Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLB (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
    Scheelt in de lengte idd 13cm, dacht niet dat het zoveel verschil was.

Met het style en advantage pakket, zou hij net binnen budget passen.

Toch wel tempting om het alsnog te proberen... maar onze HR doet me wat als ik daar nu nog mee af kom, denk ik
    Ik had zowat ideeën in mijn hoofd, maar moest gewoon weten wat mijn budget was.
    Echter nu met die nieuwe regels weet ik niet waar het heen gaat. Enerzijds de nieuwe formule voor de aftrekbaarheid te berekenen dat al roet in het eten gooit en dan die WLTP dat het helemaal om zeep helpt. Dus vermoed dat er aan dat budget nog voorwaarden gaan hangen ivm CO2 en aftrekbaarheid. En dan wordt het zeer moeilijk, want budget en hoge aftrekbaarheid gaan niet samen. De stekkerhybrides zijn redelijk duur.

Comment

• Nieuwe regels zijn wel vervelend, als het fiscaal vriendelijk moet zijn is het steeds een model kleiner heb ik de indruk.
      Mijn vrouw dacht aan de XC 60 diesel en met het financiële plaatje erbij lijkt een XC 40 plug-in de beste oplossing als het een Volvo moet zijn voor haar.
      Wij gaan het voorlopig toch uitstellen tot volgend jaar, want dan komt er heel wat op de markt precies.
      Kan ze zich nog wat ergeren op het Opel krel voorlopig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noname Bekijk Berichten
        Nieuwe regels zijn wel vervelend, als het fiscaal vriendelijk moet zijn is het steeds een model kleiner heb ik de indruk.
        Mijn vrouw dacht aan de XC 60 diesel en met het financiële plaatje erbij lijkt een XC 40 plug-in de beste oplossing als het een Volvo moet zijn voor haar.
        Wij gaan het voorlopig toch uitstellen tot volgend jaar, want dan komt er heel wat op de markt precies.
        Kan ze zich nog wat ergeren op het Opel krel voorlopig.

In mijn geval zou dat een XC60 plug in zijn die begint vanaf €70000. Dat zit al ver boven budget De X3e van hetzelfde.

Comment

• Zefls een XC40 Plug in, begint al bij 50K voor een Inscription.

"Probleem" is ook, dat ze die alleen maar aanbieden met 262 PK
          Eigenlijk totale overkill, wat de auto qua leasing ook nog's mega duur maakt.

Zo'n plug in, met pakweg 163PK, zou veel interessanter worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

In mijn geval zou dat een XC60 plug in zijn die begint vanaf €70000. Dat zit al ver boven budget De X3e van hetzelfde.
            Ja ik denk dat er nu veel aan het omrekenen zijn met die wltp norm, hier zat ook een midi suv in haar hoofd, ipv zo een X3 plug in ofzo kunnen we nog hopen op een X1 plug in of iets in die grote.

Comment

• En dan hebt ge ook nog autopers die rijkelijk overdrijven: https://www.autowereld.com/nieuws/au...uim-50000-euro
              En dan is dat artikel pas van 2 weken terug

Comment

• nl prijzen op een .com site

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noname Bekijk Berichten

Ja ik denk dat er nu veel aan het omrekenen zijn met die wltp norm, hier zat ook een midi suv in haar hoofd, ipv zo een X3 plug in ofzo kunnen we nog hopen op een X1 plug in of iets in die grote.
                  De X3e is nu ook te configureren en op het eerste zicht valt het mee.

Ik wist ook niet dat Audi met de Q5 er nu ook was met een TFSIe. Ne maat van mij is er vorig weekend mee gaan testrijden en het is ne kanshebber.
                  zelf ook eens zitten configureren en als ik rekening hou met de 8,5% korting die wij bij VAG krijgen, dan vind ik hem goed in prijs meevallen. Goedkoper als de XC60 plug in.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Stop daarmee Blijf het een beest vinden.
                      Gisteren gezien dat de op het programma staande EQB er heel fel op gaat lijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        nl prijzen op een .com site
                        autowereld.com is ook een site gerund door NL'ers.
                        BMW X5 45e

Comment

• Ik vind het nog wel een fancy bakje eigenlijk.
                          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Ik vind het nog wel een fancy bakje eigenlijk.
                            ik eigenlijk ook wel, denim blue met AMG sportpack zodat de diffusor blinkend zwart is.
                            Juist die prijs...

Comment

• idd.

Een 250 bezine door de configurator gegooid.

AMG binnen en buiten
                              premium pack
                              pano dak
                              apple car play
                              navi
                              ...

Al het nodige dus. Komt op net geen 57k €. Benieuwd wat dat geeft in leasing

VAA is wel 537 bruto per maand. 220€ meer dan de V90.
                              Last edited by kefkie; 27/11/2019, 10:12.
                              BMW X5 45e

Comment

• Ik vond de GLK destijds ook schoon bakje en naar mijn mening is het een GLK waar ze alle hoeken vanaf geveild hebben

Afhankelijk van het budget is dat den eerste waar ik offerte ga laten maken

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ik vond de GLK destijds ook schoon bakje en naar mijn mening is het een GLK waar ze alle hoeken vanaf geveild hebben

Afhankelijk van het budget is dat den eerste waar ik offerte ga laten maken
                                    Net nog offerte gekregen hier met de saloncondities.

200d
                                    Business solution plus
                                    Progressive
                                    Trekhaak
                                    Parkeerpakket met achteruitrijcamera
                                    Fleetprijs nu 42.800€

Jammer genoeg te laat voor mij, maar scherpe offerte toch wel.

Comment

Net nog offerte gekregen hier met de saloncondities.

200d
                                      Business solution plus
                                      Progressive
                                      Trekhaak
                                      Parkeerpakket met achteruitrijcamera
                                      Fleetprijs nu 42.800€

Jammer genoeg te laat voor mij, maar scherpe offerte toch wel.
                                      Is dat incl. BTW?

Want als ik hem configureer op de site en uitga van de 8% korting die ik krijg, dan zit ik ergens rond de €50000. Kan wel zijn als ik langs ga in de garage dat er nog wat andere samenstellingen zijn ivm paketten, want die configurators werken niet altijd optimaal. Enkel de vorige van VW werkte heel goed, maar de nieuwe ook niet meer.

Maar in mijn geval is de uitrusting wel zonder trekhaak, maar dan wel bv met rijassistentiepack, 360° view, en nog allerlei snufjes.

In mijn geval gaat het sowizo niet aan saloncondities, want hij zel een stuk naar de salonconditie's besteld worden daar ik eind volgend jaar moet/mag wisselen. Maar denk dat ik dan over de 180000km zit en dat het van moeten wisselen is.

Ik mag ook stockwagen of zelfs heel jonge occasie kiezen van max 1 jaar oud en max 15000km. Gezien dat er bij Mercedes dan mss wel een GLC tot de mogelijkheden behoort, maar hij moet dan wel de opties hebben die ik wil, en daar knelt het vaak Baas zegt altijd naar de stockwagens te gaan kijken, maar zegt er ook altijd bij 'maar ge moogt niet te kieskeurig' zijn Zo heeft mijn collega een X-trail kunnen kiezen, maar die ligt er dan bv ook niet wakker van dat hij geen ACC heeft omdat hij het nog nooit gehad heeft. En is zelfs van automaat terug naar manueel gegaan omdat er geen andere was en dan ook de CO2 nog redelijk zat.

We zien wel, begint wel spannend te worden, want binnen een paar weken functioneringsgesprek met de baas en ga dan al eens polsen en vermoed dat ik dan ergens ten laatste januari weet wat het budget en voorwaarden zijn.

Comment

Is dat incl. BTW?

Want als ik hem configureer op de site en uitga van de 8% korting die ik krijg, dan zit ik ergens rond de €50000. Kan wel zijn als ik langs ga in de garage dat er nog wat andere samenstellingen zijn ivm paketten, want die configurators werken niet altijd optimaal. Enkel de vorige van VW werkte heel goed, maar de nieuwe ook niet meer.

Maar in mijn geval is de uitrusting wel zonder trekhaak, maar dan wel bv met rijassistentiepack, 360° view, en nog allerlei snufjes.

In mijn geval gaat het sowizo niet aan saloncondities, want hij zel een stuk naar de salonconditie's besteld worden daar ik eind volgend jaar moet/mag wisselen. Maar denk dat ik dan over de 180000km zit en dat het van moeten wisselen is.

Ik mag ook stockwagen of zelfs heel jonge occasie kiezen van max 1 jaar oud en max 15000km. Gezien dat er bij Mercedes dan mss wel een GLC tot de mogelijkheden behoort, maar hij moet dan wel de opties hebben die ik wil, en daar knelt het vaak Baas zegt altijd naar de stockwagens te gaan kijken, maar zegt er ook altijd bij 'maar ge moogt niet te kieskeurig' zijn Zo heeft mijn collega een X-trail kunnen kiezen, maar die ligt er dan bv ook niet wakker van dat hij geen ACC heeft omdat hij het nog nooit gehad heeft. En is zelfs van automaat terug naar manueel gegaan omdat er geen andere was en dan ook de CO2 nog redelijk zat.

We zien wel, begint wel spannend te worden, want binnen een paar weken functioneringsgesprek met de baas en ga dan al eens polsen en vermoed dat ik dan ergens ten laatste januari weet wat het budget en voorwaarden zijn.
                                        Die prijs is BTW in inderdaad ja.
                                        Totale korting op de offerte is 12,5%

Comment

Die prijs is BTW in inderdaad ja.
                                          Totale korting op de offerte is 12,5%
                                          Kortingen liggen bij jullie iets hoger wel. €42000 is wel doenbaar, wetende dat mijne Tiguan toen rond de €37000 lag. Dus €5000 zal er wel bijkomen, maar degene die gij opnoemt is iets te pover voor mij

Comment

Working...
                                          X