Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Zoe (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Klopt! Ik bedoelde met 500 km range eigenlijk betaalbare EV's in het algemeen.

Ze hebben nog 3 jaar tijd
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Om rond de kerktoren te draaien is 200km al genoeg.
      Maar zo een paar keer per jaar rij je wat verder, en als je dan not 100 of 200km te kort komt om terug thuis te geraken is er geen echt probleem.

En ik ken meerdere mensen die met een Tesla S naar het zuiden van Frankrijk gereden zijn, en dat gaat allemaal prima.

Comment

[QUOTE=Jocar;n6441224]Klopt! Ik bedoelde met 500 km range eigenlijk betaalbare EV's in het algemeen.

Ze hebben nog 3 jaar tijd [/QUOT

LOL,aan 't aftellen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
          Om rond de kerktoren te draaien is 200km al genoeg.
          Maar zo een paar keer per jaar rij je wat verder, en als je dan not 100 of 200km te kort komt om terug thuis te geraken is er geen echt probleem.

En ik ken meerdere mensen die met een Tesla S naar het zuiden van Frankrijk gereden zijn, en dat gaat allemaal prima.
          vakantie zeg je toch he,dan steekt het bij mij alvast niet op een uurke om bij te laden onderweg
          onthaasten!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
            LOL,aan 't aftellen?
            Yep!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
              Om rond de kerktoren te draaien is 50km al genoeg.
              Even aangepast.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Even aangepast.
                Nen electrische fiets zou ook nog gaan dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                  Nen electrische fiets zou ook nog gaan dan
                  Voor rond de kerktoren zal een gewone fiets ook al voldoende zijn.
                  Tenzij het nogal heuvelachtig terrein zou zijn
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Voor rond de kerktoren zal een gewone fiets ook al voldoende zijn.
                    Tenzij het nogal heuvelachtig terrein zou zijn
                    Bij ons geraakt ge al niet makkelijk 'rond' de kerk, dus best nen electrische

Comment

Onze dealer had geen Zoë staan dus had ons doorverwezen. Gisteren dan eens gaan kijken naar dat stockvoertuig, gewoon om te passen. We zijn per slot van rekening met 2 (dikwijls 3) volwassenen en een opgroeiende dochter. De meeste km zal ik er waarschijnlijk wel mee rijden maar als elektrisch rijden werkelijk zo bevalt als ik denk zal die ook als manusje-van-alles gebruikt worden. Tamelijk smal binnenin maar al bij al, doenbaar. We zijn dan ook Kangoo en Scénic gewoon dus ja... De instap en zit vooraan waren wel heel goed en dat is ook belangrijk voor ons.
                      De versie die er stond was een 110/40kW Bose en dat viel qua luxe echt wel mee. De kleur was niet helemaal onze zin, geen verwarmde zetels en niet de mooie 17" velgen.
                      Dit is qua krachtbron momenteel wel de topversie en wordt weldra de basisversie. Ongetwijfeld is de nieuwe 135/52kW een heel klad beter nog op veel gebieden (afwerking, snelladen DC, vermogen), maar het zal er vooral vanaf hangen wat ze kunnen/willen doen op hun stock.

Als de prijs op de nieuwe redelijk standaard blijft zonder grote promo's, dan zullen we waarschijnlijk de Kangoo Express nog even verder oprijden. Als ze een heel goed voorstel kunnen doen op een stock met de juiste opties, dan zullen we misschien snel overstappen.
                      King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                      2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
                        Als de prijs op de nieuwe redelijk standaard blijft zonder grote promo's, dan zullen we waarschijnlijk de Kangoo Express nog even verder oprijden. Als ze een heel goed voorstel kunnen doen op een stock met de juiste opties, dan zullen we misschien snel overstappen.
                        Momenteel zijn er inderdaad zaken te doen voor een stockexemplaar, 18K + huur of aankoop batterijen. Op de nieuwe gaat dat uiteraard minder zijn. Benieuwd en succes!

Comment

Ik ben ook benieuwd, als ik nu in de running zat voor een nieuwe, de oude is knap aanbod

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Nu ik er op let zie ik plots overal Zoë's Hier staan er zelfs verschillende in mijn buurt, 'auto delen' blijkbaar. Wel het oude model, sorry!

Comment

Owkee! Terug naar de nieuwe dan maar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                Nu ik er op let zie ik plots overal Zoë's Hier staan er zelfs verschillende in mijn buurt, 'auto delen' blijkbaar. Wel het oude model, sorry!

Idd, die zie ik ook vaak staan, vooral de laatste weken nu ik dagelijks in Hasselt kom (sinds mijne pa in het Virga Jesse ziekenhuis ligt)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Vroeger kwam ik veel op het AC in Hasselt, toen ze nog aan de achterkant van de ring lagen, samen met het politiekantoor. Destijds hadden ze 2 Twizzy's.

Comment

Ik keer mij daar op die plek meestal als ik bij de tante kom in Hasselt, telkens ik daar kom vraag ik me af hoeveel deze werkelijk rijden.
                                    Ze staan er meestal op hun vaste stek.
                                    Ik dacht altijd dat die dienden voor de verpleegster school.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noname Bekijk Berichten
                                      Ik keer mij daar op die plek meestal als ik bij de tante kom in Hasselt, telkens ik daar kom vraag ik me af hoeveel deze werkelijk rijden.
                                      Ze staan er meestal op hun vaste stek.
                                      Ik dacht altijd dat die dienden voor de verpleegster school.
                                      Worden toch wel redelijk gebruikt hoor. Telkens ik nu nog een afspraak heb met iemand van de technische dienst op locatie, komen ze met zo een auto'ke af. Stad Sint-Truiden idem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Idd, die zie ik ook vaak staan, vooral de laatste weken nu ik dagelijks in Hasselt kom (sinds mijne pa in het Virga Jesse ziekenhuis ligt)
                                        Inrit Kunstlaan, niet ver van Virga Jesse idd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                          Worden toch wel redelijk gebruikt hoor. Telkens ik nu nog een afspraak heb met iemand van de technische dienst op locatie, komen ze met zo een auto'ke af. Stad Sint-Truiden idem.
                                          Vaak zie ik er maar eentje staan en soms zijn ze zelfs beide weg, dus ze worden idd wel geregeld gebruikt ja.
                                          In Sint-Truiden heeft de stad idd zijn eigen electrische wagenpark, ze hebben ook de kangoo z.e.
                                          Buiten de werkuren kunnen inwoners deze auto's reserveren op te gebruiken.
                                          Last edited by knight-rider; 27/09/2019, 11:10.

Comment

Working...
                                          X