Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Zoe (2019)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Wel nogal een doddelaar he!
PS. Je kunt het wel altijd ondertitelen onderaan hé, ze hebben de 'heu 's' weggelatenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Denk niet dat ze met deze een probleem gaat hebben
Comment
-
Met spijt in het hart maar voor ons gaat het er dan toch niet van komen. De nodige financiering samen met de batterijhuur heeft toch nog een te grote impact op ons gezinsbudget. Wij rijden graag recente wagens maar zijn niet graag slaaf van onze auto's. Zien wat de toekomst brengt binnen enkele jaren.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
tot ze weet dat banden sneller slijten bij EVs2015 Nissan Leaf Acenta .
1986 Lamborghini Jalpa
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
zal de enige zijn die ze nog kunnen geven als firmawagen met de huidige budgetten. Dees en ne leaf.
Paul magnette is wss al aan het rekenen om btw te kunnen heffen op 600.000 tesla's2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
- Likes 1
Comment
-
Ik ga de Zoe toch es gaan bekijken hoor. 135pk, dat begint al op iets te trekken.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenIk ga de Zoe toch es gaan bekijken hoor. 135pk, dat begint al op iets te trekken.
Comment
-
Geen slecht wagentje, heb er al enkele keren mee gereden.
Maar verwacht absoluut niet de ergonomie en kwaliteit van een duitse wagen. Het is frans en er is op vanalles bespaard en sommige dingen zijn niet goed doordacht. Sommige bedieningselementen lijken recht uit een Renault 5 te komen.
Bv. De stoelverwarming. Toen ik laatst met ene reed (deelwagen), zag ik een fel oranje licht op het dashboard dat leek aan te geven dat de stoelverwarming aanstaat. Gek want mijn stoel bleef ijskoud en ik vond ook nergens een bedieningsknop na goed rondgekeken te hebben. Dan maar gestopt en de handleiding er bij gepakt. Daar vond ik dat de bediening een soort van draaiknop is die ergens aan de middentunnel ter hoogte van uw voeten zit. Die kan in 3 standen of gewoon uit staan, maar je ziet of voelt het amper aan die knop. De reden dat het lichtje brandde, was dat die van de passagiersstoel nog aanstond. Dus het lichtje zegt veel te weinig en de bediening is zeer onpraktisch. Net alsof ze niet wisten hoe ze het draadje voor de bedieningsknop konden doortrekken naar een meer logische plek.
Het navi systeem lijkt ook van de jaren 90 te komen.
Achter het stuur zitten knoppen om het volume te regelen, alleen RECHT achter de “spaak” van het stuur waardoor je al achter het stuur moet kruipen om ze te zien zitten. Enzoverder...
Het rijdt niet slecht overigens en hij ondersteunt 3 fase laden waardoor hij vrij snel is opgeladen aan een normale laadpaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
nog snel 4000e premie meepikken,groot gelijk2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenGeen slecht wagentje, heb er al enkele keren mee gereden.
Maar verwacht absoluut niet de ergonomie en kwaliteit van een duitse wagen. Het is frans en er is op vanalles bespaard en sommige dingen zijn niet goed doordacht. Sommige bedieningselementen lijken recht uit een Renault 5 te komen.
Bv. De stoelverwarming. Toen ik laatst met ene reed (deelwagen), zag ik een fel oranje licht op het dashboard dat leek aan te geven dat de stoelverwarming aanstaat. Gek want mijn stoel bleef ijskoud en ik vond ook nergens een bedieningsknop na goed rondgekeken te hebben. Dan maar gestopt en de handleiding er bij gepakt. Daar vond ik dat de bediening een soort van draaiknop is die ergens aan de middentunnel ter hoogte van uw voeten zit. Die kan in 3 standen of gewoon uit staan, maar je ziet of voelt het amper aan die knop. De reden dat het lichtje brandde, was dat die van de passagiersstoel nog aanstond. Dus het lichtje zegt veel te weinig en de bediening is zeer onpraktisch. Net alsof ze niet wisten hoe ze het draadje voor de bedieningsknop konden doortrekken naar een meer logische plek.
Het navi systeem lijkt ook van de jaren 90 te komen.
Achter het stuur zitten knoppen om het volume te regelen, alleen RECHT achter de “spaak” van het stuur waardoor je al achter het stuur moet kruipen om ze te zien zitten. Enzoverder...
Het rijdt niet slecht overigens en hij ondersteunt 3 fase laden waardoor hij vrij snel is opgeladen aan een normale laadpaal.
vorige:
Nieuwe:
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Wat me wel nog tegenhoudt is die maandelijkse huur van de batterij.
Voor 7500km per jaar moet je 75 euro per maand aftikken. Da's quasi evenveel als de brandstofkost van een Captur of Clio die 8 liter benzine stookt.
En da's dan nog gerekend dat je electriciteit gratis hebt van je zonnepanelen, anders moet je de stroomkosten er ook nog es bijrekenen.
Voor 30K heb ik een Captur Initiale Paris met de 160pk motor, en daar is meer ruimte én luxe in. Een een adaptieve file assistent.Last edited by Tomski; 27/11/2019, 12:03.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenGeen slecht wagentje, heb er al enkele keren mee gereden.
Maar verwacht absoluut niet de ergonomie en kwaliteit van een duitse wagen. Het is frans en er is op vanalles bespaard en sommige dingen zijn niet goed doordacht. Sommige bedieningselementen lijken recht uit een Renault 5 te komen.
Bv. De stoelverwarming. Toen ik laatst met ene reed (deelwagen), zag ik een fel oranje licht op het dashboard dat leek aan te geven dat de stoelverwarming aanstaat. Gek want mijn stoel bleef ijskoud en ik vond ook nergens een bedieningsknop na goed rondgekeken te hebben. Dan maar gestopt en de handleiding er bij gepakt. Daar vond ik dat de bediening een soort van draaiknop is die ergens aan de middentunnel ter hoogte van uw voeten zit. Die kan in 3 standen of gewoon uit staan, maar je ziet of voelt het amper aan die knop. De reden dat het lichtje brandde, was dat die van de passagiersstoel nog aanstond. Dus het lichtje zegt veel te weinig en de bediening is zeer onpraktisch. Net alsof ze niet wisten hoe ze het draadje voor de bedieningsknop konden doortrekken naar een meer logische plek.
Het navi systeem lijkt ook van de jaren 90 te komen.
Achter het stuur zitten knoppen om het volume te regelen, alleen RECHT achter de “spaak” van het stuur waardoor je al achter het stuur moet kruipen om ze te zien zitten. Enzoverder...
Het rijdt niet slecht overigens en hij ondersteunt 3 fase laden waardoor hij vrij snel is opgeladen aan een normale laadpaal.
trouwens de 'strenge kilheid' van de meeste duitse interieurs hebben mij altijd tegengehouden duits te kopen.enkel de laatste jaren is er verbetering merkbaar,maar alles komt(soms helaas) dichter bij elkaar.
de knoppen achter het stuur vind ik persoonlijk een groot pluspunt,je hoeft die dingen niet te zien,je bedient ze na enige gewenning blindelings.
de kakafonie van knoppen op het stuur werkt alleen maar verwarrend.
aan het aantal geproduceerde wagens te zien zijn er wel meer mensen die zich niet aan dergelijke dingen storen.
en zo heeft iedereen zijn mening
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenWat me wel nog tegenhoudt is die maandelijkse huur van de batterij.
Voor 7500km per jaar moet je 75 euro per maand aftikken. Da's quasi evenveel als de brandstofkost van een Captur of Clio die 8 liter benzine stookt.
En da's dan nog gerekend dat je electriciteit gratis hebt van je zonnepanelen, anders moet je de stroomkosten er ook nog es bijrekenen.
Voor 30K heb ik een Captur Initiale Paris met de 160pk motor, en daar is meer ruimte én luxe in. Een een adaptieve file assistent.
renault is de enige die je laat kiezen,ineens een groot bedrag of maandelijks een klein...
voor zakelijke aankopen mss niet zo belangrijk,voor particulier meestal wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
Denk niet dat dat voor mij telt, ik zou dat op de zaak kopen, is die premie niet alleen voor particulieren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
je kan de batterij ook aankopen als de huur je stoort...
renault is de enige die je laat kiezen,ineens een groot bedrag of maandelijks een klein...
voor zakelijke aankopen mss niet zo belangrijk,voor particulier meestal wel.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
Comment