 360° view.
Op zich idd een zeer mooi uitgeruste GLC voor dat bedrag als ge geen behoefte hebt aan ACC.
Dashboard valt in de GLC ook wel mee als ge de digitale neem.
Dus tegen dan mss ook nog eens cofigureren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenPrijzen van de GLB staan nu op de Belgische site.
Vallen mij niet tegen, eerlijk gezegd.
Wel vrij hoge CO2, voor de diesels, maar dat was te verwachten uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenPrijzen van de GLB staan nu op de Belgische site.
Vallen mij niet tegen, eerlijk gezegd.
Wel vrij hoge CO2, voor de diesels, maar dat was te verwachten uiteraard.
Ik vrees ervoor dat mijne baas dat gaat toestaan. Mss gaan hier zelfs weer de vragen komen om met 1.6 met 115pk en zo te gaan rijden Alhouwel de 1.6TDI in de Tiguan evenveel CO2 uitstoot heeft als de 2.0TDI.
De Tiguan AllSpace zit aan 129gr en de gewone Tiguan aan 128gr. Dus toch een pak beter als die GLB. De XC60 ligt ook beter, dacht ik.
Wel straf dat Mercedes vorige week in de krant stond met de heuglijke boodschap dat ze nu net hun allerlaatste ICE motoren ontwikkeld hebben die het moeten uitzingen zonder enige opvolger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDe 180d van Mercedes heeft ook dezelfde uitstoot.
toch wel bizar, want een E 200D zit voorlopig nog steeds maar op 114gr.
Comment
Comment